Onks paha jos ryyppää perjantaina JA lauantaina?
Onks liikaa jos molempina päivinä? Menee ehkä joku 700ml 40% vodkaa kerralla, onks paha jos molempina päivinä vetasee saman määrän?
Kommentit (22)
Ei oo, mä juon ens perjantaina ja lauantaina.
Joka viikonloppu? Kyllä on paha. Voit sairastua vakavasti.
On paha.
Kuulosta että on ongelma alkoholin käytön suhteen.
Ei oo paha. Hyvät pohjat jos lähet kylille, mutta ei mitenkään maahan kaatavat.
No kanuuna on ainaskin sitten aika jäätävä sunnuntaina.
Nuorena tuli useinkin tehtyä noin, mutta ei näin yli kolmekymppisenä enää todellakaan. Korkeintaan pari olutta vuodessa. Ei se kyllä hyvä juttu ollut. Viikonloppuisin ei osannut tehdä mitään muuta. Mutta onneksi kaukana on ne ajat.
Vierailija kirjoitti:
No kanuuna on ainaskin sitten aika jäätävä sunnuntaina.
Se on vielä sunnuntaina kännissä.
Itse alkoholisoiduin tuolla tavalla ajan myötä. Enää ei voi ottaa edes yhtä kaljaa.
Ei oo paha. Se toinen päivä o yleensä aika väsynyttä menoa vaan
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuli useinkin tehtyä noin, mutta ei näin yli kolmekymppisenä enää todellakaan. Korkeintaan pari olutta vuodessa. Ei se kyllä hyvä juttu ollut. Viikonloppuisin ei osannut tehdä mitään muuta. Mutta onneksi kaukana on ne ajat.
Eli mamma löytyi, senhän takia noin tehdään.
On paha. Puuttuu maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai ja sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
On paha, mene hoitoon juoppo.
Ei ole ihan pesus määrä ja kaljat päälle,😀 kaksi nolla seiskaa per päivä vähän voi jo huolestua😃
Paha? Miltä kannalta?
Ei tuo nyt varsinainen terveysteko ole, pullossa tais olla 18-20 annosta. Kaloreita alakanttiin yhteensä päälle 3000 eli lähes puolisen kiloa rasvaa.
Monessako päivässä selviät tuosta? Sulla menee puoli viikkoa jo siihen, että alat olla normaali kunnossa riippuen kunnostasi. Treeniä tai liikuntaa tuskin harrastat juodessa tai darroissa.
Kyllähän tuo liuotin sisuskaluille ja aivotoiminnallekin tekee pahaa.
Itse vetelen samoja määriä ja kyllä mä itseäni juoppona pidän.
No olisi ainakin itselle paha. Voisi vaan kysyä että mikä viikon työstä rentouttava viikonloppu, kun on siitä viikonlopusta vaan vielä väsyneempi tuolla ryyppäämisellä. Miksi pitää molempina päivinä vetää tuollainen määrä viinaa?
muutuin niin spurkuksi että poksadin ku ilmapallo ja tilillä huutaa miinusta
Up