Parisuhdeongelma (mies ei anna eikä tee kotitöitä)
Yritin kannustaa "säännöstelemällä" miestä tekemään kotitöitä. Mies suuttui ja aloitti pihtaamaan ja lopetti kokonaan kotitöiden tekemisen.
Tätä on nyt jatkunut jo monta kuukautta.
Miten pääsisin tästä kierteestä eroon?
Kommentit (21)
Anna kunnon suuhoito ja keskustellaan sen jälkeen
Pääse eroon vain vaihtamalla toiseen mieheen.
Kysy mieheltä miksi kaikki kotityöt kuuluvat hänen mielestään sinun tehtäviksi? Onko se miehen mielestä reilua? Jos ei suostu puhumaan niin kysy vaikka viestillä.
Siis oikeastikko olet hyväksynyt että mies ei osallistu kotitöihin kuukausiin ?
Kysy siltä mennäänkö terapiaan, erotaanko vai koetetaanko yhdessä saada suhde kuntoon. Jos ei suostu keskustelemaan niin ei kai siinä ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Eroatte tai elätte kuin kämppikset. Jos kämppis ei tee osuuttaan kotitöistä niin maksaa niistä joko sinulle tai palkkaa siivoojan ym tekemään osuutensa.
Keskustelemalla ja sopimalla. Jos se ei onnistu niin vaihtamalla uuteen mieheen. Sen uuden kanssa suosittelen sopimaan/jakamaan kotityöt jo alussa ja pitämään seksin seksinä.
Itse aloitit pihtaamisen ja valitsit vielä samalla kotitöistä. Oot ihme ulisija joka on tilanteen aivan itse itselleen rakentanut.
Kerrankin on mies eikä marjanpoimija. Mies joka ei alistu vaan pitää kiinni omasta miehisyydestään. Nykypäivän ukot on ihan lapasia ja suostuu kaikkeen!
Vierailija kirjoitti:
🤮
Anna sitä persettä ukolles. Ehkä se voi jatkossa jotain tehdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieskin antaa kunnon suuhoidon.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin on mies eikä marjanpoimija. Mies joka ei alistu vaan pitää kiinni omasta miehisyydestään. Nykypäivän ukot on ihan lapasia ja suostuu kaikkeen!
Vain lapanen tekee kotitöitä ja hoitaa omia lapsiaan?
Ei mitään miehenvaihtoa vaan jatkossa onnellinen miesvapaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli akka pihtaa ja valittaa. Ihmettelee sitten kun mies tekee samoin ja valittaa vauva.fi
Akka ei suostu mitään asialle tekemään, vaikka on sen itse tähän tilaan ajanut. Suikkari olisi asia millä solmun saisi auki, mutta AV mammat kuvittelevat että miehen pitäisi hyvitellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lapanen tekee kotitöitä ja hoitaa omia lapsiaan?
Lapasella nuo tarkoittavat reipasta ja aikaansaavaa miestä, mies-sana on näillä varattu sohvalla röhnöttäville turhakkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli akka pihtaa ja valittaa. Ihmettelee sitten kun mies tekee samoin ja valittaa vauva.fi
Akka ei suostu mitään asialle tekemään, vaikka on sen itse tähän tilaan ajanut. Suikkari olisi asia millä solmun saisi auki, mutta AV mammat kuvittelevat että miehen pitäisi hyvitellä....
Molempien pitää antaa. Parisuhde ei toimi yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien pitää antaa. Parisuhde ei toimi yhteen suuntaan.
Niin, jos ei pihtaamista ole.
Nyt kuitenkin pihtaamisen tapahtuu koska nainen loukannut ja motkottanut.
Sovinto seksin tarkoitus on tässä keississä->naisen tulisi nyt vain antaa, koska on vittuillut
Et pääse. Tilanne on sama vielä 10v päästä.