Naapurin vauva itkee öisin
Naapurissamme asuu perhe, johon kuuluu vauva/taaperoikäinen lapsi. Sanoisin 1-2-vuotias mutta en ole varma. Lapsi itkee JOKAIKINEN yleensä ensimmäisen kerran klo 00 aikaan, seuraavan kerran pisimmät itkut klo 03 ja aamulla klo 06. Joskus lapsi itkee vain kerran yössä, mutta itkun kesto on mielestäni häiritsevän pitkä, yleensä itkua kestää vartin ajan mutta sattaa itkeä puolikin tuntia...
Olen miettinyt onko lapsen vanhempi kuuro vai mitä kun ei kuulosta ikinä menevän lohduttamaan lastaan. Tätä jatkunut yli puoli vuotta ja olen VÄSYNYT.
Missä vaiheessa on normaalia huolestua? Voiko asiasta valittaa?? En kehtaisi valittaa kun eihän nyt vauvan suuta voi tukkia millään sukalla..
Ymmärrän kyllä että jos lapsi itkee niin sitten se itkee. Ja äänet kuuluu kerrostaloon. Mutta ihan pyllystähän tämä on.
(Asumme kerrostalossa ja myönnettäköön että seinät ja äänieristeet ovat olemattoman ohuet. Ennen kyseistä perhettä asunnossa asui bilettävä mies. Ottaisin jopa hänet ennemmin naapurikseni, vaikka riiteli, lauloi karaokea ja juhli öisin.)
Kommentit (63)
Hallitukselle ja isännöintiin itkusta valittajat: ymmärrättekö, että noin toimimalla te olette itse ne häiriköt yhtiössä? Jotka aiheuttaa huokailuja ja kiroilua kun pitää jälleen kerran selvittää, mikä on normaalielämää ja mihin voi puuttua, ja käyttää tähän ihan turhaa aikaa kun asian voisi helposti turhannillittäjä itsekin tarkistaa?
Joo ei ole kivaa, vaan elämä ei aina ole. Vauvat kuitenkin kasvaa ja se itku loppuu aikanaan. Voitte itsekin kasvaa ja esim opetella lukemaan järjestyssääntöjä. T isännöinnissä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan itkuun reagoimattomuus on heitteillejättöä!
Mistä tietää etteivät he reagoi? Oma koliikkivauva itki sylissä,eikä mikään auttanut. Ennen kuin selvisi allergiat.
Möly on melua.
Se ja sama tuleeko se vauvan suusta vai papan perseestä. Se on aina perseestä. Piste.