K-Marketin parikymppinen blondi kassalla kyseli papereita
Olen 34v mies. đ€Ł
Halusko kenties vain vilkaista nimeĂ€, ettĂ€ löytÀÀ mut facebookista myöhemmin?đ Havaitsin pientĂ€ vastakaikua kun flirttailin hĂ€nelle. đ
Kommentit (36)
Eli nÀytÀt 28-30 vuotiaalta? Onko paljon akneaepia jÀljellÀ? Pukeudutko samoihin rytkyihin? Onko ryhti pÀin v***ua?
Voit hyvin vaikuttaa kakaralta jos et nÀytÀ tai kÀyttÀydy, kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Ostit siis kaljaa ja myyjÀ oikeaoppisesti kysyi paperit, jos nÀytÀt noin kolmikymppiseltÀ tai alle. EttÀ työtÀÀn teki. Ei kannata nyt innostua liikaa siis.
Jep. PerÀti 4 vuotta ohi arvion!! Hah sillÀ ei ennÀtyksiÀ rikota.
Jos noin 5kybÀltÀ kysytÀÀn jatkuvasti ni ihmettelen mut sitÀ ei tapahtu koska 40-50 vÀlilÀ ihminen muuttuu rajusti . VielÀ 40 v osa luulere ettei vanhene mut niin vaan 49 vuotiaana on kaikil ikÀisensÀ naama.
Oma mies 33 ja sitÀ ei pÀÀstetty baariin, ennen kun nÀytti paperit. HÀn nÀyttÀÀ nuorelta, sinÀ noin kolmikymppiseltÀ. Onneksi olkoon. Hoida aknesi.
NÀinÀ aikoina on vaikea löytÀÀ töitÀ. Olisi todella turhaa nyt menettÀÀ työpaikka jonkin pikkumokan takia.
Vierailija kirjoitti:
ItsehÀn olisin jo panemassa.
Ai ilman lupaa?
Vikan kerran kysyttiin paperit 36-vuotiaana, kun olin jo kolmen lapsen Àiti. Ei mitÀÀn ihmeellistÀ. Ja ihan ikÀiseltÀni nÀytÀn nyt 20 vuotta myöhemmin.
ĂlkÀÀ ahdistelko myyjiĂ€, tarjoilijoita jne.
Kysyi paperit laittaakseen sinut estoon kaikilla somealistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItsehÀn olisin jo panemassa.
Ai ilman lupaa?
En tietenkÀÀn ilman lupaa.
Paperit kysytty edelleen joka vuosi 40 tÀytettyÀni. Nyt olen vasta 48. RyppyjÀ ei ole. Ei ollut vanhemmillanikasn tÀssÀ iÀssÀ. En koita mitenkÀÀn tehdÀ itsestÀÀni nuoremman nÀköistÀ. Oon vaan mÀ.
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ ahdistelko myyjiĂ€, tarjoilijoita jne.
Ei suostumuksen kysyminen ole ahdistelua vaan postmoderni soidinmeno.
Kun olin 28, minua 10 vuotta nuorempi henkilö arvioi iÀkseni 21 v. Baariin mennessÀ kysyivÀt myös paperit.
KÀvin kolmenkympin molemmin puolin useaan otteeseen työmatkoilla jenkeissÀ ja siellÀ kysyttiin aina paprut. Tosin monissa paikoissa on ihan kylttikin, ettÀ kysyvÀt kaikilta jotka nÀyttÀvÀt alle 40 v. Paikasta riippuen jopa 50 ja korkeimmillaan olen nÀhnyt 55 v. TÀmÀ loppui kuin taikaiskusta kun tÀytin 35. En tiedÀ mitÀ tapahtui.
Onneksi omat lapset arvioivat minut 50-vuotiaana nÀyttÀvÀn pikemminkin 45 v. SiitÀkin on nyt jo muutama vuosi, eivÀtkÀ ole enÀÀ maininneet asiasta.
t. mies
JuhannushĂ€itĂ€ pukkaa, ihanaa AP đkassablondiđ„łđŽđ»đ
Koskin jo đ€·đœ