mies kotiutumassa baarista ja meidän puhelu katkesi
kesken kaiken. akku varmaankin vaan loppu mutta en mahda sille mitään, olen tosi huolissani. pelkään että joku on piessyt sen tai jotain....
Kommentit (13)
Mun mies on jopa toisella paikkakunnalla hotellissa yötä :(
Vierailija:
siksi mua ehkä jännittääkin...ap
kohta tulee kotiin :)
Pelottaako naista olla yksin kotona vai mikä matkasta tekee niin jännittävän?
kuulosti hengästyneeltä, ja en saanu sanoista selvää, sai sanottua pari sanaa, sitte puhelu katkesi taas..... sen pitäis alkaa jo olee kotona, mitä ihmettä nyt oikein tapahtuu. ja se on selvinpäin, sen pitää pysäkiltä ajaa vielä auto kotiin....voi itku.....
ap
no tietenkin hotelli ja vieras nainen .
mutta jos totta, soita poliisit tarkistamaan, kai tiedät mikä pysäkki suunnilleen.
pois mutta en tiedä onko noussut bussiin, onko jääny oikealla pysäkillä...
mä en voi lähteä etsimään kun en voi lapsia jättää yksin, sen verran pitkä matka pysäkille kuitenkin on....
mä en voi ku istua ja odottaa...ihan hirveetä......bussi lähti 10 vaille 1 ja sieltä pysäkille n. 20 minuutin matka ja siitä autolla kotiin kymmenisen minuuttia........
puhelu katkes kesken.....vai voinko?
ap
No en ole noin hysteerinen todellakaan. Ei pettäminen mistään hotellista ole kiinni. Jos on pettääkseen,niin pettää vaikka ravintolan vessassa. Onneksi en ole pelkäävää tyyppiä eikä syytäkään ole ollut. Pelkäävätkö miehennekin kun olette yksin reissussa muka?
kuski oli herättänyt miehen ja sanonut että päätepysäkillä pitää nousta kyydistä pois. mies oli yrittäny selittää että lähtee takasinpäin mutta kuski oli ajanut hänet ulos bussista. kun kuski oli startannu, mies oli huitonut kättä että haluaa kyytiin, ni kuski oli vaan ajanu ohi. mies oli kävelly autolle sitte sen 5km ja oli kotona puoli kolmen aikaan.
siihen asti mä täällä yksinäni panikoin ja huolehdin =(