Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kaksiossa asuvat - millainen vaatesäilytys?

Vierailija
01.02.2026 |

Suunnittelen muuttamista kerrostalokaksioon, noin 50m2. Koska talo on vanha, siellä ei tällä hetkellä ole mitään säilytystiloja eikä kalusteita (paitsi vintti ja kellarikomerot), ja jotain pitäisi hankkia - mutta mitä ja miten paljon? Määrättömästi tilaa ei ole, joten kaappien määrä vaikuttanee myös siihen, mitä muita kalusteita sinne mahtuu.

Eli te, jotka asutte tuollaisissa kaksioisssa, millaisia vaatekaappeja tai muita ratkaisuja teillä on ja montako niitä on? Missä pidätte kenkiä (asunnon eteinen on ahtaahko)? Uskaltaako kausivaatteita pitää noissa varastokopeissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla tosiaan kukaan asu kaksiossa?

Vierailija
2/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstalla tosiaan kukaan asu kaksiossa?

Ei asu. Miten sä edes niin luulet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun. Mutta suunnittelen muuttoa vähän isompaan kaksioon. Kausikengät on varastossa. 

Vierailija
4/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko makuuhuoneen seinän levyinen kaapisto joten ei omakohtaista kokemusta mutta hankkisin sinuna jotain lipastoja

Vierailija
5/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän ihan itse keksi ja tiedä, mihin mahtuu kaappi tai laatikosto. Aika vaikea täällä on sanoa, miten säilyttää vaatteet, kun ei tiedä, millainen pohja ja mitä olet laittamassa. 

Mutta vastaus kysymykseesi: säilytän vaatteet vaatekaapeissa ja laatikostoissa. Ole hyvä! 

Vierailija
6/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 54 neliön kaksiossa. Kiintetät kaapistot eteisessä ja makuuhuoneessa. Kengät eteisen kaapin alaosassa. Varastoon en kyllä vaatteita veusi

Vierailija
7/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alle 40 neliön asunnossa muutama vaatekaappi. Kyllä  voisi melkein olla yksi lisää. Sehän riippuu paljonko vaatteita sinulla on. Itse välillä päivitän vaatekaappia, kyllä aina varaa heittää jotain poiskin.

Vierailija
8/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoon komeroita säilytykseen.

Osta vaikka ikeasta siirrettävä komerot. Torista 

Vierailija
9/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan kausivaatteista voi laittaa sängynaluslaatikoihin

Vierailija
10/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koko makuuhuoneen seinän levyinen kaapisto joten ei omakohtaista kokemusta mutta hankkisin sinuna jotain lipastoja

Sama täällä

Vierailija
11/11 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap yrittåå siis miettiä, että paljonko vaatekaappia tarvitaan ja paljonko sitä mahtuu. Siksi pyydän ihmisten erilaisia omia kokemuksia. Mulla ei ole vielä mitään (paitsi omakotitalollinen vaatteita, mutta ymmärrän, että ne ei kaikki voi tulla mukaan).

Asunnon pohja on sellainen, että sekä makuuhuoneessa että olohuoneessa on kaksi pitkää seinää, mutta makkarissa vain toiselle mahtuu kaappeja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän