Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaiset sillat......ov

Vierailija
29.04.2007 |

jos rakastaa kahta miestä?

Onko muita?

Mulla pitkä suhde takana oman miehen kanssa jota rakastan syvästi , meillä lapsia eikä mielessä ole ero.

Meillä on kaikkea sitä mitä minun mielestäni avioliittoon kuuluukin; sama arvomaailma, hauskaa yhdessä jne.

Kuitenkin lähes koko tämän ajan olen olut ihastunut myös toiseen mieheen, välillä enemmän , välillä vähemmän mutta aina tuo mies on kuulunut ajatuksiini.

Hänellä on myös nykyään vaimo ja lapsi...

olemme jonkun verran tekemisissä puhelimitse mutta emme tapaa...

Aikoinaan meillä oli muutamien kuukausien romanssi ja aina säännöllisesti yritimme unohtaa toisemme koska minä olin tuolloin varattu..

Eilen kun katsoin hiljaiset sillat- elokuvaa, mietin että näinkö vain minunkin kohdalla käy että hän on aina osa minua mutta koskaan emme toisiamme saa.....

Tulipas pitkä tarina...

Onko saman kokeneita ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tylysti pois koska muuten en ois päässyt eroon ja huomaan taas olevani tossa " jamassa" - tosin meillä ei varsinaista estettä miks ei voitais taas palata yhteen. Tätä on ollut 15 vuotta ja meillä on lapsikin

Vierailija
2/3 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa ja yksi lapsi. Olen 13-vuotiaasta ollut rakastunut, eli 10vuotta. Miehellä myös vahvoja tunteita minua kohtaan. Hän on huomattavasti minua vanhempi. Mulla on myös tahollani oma perhe, mutta viikottain mietin tätä miestä ja jos jossain kohtaamme niin tunnelataus on uskomaton. Ja suhde on ihan platoninen ollut aina, paria suudelmaa lukuunottamatta. Koen tän rakkauden suurena rikkautena. Ikinä en veis " suhdetta" pidemmälle, vaikka mahdollisuus tulisikin. En halua menettää tätä tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtiin sattumalta tän miehen kanssa vähän aikaa sitten ja olin ihan sekaisin siitä katseesta monta päivää - tulee vaan sellainen tunne että voi kun saisi edes halata vielä kerran.

Onneksi ei asuta samassa kaupungissa , en kestäis edes useammin tavata...

ap