Mies hämmästyi, kun halusin tarjota hänelle ensitreffeillä
Tutustuin Tinderissä n. 45-vuotiaaseen mieheen. Hän työskenteli poliisina. Kutsuin hänet treffeille ja mentiin mun ehdotuksesta sellaiseen keskihintaiseen ravintolaan syömään. Kun tuli aika tilata lasku, kysyin häneltä: "saanko mä tarjota sinulle", jolloin miehen ilme ihan valahti ja hän tuijotti minua kuin olisi joku hullu ja sanoi : "eikun mä kyllä maksan oman laskun". Hän sanoi, että on aivan äimän käkenä, että minä edes tarjouduin tarjoamaan hänelle. Vastasin, että mä ajattelin, että kun mä itse olin hänet kutsunut ja ehdottanut tätä ravintolaa, niin joku saattaisi ajatella, että mun kuuluu tarjota siis "kutsuja tarjoaa".
Kommentit (5)
Miksi syydät koko ajan tätä samaa paskaa? Etkö tajua, että nämä sinun provosi tunnistetaan?
Niin. Se on tavallaan vähän surullsitakin, että hyvät ja kohteliaat tavat ovat kadonneet niin tyystin, etä jos jollain ne on -kuten vielä ilm- Ap:la- hallussa, niin sitä hämmstyy ja mieltä alkaa jyskyttää, että mitä hän mahtaa odottaa vastapalvelukseksi?
- Kyllä minä tulorajoittseina työttömänä tiedostan erinomaisen hyvin, että yuksi syy sinkkuuteni on se, että kammoan ajatusta, että olisin naiselle aina se, jota tuijotttaa ja kysyym että ni onkos sulla varaa edes tohon yai tähän. Kyllä minäkin haluan osaltani tarjota. Ja kuten sanottu minustakin on vähintään huomaavaista että tarkjoaa tosielle, jos itse on vielä valinnut paikaninkin, mihin mennään, eikä tunneta tai tiedetä entuudestaan mistään.