Mikä on sopiva paino naiselle?
Vaimoni pituus on noin 170 cm, joten mikä olisi sopiva paino tuon mittaiselle naiselle?
Mietin vaan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaava on pituus miinus 120. Vaihdevuosissa se käy hankalaksi.
Ei käy kun syö extra terveellisesti
Jos painaisin 50kg , niin mulla törröttäis joka ikinen luu ja näyttäisin ihan kauheelle.
Riippuu niin ruumiinrakenteesta.
Omallani on 170 cm ja 69.
Juuri oikeat luvut.
Vierailija kirjoitti:
Kaava on pituus miinus 120. Vaihdevuosissa se käy hankalaksi.
Huh. Olen 155 cm pitkä, painoin opiskeluaikana pituus -120. Olin kävelevä luuranko, siis silloin kuin jaksoin kävellä. Onneksi nuo ajat ovat kaikin puolin takanapäin, on ihana olla jaksavainen ja kyvykäs nelikymppinen.
0/5 . Entäs miehelle sopiva paino?!?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse woketoitua normaalista kysymyksestä.
Minä olen 162cm 66kg ja idealipainoinen inbody mittauksen mukaan (rasvaprosentti 20). Liikun erittäin paljon. Riippuu siitä, onko lihasmassaa vai ei, mikä on sopiva paino. Jos olisin 170cm, minun idealipaino voisi olla jopa 74kg.
Naisen hyväksyttävä maksimipaino on pituus miinus 110.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse woketoitua normaalista kysymyksestä.
Ei ole normaalia kysellä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet sille ei-hyväksyttävälle painolle?
täällä 183/75 mies ja tosiaan tämä alkaa olemaan sopiva. Nyt ei ole rasvaakaan enää liikaa. Kyllähän minullekin normaalipainon yläpää sietäisi vielä liki 85kg painon, mutta silloin olisi jo liikaa mielestäni. Nyt BMI 22,4 ja se on aika hyvä.
Naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä eli normaali on joku 25%, sopiva paino sitten riippuu lihasmassan määrästä.
Itsellä pitäisi varmaan leikata jalat irti, jotta voisin painaa jonkun 50 kg. Reisissä paljon lihasta vuosikausien salilla käynnistä. Mieluummin pidän kyllä jalat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee ja missä tämä hyväksyntä siis tehdään?
Riippuu siitä mitä harrastaa?
Ultrajuoksussa menee kevyt kroppa. 7 vuotta salia. Saattaa 87 kg olla liian vähän.
Mites apee. Löytyykö tinderistä emäntää 170 laiha läski?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 162cm 66kg ja idealipainoinen inbody mittauksen mukaan (rasvaprosentti 20). Liikun erittäin paljon. Riippuu siitä, onko lihasmassaa vai ei, mikä on sopiva paino. Jos olisin 170cm, minun idealipaino voisi olla jopa 74kg.
Olet ylipainoinen. Sekö nykyään on "ideali"?