Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5898)
Noista asuista... itse en ole mikään uimapuku/korsettiasujen ylin ystävä. Mutta sitten taas olen ihmetellyt Latvian laulajan kaulankin peittävää, olkatopattua pukua (ainakin ennen kisoja on käyttänyt tätä). Kyseessä kun on nuori, iloisen eläväinen esiintyjä, niin tuo puku jotenkin etäännyttää katsojaa. Tietenkin aihe on kai vakava, mutta silti.
Millon ekat harkkaklipit tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, onko Petellä oikeesti noin avonainen toi esiintymisasu minkä nyt näin Ylen sivuilla? Ei Lontoossa tollainen mielestäni ollut, Lindan asu on ok.
Tosin tykkäsin kyllä Lindan housupuvustakin, mitenkähän konsertiiviset maat suhtautuu tähän, ei tartte paljastella et menestyisi.
No ei ole pahat asut. Käärijäkin oli ilman paitaa ja silti voitti yleisöäänet ylivoimaisesti.
Juu, mutta nyt taitaa olla et ei mikään itsestäänselvä yleisön suosikki ees ole.
Pointti olikin, että kyllä niitä ääniä tulee konservatiivisista maistakin jos kappaleesta tykkäävät, kun eivät antaneet Käärijänkään paidattomuuden häiritä.
Jaa olihan siinä Lindan asussa sentään laahus, kun katsoo parempia kuvia, Peten asu liian tyrkky, ei iske itselleni.
Tykkään kyllä molemmista asuista, mutta Lindalla tuo läpinäkyvä harso päällä toimii superhyvin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut pois jonkun aikaa keskustelusta. En ole löytänyt suosikkia ja jotenkin tylsähkö euroviisuvuosi.
Liekinheitintä vihaan. Tosi ärsyttävät sanat, eikä nappaa muutenkaan. En usko Suomen voittoon.
Kuulin Liekinheittimen sanat vasta Komioitten Aleksin laulamassa versiossa.
Peten laulusta ei edes sanoista saanut selvää, eikä samansointuinen pihinä synnyttänyt mitään fiiliksiä..
Kaiken kaikkiaan Suomen biisi on hajuton ja mauton, kun kuulen sen alkavan toivon että se loppuisi pian. Siitä on ainakin minun mahdotonta innostua tai hypettää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, onko Petellä oikeesti noin avonainen toi esiintymisasu minkä nyt näin Ylen sivuilla? Ei Lontoossa tollainen mielestäni ollut, Lindan asu on ok.
Lontoossa eivät pitäneet varsinaisia esiintymisasujaan, jotka on säästetty euroviisulavalle. Lindallakin oli Lontoossa housuasu.
Täältä poistui taas kasa viestejä. Olin vastaamassa yhteen, mutta se olikin sitten poistettu eikä omakaan viesti sitten mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Kreikan "Ferton" säkeistöt kuulostaa Käärijän "ruoskalta". Sattuumaa? Tuskin.
Todella harmittaa, jos tuollainen Temu-Käärijä vie lopulta voiton, kun Käärijälle itselleen sitä ei suotu, vaikka hän jos kuka sen olisi ansainnut. Kreikka on nyt jo toisena vedonlyönneissä, Tanska tiukasti kannoilla ja Ranska neljäntenä. Suomi siis kylläkin edelleen ensimmäisenä, mutta eihän siitä varsinaisesta äänestyksestä sitten lopulta tiedä, miten kehittyy, jos vaikka raadit päättääkin jättää Suomen taas huonoille pisteille ja Käärijäkopiot villitsee yleisön.
Nooh ei muistuta liikaa, Käärijän biisi Electric call boy kopio.
Kun kuuntelin Ferton eka kertaa, heti tuli Cha cha cha mieleen, kovasti ovat samantyylisiä. Molemmissa on se rytmin muutos mukana (joku voi osata sanoa tämän paremmin musiikkitermein), tietysti myös artisteissa on paljon samaa, valloittavia persoonia. Ferto & Akylas ovat suosikkejani.
Lauluääni ratkaisee. Käärijä ei voittanut, koska ei ole hyvä laulaja, eikä ole myöskään Akylas.
Itse asiassa Akylas on hyvä laulaja.
Kyllä, Akylas on hyvä laulaja, esitti "Rise Like a Phoenixin" todella upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset kuvat julkaistaan huomenna, videoista ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheittimessä ärsyttää eniten se, että sitä promottiin, julistettiin voittajaksi umkn, levy-yhtiön ja median suosioillisella avustuksella jo ennen kuin kisa oli kunnolla alkanutkaan. En vaan voi sietää sellaista epäreilua kohtelua.
Kamoon. Sehän oli ihan päivänselvä voittaja niistä UMK kisaajista.
No rajoittamattomat äänet ja kappaleen enemmän ylösnosto, mitä muuta voit odottaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset kuvat julkaistaan huomenna, videoista ei ole tietoa.
Videoita tulee ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheittimessä ärsyttää eniten se, että sitä promottiin, julistettiin voittajaksi umkn, levy-yhtiön ja median suosioillisella avustuksella jo ennen kuin kisa oli kunnolla alkanutkaan. En vaan voi sietää sellaista epäreilua kohtelua.
No rajoittamattomat äänet ja kappaleen enemmän ylösnosto, mitä muuta voit odottaakaan?
Niin, ja vielä kun itse biisikin oli niistä selkeästi paras. Kuulostat huonolta häviäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja vielä kun itse biisikin oli niistä selkeästi paras. Kuulostat huonolta häviäjältä.
Suomeen saatava kymmenen äänen äänirajoitus, itse en mene enää mukaan tähän maksullisten äänten huijaukseen, jossa joku raharikaa pystyy ratkoon lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen saatava kymmenen äänen äänirajoitus, itse en mene enää mukaan tähän maksullisten äänten huijaukseen, jossa joku raharikaa pystyy ratkoon lopputuloksen.
raharikas siis
Onko suomalaisilla harkoissa jotain ongelmia? Liian pitkät ja yksityiskohtaiset ohjeet panneet järjestäjien pään pyörälle?
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaisilla harkoissa jotain ongelmia? Liian pitkät ja yksityiskohtaiset ohjeet panneet järjestäjien pään pyörälle?
Kuinka niin?
Liveblogia piti odotella oudon pitkään. Mutta sieltähän se tuli. Kirjoittaja on tainnut suoltaa tekstiä kieli poskessa: "Liekinheitin- laulu on muuttanut Eurovision laulukilpailun olympialajiksi, kun hopeapukuinen Linda Lampenius tavoittelee kultaa pikajuoksusarjassa."
Mikä tarkoitus sillä Lindan juoksemisella on? Sehän rikkoo koko esityksen. Mitä järkee on rynnätä jonkun tuolikasan päälle?
Nostetaanko Linda esityksessä johkin vai esineet siis, en taida osata suomentaa oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarkoitus sillä Lindan juoksemisella on? Sehän rikkoo koko esityksen. Mitä järkee on rynnätä jonkun tuolikasan päälle?
Juoksu oli jo umk:ssa. Sen näkee vain saliyleisö.
Tuosta tulikin mieleen, että TikTokissa on video paidattomasta Akylaksesta, mahdollisesta yleisöäänten voittajasta. Mies on selvästi käynyt salilla.