Lue keskustelun säännöt.
Miksi ei muropaketeissa ole enää leluja?
31.01.2026 |
Siis, en tiedä mihin on vuodet kadonneet, mut en oo pitkään aikaa nähnyt minkäänlaista lelua muropaketeissa. Koska ne ovat kadonneet, kun muistan ainaskin itse kakarana niitä saaneeni.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olis kyl kiva jos lelut tulisivat takaisin muroapaketteihin.