Yksin kaksiossa asuvat - millainen vaatesäilytys?
Suunnittelen muuttamista kerrostalokaksioon, noin 50m2. Koska talo on vanha, siellä ei tällä hetkellä ole mitään säilytystiloja eikä kalusteita (paitsi vintti ja kellarikomerot), ja jotain pitäisi hankkia - mutta mitä ja miten paljon? Määrättömästi tilaa ei ole, joten kaappien määrä vaikuttanee myös siihen, mitä muita kalusteita sinne mahtuu.
Eli te, jotka asutte tuollaisissa kaksioisssa, millaisia vaatekaappeja tai muita ratkaisuja teillä on ja montako niitä on? Missä pidätte kenkiä (asunnon eteinen on ahtaahko)? Uskaltaako kausivaatteita pitää noissa varastokopeissa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstalla tosiaan kukaan asu kaksiossa?
Ei asu. Miten sä edes niin luulet.
Asun. Mutta suunnittelen muuttoa vähän isompaan kaksioon. Kausikengät on varastossa.
Mulla on koko makuuhuoneen seinän levyinen kaapisto joten ei omakohtaista kokemusta mutta hankkisin sinuna jotain lipastoja
Etköhän ihan itse keksi ja tiedä, mihin mahtuu kaappi tai laatikosto. Aika vaikea täällä on sanoa, miten säilyttää vaatteet, kun ei tiedä, millainen pohja ja mitä olet laittamassa.
Mutta vastaus kysymykseesi: säilytän vaatteet vaatekaapeissa ja laatikostoissa. Ole hyvä!
Asun 54 neliön kaksiossa. Kiintetät kaapistot eteisessä ja makuuhuoneessa. Kengät eteisen kaapin alaosassa. Varastoon en kyllä vaatteita veusi
Tässä alle 40 neliön asunnossa muutama vaatekaappi. Kyllä voisi melkein olla yksi lisää. Sehän riippuu paljonko vaatteita sinulla on. Itse välillä päivitän vaatekaappia, kyllä aina varaa heittää jotain poiskin.
Kattoon komeroita säilytykseen.
Osta vaikka ikeasta siirrettävä komerot. Torista
Osan kausivaatteista voi laittaa sängynaluslaatikoihin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koko makuuhuoneen seinän levyinen kaapisto joten ei omakohtaista kokemusta mutta hankkisin sinuna jotain lipastoja
Sama täällä
Niin, ap yrittåå siis miettiä, että paljonko vaatekaappia tarvitaan ja paljonko sitä mahtuu. Siksi pyydän ihmisten erilaisia omia kokemuksia. Mulla ei ole vielä mitään (paitsi omakotitalollinen vaatteita, mutta ymmärrän, että ne ei kaikki voi tulla mukaan).
Asunnon pohja on sellainen, että sekä makuuhuoneessa että olohuoneessa on kaksi pitkää seinää, mutta makkarissa vain toiselle mahtuu kaappeja.
Eikö palstalla tosiaan kukaan asu kaksiossa?