Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te yli 25 vuotiaat perheelliset.. onko teita sellaisia viela olemassa jotka maksattaa vanhemmillaan vakuutus maksuja tai puhelinlaskuja vielakin??

Vierailija
28.04.2007 |

Jos niin eikö olisi jo korkea aika kasvaa aikuiseksi??? Ja varsinkin ne vanhemmat jotka näin tekee ei luulisi silloin olevan varaa ostella lapsille ylimääräisiä leluja tai vaatteita niin kuin eräs tuttavani. Olin aivan järkyttynyt kun kuulin että hän käyttää vanhempiaan näin törkeästi hyväkseen =( Ja miehensä käy vielä töissä..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis vanhemmillani ei ollut kun olin nuori varaa niin ehkä kompensoivat sitten sitä nyt :)

Nyt ovat molemmat parempi palkkaisessa työssä ja ovat velattomia yms

t 35/39

Vierailija
22/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Monesti olen miettinyt että kuinka nämä ihmiset pärjäävät sitten joskus kun isä ja äiti eivät enää olekaan avustamassa.... Tiedän monta sellaista jotka maksattavat vanhemmillaan ja suurta perintöä sieltä ainakaan ei ole tulossa, joten kuinkahan sitten käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lakimiehen kanssa on tutkittu pykäliä jotta pystytään kiertämään perintöveroa mahdollisimman paljon.

nro 5

Vierailija
24/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mieheni,

Vierailija
25/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat lapselle vaatteita ja joskus lainaavat rahaa, jos jokin katastrofi yllättää. Kuten kerran hajosi auton moottori ja ei todellakaan ollut niin isoa summaa jemmassa. Takaisin on kuitenkin se jo maksettu.

Ostavat myös lapselle leluja, kirjoja ja mitä milloinkin. Kuitenkin ehkä n. 20e/kk eli ei mitään vaatevuoria sentäs ;)

Vierailija
26/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yli 25-vuotiaita mutta maksamme kaiken itse. Ainut minkä miehen vanhemmat meille maksavat on pojan vakuutus ensimmäisesksi vuodeksi (kastelahja). Minä kotona ja mies opiskelee. Silti on kaikki mitä tarvitaan, jopa ylikin. (hevonen ja auto)

Vierailija
27/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vuosia asunut ulkomailla ilma sen kummempia tukiaisia vanhemmilta. Mutta nyt kun on perhe yms niin ihan tyrkyttävät almuja, niin remonttiin, kuin vakuutuksiinkin. Ei mitään suuria summia, mutta pienituloisille kyllä mittavia.

Itse haluaisin maksaa takaisinkin, (olen monesti puhunut asiasta ja pyytänyt tilinuomeroita yms) mutta eivät halua... nyt sitten tajusin että kyse ona varmaan joistakin ennakkoperinnöistä.. ihanasti ajateltu vanhemmilta ja rakastan heitä syvästi.. eikä kyse ole pelkästään rahasta vaan molemmin puolisesta kunnioituksesta. Olisipa kaikilla muillakin näin hyvin asiat!

Vierailija
28/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat vaan loppuu, ja 7-kymppisten vanhempieni on laitettava usein aioin rahaa veljeni tilille tämän niin pyytäessä. Ja laittavat.

Vierailija
29/29 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempani jatkavat perinnettä. En näe tässä mitään pahaa. Vanhemmillani on paljon omaisuutta ja pienemmät menot kuin meidän 4-henkisellä perheellä.