Euroviisut 2026 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12850)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa todisti taas olevansa täysi kusipääkeskittymä. Uskovaiset ja muut sekopäät hullut pääsi suu vaahdossa äänestämään.
Olen uskovainen ja äänestin Tanskaa, Serbiaa, Liettuaa. Suu valui lähinnä kuolaa Tanskan Sørenin nähtyäni.
Komea mies mutta hänellä on jo poikaystävä.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ettei suomi voittanut. Olisin joutunut näyttämään t i s s i ni Porin torilla.
Silloin olisi ollut vain otettava alkoholia vähän enemmän.
Minun vai katsojien?
Ruotsin edustaja ei tule tänne esiintymään kun ei saanut meiltä pisteitä. Minusta siinä lehtijutussa oli hyvin sanottu, että tämä on laulukilpailu
Swarowskin emäntä painui varmaan finaalin jälkeen suoraa päätä wienerschnitzelin ja sacherkakun kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin edustaja ei tule tänne esiintymään kun ei saanut meiltä pisteitä. Minusta siinä lehtijutussa oli hyvin sanottu, että tämä on laulukilpailu
Feliiiiiiiiiiiisia on niin nuori vielä... hänen pitää kasvaa henkisesti aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa todisti taas olevansa täysi kusipääkeskittymä. Uskovaiset ja muut sekopäät hullut pääsi suu vaahdossa äänestämään.
Olen uskovainen ja äänestin Tanskaa, Serbiaa, Liettuaa. Suu valui lähinnä kuolaa Tanskan Sørenin nähtyäni.
Siinä on seksikäs mies 😻
Vierailija kirjoitti:
Mieskarkki listan kärjessä Tanskan Soren, ristus mikä kuumis.🥵🥵🥵🥵 Mikä karisma ja mikä ääni!
Mulla Tsekin Daniel. Niin söpö ja niin kuuma samaan aikaan 😍.
Ruotsi sai mielestäni siksi niin vähän pisteitä että se naikkonen oli todella huono esiintyjä. Jäykkä pökkelö, ei pätkääkään osannut tanssia. Belgialla sama - molemmat naiset osaa laulaa, mutta ei mitään karismaa tai rytmitajua kummallakaan, kiusallista katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskarkki listan kärjessä Tanskan Soren, ristus mikä kuumis.🥵🥵🥵🥵 Mikä karisma ja mikä ääni!
On Soren kyllä kuuma ja seksikäs 😜 Samoin Armenian Simon.
Ja se Albanian Jäbä ja sen Serbian kaksoisveli 🥵🥵 Oli kyllä mieskarkkia kerrankin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin Darasta että kerrankin nainen ja esitys joka ei pelaa seksillä ja paljastelulla, mutta sitten täällä jauhetaankin hänen rinnoistaan. Minuste ei ollut yhtään seksikäs enkä edes kiinnittänyt huomiota rintoihin.
Joopa joo, liivitön, rintava, vaaleanpunainen toppi, hytkyvä koreografia. "En edes huomannut hänen rintojaan" 😇.
Hytkyvä koreografia ei ollut pätkääkään seksikäs. Eikä Daran ilmeet, eikä lyriikat.
Ei varmaan olleet semmoisiksi tarkoitettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Tsekin Daniel. Niin söpö ja niin kuuma samaan aikaan 😍.
Teillon joku nättipoikafetissi :DDDD Mulle Mr Eurovision tänä vuonna on juontaja Ostrowski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ai metalliviitta ja pi ri k iik arit iskevät sinuun?
Sekoitat nyt Albaniaan. Mutta ei siinä, oli Albanian Aliskin herkku 😘
Vierailija kirjoitti:
Jep, eikös Ruotsi jättänyt meidän pisteittä kriittisellä hetkellä Käärijän vuonna, joka oli vastoin yleistä äänestyskäyttäytymistä silloin, koska meillä todellakin oli hyvä esiintyjä. Nyt jäivät äänittä siksi kun eivät niitä ansainneetkaan, eivätkä saaneet juuri muiltakaan kun esitys ei vaan siihen riittänyt.
"Erikoinen" oli Itävallan voittajan tervehdyskin antaessaan palkinnon Daralle : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se Albanian Jäbä ja sen Serbian kaksoisveli 🥵🥵 Oli kyllä mieskarkkia kerrankin tarjolla.
Onko nyt lueteltu jo kaikki mieslaulajat? Tanssijoissa saattoi olla komeampiakin. Mutta komein on Noam, noin 2 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa nyt kaikki mölisijät se Bulgarian voittoesitys ja oppikaa. Ja jos ei mene jakeluun niin kattokaa uudestaan kunnes alkaa valjeta. Sehän oli valovuoden Suomea edellä.
Bangaranga bankaranka bankaranga... mitä siinä biisissä olikaan muuta, en muista.
Rintaranka, selkäranka, lanneranka, kaularanka, rintaranka, selkäranka... (suomalainen sanoitus)
- Totta on, että takatukka olisi pärjännyt rintarangalle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin Darasta että kerrankin nainen ja esitys joka ei pelaa seksillä ja paljastelulla, mutta sitten täällä jauhetaankin hänen rinnoistaan. Minuste ei ollut yhtään seksikäs enkä edes kiinnittänyt huomiota rintoihin.
Joopa joo, liivitön, rintava, vaaleanpunainen toppi, hytkyvä koreografia. "En edes huomannut hänen rintojaan" 😇.
Hytkyvä koreografia ei ollut pätkääkään seksikäs. Eikä Daran ilmeet, eikä lyriikat.
Ei varmaan olleet semmoisiksi tarkoitettukaan.
Siks just ihmettelin miksi jauhetaan rinnoista, kun esitys ei niihin keskittynyt.
Linda näytti nyt aikamoista loukkaantumista kun ei tullut Peten kaa Suomeen. Jos hän pelkää suomen lehtistöä, niin Ruotsin puolella vahingoniloinen lehtistö on paljon pahempi.
Niin naurettavaa on tämän Linda-vihaajan stoorit. Linda kohtasi Ruotsin median jo Wienissä viisuyönä josset sitä tiennyt. Eikä tosiaan ollut pelokas.
Mielestäni tämä koko pisteytys homma / yleisöäänestys vaatii pikaisia muutoksia kisaan