Vaimo ei mene kauppaan pyörällä, vaikka viime kesänä uusin takarenkaan.
Kävellen kestää liian kauan, tölikit jäässä kun tulee kotiin, eikä kuulemma jaksa juosta koko matkaa.
Otanko eron?
Kommentit (34)
Koska auto kärsii näin kylmällä ilmalla käynnistyksestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauppaan ole kuin 6 km ja rapiat. Siis yhteen suuntaan. Olisi varmaan pitänyt kuntoa nostattaa sillä jo syksyllä. Hirvimehtällä se olisi sujunut kuin itsestään ajomiehenä.
Ap
Kaljaa pitäisi naisen pyöräillä mieslapselle hakemaan edestakaisin pakkasella 12 km? Miksi se auto on joku pyhä lehmä jota ei voi käyttää?
Koska ukko on kännissä ja oletus on ettei naiset osaa ajaa. Eikös tämä ole aina se perimmäinen ongelma. En kyllä lähtisi kauppaan ostamaan kenellekään alkoholia, jos on niin jano, niin sopii mennä itse.
Vierailija kirjoitti:
Nämä provot on siitä hauskoja, että niistä oikeasti rivien välistä näkee, miksi nämä incelit jää yksin.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Meillä onneksi kauppaan alle 2 km, vaimo lähti juuri hakemaan lisää olutta. Itse katselen naisten rantalentopalloa urheilukanavalta.
Ja Jorma pullottaa housuissa.
Lainaan vaimolle miun susikarvahattuakin mutta silti inisee ja valittaa. On se kumma kun ei mikään riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa ei kehtaa käynnistää näin kylmällä. Ap
Mun siskon naapurissa asuu juuri kaltaisesi ukko. Pihalla seisoo auto mutta vaimonsa ei saa ajaa sillä eikä ukko suostu menemään kauppaan koska vaimolle hommattu pyörä, jolla kätevästi käy ostamassa lapsi kyydissä perheen kauppaostokset. Sillä aikaa ukko tissuttelee kaljaa ja pelaa pleikkaa tai vokottelee naapurin akkaa. Ikuinen, kitisevä mieslapsi, joka välttelee kaikkea vastuuta elämässään.
Mikä tässä on ongelma?
Etupyörään ei ollut rahaa mutta kyllähän vaimo voi ajaa keula ilmassa koko matkan!
Kun tulee kaupasta annan luvan lämmiittää saunan. Itsekkin voisin mennä.
Oikeastaan syy on se että tölikit sulaa.
Ap
Minä otin eron juuri tästä syystä. Mun äiti juoksee kyllä kauppaan aina kun kalja on loppu. Ja vauhdilla juoksee, vaikka ikää on 76. Kyllä se on hyvä äitee.
Pistät naapurin Helenan polkemaan ?
vaikutat alpha urokselta
Siellä on liukasta. Fuudora, Wolt, Pizzataksi, Ruokarobotti, isäntä hakee itse,
Sulle hakee kaljatölkit. Et voi ajaa kun on promilleja.
Ei ihme ettei Suomeen synny lapsia, kuka nyt tuollaisia isäksi kelpuuttaisi.