Mitenkäs nyt tytöt kun niissä Epstein fileseissa ei ollutkaan mitään Trumpista?
Muutenhan se olisi ollut ykkösuutinen. Kuitenkin vuosia vihjailtu ja täälläkin syytetty jopa pedofiiliksi. Kaikki ne jutut joissa Trump Epsteiniin liitettiin ja sitten ei mitään.
Anteeksipyynnön ja oikaisun paikka nyt.
Kommentit (113)
Trump mainittu niissä 15 000 kertaa. Oletko Putinin trolleja vai ihan kotimainen ammattivalehtelija?
Trump on pe**fiili. Se on fakta. Ihan sama mitä poju aloituksessa kirjoittaa.
Oli paljonkin Bill Gatesista, Clintoneist.
Vierailija kirjoitti:
Trump mainittu niissä 15 000 kertaa. Oletko Putinin trolleja vai ihan kotimainen ammattivalehtelija?
Hän on hyödyllinen idiootti. Tuskin on mitään ammattia.
Näin kauan kestänyt poistella kaikki Trumpiin viittaavat jutut niistä.
Mikä pointti on puolustella Trumpia jollakin suomalaisella keskustelupalstalla? Mikä on motiivisi?
Aloittaja voi tutustua dokumentteihin itse jos ei usko ensimmäisiä uutisointeja.
Uutistoimitukset ahkeroivat itse parhaillaan dokumenttien parissa. 3 miljoonaa dokumenttia on aika määrä perattavaksi.
Mitä sisältöön tulee, aivan kuvottavaa kamaa. Aivan kaikki osalliset, niin Trump kuin Clinton kuin Gateskin syytteisiin. Toivottavasti ainakin Melinda Gates nostaa syytteen Bill Gatesiä vastaan.
Ehkä Trump kokee olevansa mies ainoastaan lasten kanssa. Ja magapersuissa ei taida olla sen enempää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Demokraatit käänsi ton homman ylösalasi koska oikeesti sen epsteinin asiakkaista ja tutuista 99 % oli demokraatteja ni ne kohdisti sen jahdin Trumppiin
Ne kääntää kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokraatti propagandaa alusta asti. Ne tietää miten ihmisen aivot toimii, siks ne mainittee Trumppia kokoaja liittyen niihi mutta ei kerro oikeastaa mitää, koska niiden lukijat täyttää puuttuvat palaset. Joku vois sanoa että toi on aika psykologisesti taitavaa mielen ohjailua.
👍👍
Niille on vaikea pala koska ne itse kuvittelee olevansa niin älykkäitä että kukaan ei pystyisi heidän ajatteluun vaikuttamaan 😅😅😅
LOL!
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että löytyi. Iljettävin oli se, missä Trump oli työnnellyt sormiaan 13 vuotiaiden tyttöjen alapäähän ja testaillut näiden tiukkuutta.
Raiskannut 13-vuotiasta ja juonut samppanjaa vieressä kun tytön vastasyntynyt vauva tapettiin ja upotettiin Michigan-järveen 1984.
Millaiset äärioikeistosiat tuollaista hirviötä ihailevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on pe**fiili. Se on fakta. Ihan sama mitä poju aloituksessa kirjoittaa.
Ne todisteet puuttuu, Biden nuuhki lapsien hiuksia, tästä on videota!
Todisteita on vaikka kuinka. Mut ei tietenkään sun lähteissä. Trump on p**ofiili ja säkin taidat olla kun niin innokkaasti puolustat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nuoret naiset mitään puhtoisia neitsyeitä olleet, kun saapuivat Epsteinin huvilalle. Kyllä he tiesivät, mikä on pelin henki.
Soti mut 13-vuotias ei voi tietää mikä on pelin henki.
Vierailija kirjoitti:
Päivä jälkeen Epstein fileseja ainut mitä meidän media kirjoittaa on että Ahtisaari tapasi Epsteinin eikä mitään Trumpista. Tämä on se tussahdus nyt sitten. It was nothing in the end. Pelkkää kateellisten panettelua.
Ikävää luettavaa persuille ja muille äärioikeistokämyille:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
lower cognitive ability predicts greater prejudice through right-wing ideology and low intergroup contact
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voi tutustua dokumentteihin itse jos ei usko ensimmäisiä uutisointeja.
Uutistoimitukset ahkeroivat itse parhaillaan dokumenttien parissa. 3 miljoonaa dokumenttia on aika määrä perattavaksi.
Mitä sisältöön tulee, aivan kuvottavaa kamaa. Aivan kaikki osalliset, niin Trump kuin Clinton kuin Gateskin syytteisiin. Toivottavasti ainakin Melinda Gates nostaa syytteen Bill Gatesiä vastaan.
Oon nyt selannut nopeasti ehkä 150-200 dokumenttia ja tästä tulee kyllä sellainen hässäkkä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nuoret naiset mitään puhtoisia neitsyeitä olleet, kun saapuivat Epsteinin huvilalle. Kyllä he tiesivät, mikä on pelin henki.
Soti mut 13-vuotias ei voi tietää mikä on pelin henki.
Magapersun mielestä on jo kypsä aikamiehen rai*kattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oikeuta raiskaamaan lapsia. Ei edes äärioikeistolaisuus ja siihen tyypillisesti liittyvä erittäin mataka älykkyys.
Keksittyjä juttuja kaikki koska demokraatit tuhosi itsensä, ne on aivan paniikissa
tälläistä
https://apnews.com/live/epstein-files-news-updates-1-30-2026#0000019c-1…