ERITTÄIN RAJU arvonlasku tänään
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persueliitin hillotolpalta katosi 350 000€. Mikä ilon päivä
Kenelle ne rahat menivät?
Sille joka osti halvalla.
Kulta-Göran?!
Guld-adam, just se joka halusi köpä sun kullit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LMAO, palstan persukokkareet taas ostaneet huipulta😂😂👍 Me vihervasemmistolaiset maltetaan odottaa dippiä, ja nähdään nyt hyvä oston paikka:DD
Millä te vtun loieseläjät mitään ostatte, kun ette töissä käy eikä teillä tuloja? Kela-apustuksillako sinäkin loinen mitään kuvittelet ostavasi?
Mulle Kela maksaa sijoitustilin etten syrjäytyisi yhteiskunnasta...
Vierailija kirjoitti:
Ite tein tänään pimeitä kauppoja kullalla
Ne teidän jauhodemareiden jauhokaupat ei olekaan päivänvaloa kestäviä, joten eihän se edes yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sotkamo Silver-30000 prosenttia maanantaina
Onneksi kerkesin rahastaa omani. Ei jäänyt kuin muutama tonni verojen jälkeen, mutta parempi sekin kun ei mitään.
Ostellaa sitten dipistä uudestaan ja jatketaan rahastusta : )
Mun koko salkku romahti tänään. Kaikki punaisella. Ihan kaikki. Ei pelkästtän hopeat... :D
Vierailija kirjoitti:
Persueliitin hillotolpalta katosi 350 000€. Mikä ilon päivä
Kannattaa vahingonilopäissään huomioida, että jalometallien arvostus liittyy läheisesti dollarin arvostukseen ja sitä kautta usan talouteen ja sitä kautta maailmantalouteen ja jokaisen omaan lompakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LMAO, palstan persukokkareet taas ostaneet huipulta😂😂👍 Me vihervasemmistolaiset maltetaan odottaa dippiä, ja nähdään nyt hyvä oston paikka:DD
Millä te vtun loieseläjät mitään ostatte, kun ette töissä käy eikä teillä tuloja? Kela-apustuksillako sinäkin loinen mitään kuvittelet ostavasi?
Niinhän sä persupoju couppaat, mutta sua varmaan vituttais tietää, että oon suurelle todennäköisyydellä sua varakkaampi😂👍👍