Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä WC:ssä pieni kannellinen roskis. Onko red flag? 🚩🚩🚩

Vierailija
30.01.2026 |

Tulee heti mieleen, että A) naistenmies joka tietää temput tai B) miesfeministi ja "performative male" final boss. 

Onko mielestäsi red flag jos menet miehen luo ja hänellä on kannellinen roskis vessassa? 🚩 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia metsäntrolleja te oikein yleensä deittailette, jos siisti ja itsestään huolehtiva mies noin ihmetyttää?

Vierailija
62/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan käytettyä vessapaperiakin siihen kannelliseen astiaan. Miksi vetää vessaa joka paperisuikaleen takia. Säästän paljon vettä kun siistit pissapaperit menee sinne astiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi laittaa kuukautissuojia kyläpaikan roskiin. 

Jos on pakko vaihtaa, niin muovipussissa kotiin. Järjestän yleensä niin, että ei tarvi vaihtaa kenenkään ystävän luona. 

Usein menkkojen aikaan pyrintuohon itsekkin mutta aina ei ole mahdollista niin että on side on pakko vaihtaa, vien sitten paperikäärön keittiön roskikseen jos vessan roskiksessa ei ole mitään muita siteitä.

Vierailija
64/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta opittua: kaikilla PITÄÄ olla roskis vessassa.

Ite tosin eri mieltä. Saa olla roskis tai olla olematta, ihan miten kukin kokee tarpeelliseks.

Vierailija
65/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy tuolle on se, että hänen asunnollaan käy paljon naisia. Tee tästä omat johtopäätöksesi. Ei tavallisella miehellä ole mitään tarvetta roskikselle vessassa. Käytetyt vessapaperirullat viedään pahviroskikseen, shampoot yms omaan astiaan tai sekajätteeseen jne. 

Vierailija
66/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä kysytään. 🙄

Roska-astia on normaalia vessassa.

Mihin mies tarvitsee roskista vessassa?

Ehkä hän panee siihen roskia. Ainakin minä teen niin. Ei niitä paljon tule, mutta tulee kuitenkin. Vieraitakin käy mun vessassa. Jopa naisia ja tyttöjä. On minulla tampooneja ja siteitäkin vessassa, vaikka en niitä itse käytä. 

Vierailija
67/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialleko ne tyhjät rullat pitäis heitellä?

Useat naiset vetävät kaiken veskistä alas, myös tyhjät rullat ja tyhjät hammastahnaputket ja pumpulitukot ym ym. Fiksu mies jolla on kannellinen roskis veskissä/kylppärissä ja jos vielä muistaa sen tyhjentääkin.

Vierailija
68/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielestäsi on jotenkin erikoista että tyypillä on kannellinen roskis vessassa? Odotitko hänen van heittävän roskat lattialle tai jotain?

Ylipäätään en ole koskaan käynyt kenenkään vessassa jolla ei olisi roskista vessassa ja yleensä kannellinen. 

Ei ole sinkkumiehillä wc-roskiksia useinkaan.

Vierailija
69/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä kysytään. 🙄

Ehkä hän panee siihen roskia. Ainakin minä teen niin. Ei niitä paljon tule, mutta tulee kuitenkin. Vieraitakin käy mun vessassa. Jopa naisia ja tyttöjä. On minulla tampooneja ja siteitäkin vessassa, vaikka en niitä itse käytä. 

Pervo. Haisteletko ja imeskeletkö niitä käytettyjä siteitä ja tamppooneita?

Vierailija
70/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä käytettyjä kumeja pyttyynkään kannata nakella, mielummin vessan roskikseen.

Vierailija
71/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielestäsi on jotenkin erikoista että tyypillä on kannellinen roskis vessassa? Odotitko hänen van heittävän roskat lattialle tai jotain?

Ylipäätään en ole koskaan käynyt kenenkään vessassa jolla ei olisi roskista vessassa ja yleensä kannellinen. 

Ei ole sinkkumiehillä wc-roskiksia useinkaan.

Pysyy sinkkuna. 

Vierailija
72/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee wc:n roskikseen ainakin hammasväliharjat, tyhjentyneet hammastahnatuubit, muoviset pullot ja purnukat ym. muovijäte; mihin miehet ne laittavat jos niillä ei ole roskista wc:ssä?

Vierailija
73/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittaa kakkapökäleet ja paperit vessan roskikseen koska säästyy vettä. Sitten menee koko roskispussi tuleen kiukaaseen kerran viikossa.

Vierailija
74/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä kysytään. 🙄

Pervo. Haisteletko ja imeskeletkö niitä käytettyjä siteitä ja tamppooneita?

Niinkö sinä teet? Olen asunut monen naisen kanssa elämäni aikana. Vielä useampi on käynyt vierailulla kotonani. Olen varautunut siihen, että vieraillani voi olla menkat. Olen pitänyt tätä ihan luonnollisena asiana.

Vierailija
75/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) Äiti sisustanut

76/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee wc:n roskikseen ainakin hammasväliharjat, tyhjentyneet hammastahnatuubit, muoviset pullot ja purnukat ym. muovijäte; mihin miehet ne laittavat jos niillä ei ole roskista wc:ssä?

Mä vien suoraan sekaroskikseen tai muoviroskikseen. Ehkä mieskin tekee näin?

Vierailija
77/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas ongelman keksit!

Vierailija
78/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaistaan huolehtivat ihmiset flossaa. Paperihylsyjä, ehkä leikattuja kynsiä.. tuleehan sitä roskaa miehelläkin.

Vierailija
79/79 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti; mihin mies käyttää vessan roskista? Miehet ei hoida ihoa, käytä pumpulilappuja, pumpulipuikkoja, hammaslankaa/tikkuja, tampooneita, siteitä. 

Millä vuosituhannella elät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi