Miksi peppuseksi sattuu mua
Mies haluaisi sitä, mutta en pysty siihen, koska joka kerta se on sattunut. Myöskään sormet tai tappi ei tunnu hyvältä vaan jopa nekin sattuu. Onko minussa jotain vikaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä provo taas.
Tottakai on. Sormi ei satu aikuisen ihmisen perseessä vaikka sen survoisi sinne kuivana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä provo taas.
Tottakai on. Sormi ei satu aikuisen ihmisen perseessä vaikka sen survoisi sinne kuivana
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä provo taas.
Itseasiassa sattuu se jos sitä oikeasti jännittää.
Oletteko kokeilleet kun voitte noin varmasti sanoa?
Meillä homma on onnistunut hyvin heti ensikokeiluista lähtien. Mies on ollut todella rauhallinen ja osaava. Varmaan vaikuttaa se, että hänellä on myös kokemusta anaalileikeistä.
Huono lämmittely, jännitys ja liian vähäinen/vääränlainen liukkari.
Itse olin alkuun samanlainen, että jo sormikin sattui kun jännitin ihan tosi paljon. Peppuseksi unohdettiin sitten hetkeksi kunnes halusin sitä itse kokeilla uudelleen.
Aloitettiin sormilla. Rauhassa mies ensin nuoli ja sitten reilun liukuvoiteen kera aloitti varovasti sormettamaan. Samalla toisella kädellä hieroi klitorista joten orgasmi oli varma. Sitten tappi ja lopulta kokeiltiin dildolla ja lopulta kullia. Tässä siis meni aikaa olisko ollut pari kuukautta, että päästiin siihen kulliin asti. Ja nykyään tykkään peppuseksistä oli se sitten sormella, tapilla, dildolla tai kullilla toteutettu. Ei satu kun on huolellisesti toteutettu.
Ei useasti harrasteta mutta silloin tällöin.
Miehen rauhallisuus on avainasemassa. Hän varmisteli onko kaikki hyvin, silitteli ja suukotteli mikä auttoi rentoutumaan.(tekee näitä siis edelleen) Ja peppuseksissä saadun orgasmin jälkeen olo on ihanan raukea ja voimaton. :)
Homma ei sovi kaikille eikä kaikki siitä pidä. Minä ja mies pidetään! Ja ennenkuin ehditte niin jep kyllä hänenkin pyllyssä on sormi, tappi & dildo ollut!
N30