Seuraako kukaan Muumit-lukumaratonia?
Mirella takeltelee ja kikattelee.
Noinkohan muiltakin sujuu takellellen. Kaikki ei oo sanallisia virtuooseja.
Eipä Rubenillakaan hyvin suju. 😁
Mutta muuten kiva lukujuttu. 👍
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Tälläiseen kulutamme Yle-veroa😮
Hyvä näin!
8 kirja pitäisi alkaa 13.45. Mutta toki nuo ajat ovat suuntaa-antavia.
Mutta mikäpä kiire tässä, kivahan näitä on ollut kuunnella vaikka menisi viimeinen luku myöhemmäksi.
Voisi yle jatkaa näitä sunnuntaisin hieman lyhyempänä versiona.
Muumit kyllästyttää. Kaikki se krääsä on tappanut mielenkiinnon kirjoihinkin. Sääli, mutta näin on.
Tommi Korpela taas vuorossa, sopivasti jännittävä kohtaus taas hänellä luettavana 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulle luettiin noita kun olin 3-4v. Aikuisilleko tuolla luetaan? Missä päin suomea?"
Olen lukenut Muumit vasta aikuisena. Kun olimme kipeinä, silloinen poikaystä haki kaikki kirjat kirjastosta. Nykyään hän on mieheni, ja olemme hankkineet lähes kaikki kirjat kotiin. Omille lapsille luettu tietty kaikki.
Suorastaan kauhufilmitunnelma tässä kohtaa tarinassa, myrsky vaan koko ajan yltyy ja saarikin muuttuu, murenee veteen rannoiltaan. Kyllä Tove osasi luoda tunnelmaa...
Tämä on kans hyvä lukija. Tykkään siitä, että lukevat vähän eri tavoin. Toiset eläytyy enemmän.
Luenta on 50 minuuttia myöhässä.
Sidillä oli just öljytylkki, mikä lie?
Onko muistettu käydä kaikki viimeisetkin laarinpohjat läpi lukijoita valitessa?
Turhaa varmaan odottaa juurevaa Suomalaista proosaa eli Kalle Päätalon tuotantoa.
Maria Veitolakin osaa itse asiassa lukea varsin eläytyvästi.
Jarmo Koski paras lukija, Alexander Stubb hyvänä kakkosena. Pekka Hyysaloa oli myös todella mukava kuunnella.
Olavi Uusivirta on Valtakunnan virallinen Törppö. Tilaisuus kuin tilaisuus niin Törppöhän se siellä. Marinin valkonenäisiä kavereita. Mikään muu sei selitä miksi mies on muuttunut käveleväksi Törpöksi.
Vierailija kirjoitti:
Olavi U. ois voinut edes yrittää skarpata, noloa kikattelua.
Taisi jännittää ja tulla mieleen kaksmieliset ja jotain omakohtaisia hupihetkiä kenties. "Kunto miehen kaunistaa" ja muista syödä munia aamiaiseksi, tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olavi U. ois voinut edes yrittää skarpata, noloa kikattelua.
Taisi jännittää ja tulla mieleen kaksmieliset ja jotain omakohtaisia hupihetkiä kenties. "Kunto miehen kaunistaa" ja muista syödä munia aamiaiseksi, tmv.
Koskus vaan hysyeerinen naurukohtaus yllättää. Itse sain hepulin ensiapukurssilla, kun olisi pitänyt eläytyä sähköiskun saaneeseen. Siinä ei ollut mitään sinänsä hauskaa, mutta kertakaikkisesti en pystynyt siihen.
Kiusa se on pienikin kiusa
Osiin Ruudun ääreen, kun Christopher Strandberg luki ja varsin mukava, luonteva ja miellyttävä lukija oli. Jälkeensä luki joku muistaakseni ääninäyttelijä mies ja sen kyllä huomasi. Kuka hän oli? Lukeminen oli varsin ammattimaista, eläytyvää ja hyvää.
Mutta sitten aloitti lukeminen joku nuori naisnäyyttelijä. Hänen äänensä ei vain kuulostanut yhtään luontevalta tuohon hommaan. Toki lopulta eläytyi sitäkin enemmän koko kehollaan, mikä vähän korjasi tilannetta, mutta laitoin telkun kiinni.
Johannes ja Lauri. Ja Leena Uotila näkyy kuvassa. Nyt on kova. 🥰
Ylen sivuilla olikin juuri kommentti. Eli taidettu kutsua kansan syvistä riveistä tutustumaan Ylen toimintaan. 👍