Miko Bergbom: Satatuhatta uutta lasta tulossa!
Miko Bergbomin ja puoliso Fiia Kähkösen lasta odotetaan kesäksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e672d793-ee82-4ff1-9f05-0bc4c63d9…
Onnea vaan. Mikä lapselle nimeksi?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Huhhu on se Miko kova ukko! Monesta miehestä tai naisesta ei olisi vanhemmaksi! Hieno uutinen!
Ameebakin osaa lisääntyä. Puhutaan vanhemmuudesta sitten, kun Miko on kasvattanut kakaransa kunnon ihmiseksi.
Jokohan ne 100 000 työpaikkaa on kohta tulossa? Kovasti näytti niitä ihan videolla mainostavan.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan ne 100 000 työpaikkaa on kohta tulossa? Kovasti näytti niitä ihan videolla mainostavan.
DumboMiko ne hommaa ihan kohta.LäskiArtsi ja DumboMiko Senaatintorilla nevöforget.
Bergbomin Miko on aivoton maalari. Tietää kyllä itse, kuinka veemäinen ihminen on luonteeltaan. Haukkumiset lisää vain vettä sen ÄÄLIÖ HYYPIÖN myllyyn. Sekä kaikkiin persutovereihin.
Vierailija kirjoitti:
Bergbomin Miko on aivoton maalari. Tietää kyllä itse, kuinka veemäinen ihminen on luonteeltaan. Haukkumiset lisää vain vettä sen ÄÄLIÖ HYYPIÖN myllyyn. Sekä kaikkiin persutovereihin.
Vaalivauva onkin samanlaista sumutusta ja vain yksi asia jota voi käyttää "vihervassareita" vastaan. Osoittaa miten ikäviä ihmisiä he ovat.
Tällekin nimeksi Fiia, niin sitten Miko voi sanoa: mulla on Fiiat
Vierailija kirjoitti:
Lapselle nimeksi tietenkin ALF!!!
Tai Euron Bensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Euron Bensa
Toivottavasti ei tuu isiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tinnerillä syytä tuohon aivojen toimimattomuuteen?
Asiallisen kekusteluilmapiirin häirintää
Asiallisen keskustelun tarkoituksellista häirintää
Tuleekohan sille pennulle samanlaiset hörökorvat? Todennäköisesti.
Tuleeko myös 100 000 uutta työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Euron Bensa
Euron bensaa ei tule, kun tilalle tulee Euron sähkö.
Itke lisää, persunraato 🤣🤣🤣🤣