Vaimot: Mikä olisi unelmien aloite
Miten haaveilet, että sinua lähestytään? Ja jos niin alkaisi tapahtumaan, osaisitko heittäytyä mukaan?
Kommentit (29)
Joo, olet varmasti oikeassa. Ei se toimisikaan kuin vain täysin oikealla hetkellä. Jos mielessä on tiskaaminen, ei päällekäyvä eläin ole toivottu vieras keittiössä. Kai se onkin useimmiten paras että hipsutellaan kysyvästi. Mutta haaveilla saa, kunpa edes joskus...
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä elämässä jossa mies on aina hieman varovainen ja hellä, se olisi varmaan sen vastakohta. Eli että kävisi kyselemättä kimppuun, ottaisi mut. Mutta eihän sellaisesta joka kerta enää innostusi jos se olisi arkipäivää.
Avioliiton sisäinen raiskaus on rikoslaissa määritelty. Sakoilla ei selviä.
Tässäkin keskustelussa on taas tullut esiin tämä ristiriita että oikeasti miehellä halutaan olevan perinteinen ottajan ja määrääjän rooli kun taas ulkoa päin jankutetaan loputtomiin keskusteluihin, kehorauhaan, lupien kyselemisiin ja muihin woke-juttuihin. Siis mies on uros ja nainen naaras edelleen wokesta huolimatta
Mieheni kyllä ymmärtää missä menee intohimoisen ottamisen ja raiskauksen ero, samoin minä. Ei tarvitse liiotella. Ehkä meillä aviovaimoilla on haave eniten saada hetkellisesti se mies takaisin johon tutustuimme ja joka ei pystynyt pitämään näppejään erossa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kyllä ymmärtää missä menee intohimoisen ottamisen ja raiskauksen ero, samoin minä. Ei tarvitse liiotella. Ehkä meillä aviovaimoilla on haave eniten saada hetkellisesti se mies takaisin johon tutustuimme ja joka ei pystynyt pitämään näppejään erossa.
Keskustelujen mukaan ei siltä juurikaan vaikuta.
Ei ota mies lihonnutta nalkuttaa himo silmissään. Ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelujen mukaan ei siltä juurikaan vaikuta.
Ei ota mies lihonnutta nalkuttaa himo silmissään. Ei ota.
Oi, vaimon lihominen on aina yhtä yllättävä ja tehokas vasta-argumentti ihan kaikkeen.
No avaa silmäsi ja katsele ympärillesi. Vaimon lihominen on erittäin suuri tekijä, kun puhutaan miesten erektiohäiriöistä.
Täällä useampi sanoo että kunpa mies ottaisi rajusti vain eikä ns kyselisi.
Voin miehenä sanoa faktana että kun sinä nainen menet tuollaisen aloitteen torjumaan niin jää trauma sitten pitkäksi aikaa.
Minäkin olin ennen sellanen, ja aivan vaimoni toiveesta, että tulisin vain ja ottaisin. Sitten alkoi tulla torjumisia. Ja ai että miten raakoja ne on luonteelle kun pistää kaiken likoon ja silti jää hopeat kaulaan.
Joten kannattaa varoa mitä toivoo, ja jos saa sitä mitä toivoo niin pitää olla valmis pelaamaan sitä peliä mitä on itse halunnut. Koska näin tehdään miehistä niitä hissukoita jotka pillun toiveissa vähän selkää hipsuttaa, koska eivät torjumisen pelossa enää uskalla tehdä kunnon aloitteita. Mies ajattelee tässä vaiheessa että tehköön nainen sitten aloitteen.