Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13649)
Vierailija kirjoitti:
Tänään jännitetään kumpi voittaa, Tanska vai Australia. Mukavaa viisuiltaa kaikille suomalaisille!
Tak i lige måde til dig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskan edustaja on tosi symppis kaikissa klipeissä, mutta se esitys on karsea.
Ei oo karsea.
Mä en tjua, että ihmiset on niin ahdasmielisiä, että pine lantionketkutus saa ahdistumaan?
Jos Tanskan veto ahdistaa, niin Kypros se vasta mahtaa ahdistaakin toden teolla... ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naamamaski voi helpottaa esiintymispelkoa? Kun sen yhden maan edustaja esiintyy semn takia kasvot peitettynä, että sitä pelottaa esiintyminen.
No mulla esim auttaa se, että otan silmälasit pois.
Mutta ei kai se vaikuta sinun lauluääneen?
Vierailija kirjoitti:
Miten naamamaski voi helpottaa esiintymispelkoa? Kun sen yhden maan edustaja esiintyy semn takia kasvot peitettynä, että sitä pelottaa esiintyminen.
Oletko jo itse löytänyt vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Lordi saa tuotua nuo asut sitä mietin :D
Huhujen mukaan Lordi ja Linda kulkivat yhdessä turvatarkastuksen ohitse. Linda otettiin syrjään.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yleisön kuvaamia videoita juutuupista ja en voi käsittää Suomen lavashowta. Ihan naurettavan typerää se juokseminen. Sehän rikkoo koko esityksen. Väheksytään yleisöä, joka sentään maksaa lipuistaan. No onhan se tietysti huvittavaa, mikä kai ei ole tarkoitus kuitenkaan.
Juokseeks siinä niinku Pete Lindaa karkuun, mut Linda lähtee perään? Ja sit tulee joku loppukliimaksi, missä viulunsoitto tuhoaa Peten.
Ei, vaan Piit saa selkeästi "origamin" (loppukiekaisu) tuijotellessaan Lindan auliisti tarjoilemaa jalkoväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella ei sitten todellakaan ole varaa kustantaa seuraavia Euroviisuja, niiden järjestäminenhän tulisi ihan helvetin kalliiksi! Itse pidän peukut ja varpaat pystyssä, ettei voittoa tulisi. Toinen, tai kolmas sija olisi paras, niin joku muu saisi kustantaa seuraavat viisut.
Onko meillä silloin jo uusi hallitus. Taitaa nousta vasemmisto. Tampereella riittää vasemmistolaisia.
Mitä sillä on tekemistä sen kanssa, että on ihan tolkuttoman kallista järjestää Euroviisut?
Kyllä Euroviisujen järjestäminen tulee paljon halvemmaksi kuin oikeistohallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan tekstityksen pois illan lähetyksestä. Ei tartte lukea niitä älyttömiä sanoituksia, voi keskittyä
itse musiikkiin.
Saako Silvennoisen läpälää-selostuksen pois päältä muuten kuin hiljentämällä volyymin joka biisin jälkeen?
Mikon äänihän on yhtä kuin viisut, ja ne sanoitusten näkymiset just hauska, se Viron Erkkikin.
Erki Nool?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän olikin kyse esiintymispelosta, ei lauluäänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Lordi saa tuotua nuo asut sitä mietin :D
Huhujen mukaan Lordi ja Linda kulkivat yhdessä turvatarkastuksen ohitse. Linda otettiin syrjään.
Miksi?
Sitä se Petekin ihmettelee.
Omat suosikit Suomen lisäksi ovat Tanska ja Tsekki. Israelkin ihan ok. Romania ei myöskään hassumpi ja uskon että saa hyvin raatiääniä. Tuo politiikka ärsyttää hyvän mielen musiikkitapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskan edustaja on tosi symppis kaikissa klipeissä, mutta se esitys on karsea.
Ei oo karsea.
Mä en tjua, että ihmiset on niin ahdasmielisiä, että pine lantionketkutus saa ahdistumaan?
Samalla kun se keikuttaa persettään niin siellä vitriinissä äijät työntävät munansa lasiin kiinni. Tosi hienovaraista. Ja jotkut vaan eivät yksinkertaisesti viehdy ryhmäseksin katsomisesta. Vielä tollaisen bisex-ryhmän.
Eli vika on karsijan päässä, jos tuon ryhmäseksinä näkee.
Joo aikamoinen projektio tuli tuolta, olen katsonut Tanskan esityksen ainakin 10 kertaa tässä kevään aikana eikä kyllä ryhmäseksi tullut kertaakaan mieleen. Että mitähän muuta tuo kirjoittaja mahtaa netistä katsella?
Joku vekkihamesinikka siellä raamattu rinnalla panikoi Tanskan esitystä. No onhan siellä "onneksi" Puola laulamassa suoraan vehreille harppukunnaille.
Suomea pidetään kuulemma ennakkosuosikkina, mutta laittaisin vielä vähän jäitä hattuun. Suuri yleisö voi kuitenkin äänestää vähän eri tavalla kuin miten vaikka aiheesta kirjoittaneet toimittajat äänestäisivät.
Aiotteko Euroviisujen kunniaksi vetää ns. seitinohuet viisuperseet?
Liettuallakin on hieno kappale ja esityksessään kiinnostavia kohtia. Esitystä vielä jotenkin vähemmän pimeäksi ja monille ehkä liiankin taiteelliseksi muokkaamalla olisi ehkä nousseet paremmin esiin? Harmi heidänkin kannaltaan, jos pelkkä laulutaito mm. raatien arvioinnissa ratkaisee, sillä niin kappale kuin esityskin on monella tapaa persoonallisempi ja taidokkaampi kuin esim. Australialta tai Ranskalla.
Onko niin, että boikotoivat maat eivät anna edes ammattilaisääniä? Saako baltian blokki nyt enemmän painoarvoa?
Omassa maassani portugalilaiset ovat suurin ulkkisryhmä, mutta nyt nekin äänet ovat uusjaossa.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko Euroviisujen kunniaksi vetää ns. seitinohuet viisuperseet?
Legendaarista Linda-siideriä on kuulemma taas saatavilla kaupoista! ;) oih, muistan miten niitä kaksin käsin teininä litkittiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän olikin kyse esiintymispelosta, ei lauluäänestä.
Ketjulaisen kannattaa ite hypätä tonne lavalla, kun eri kisaajien ratkaisut näin ihmetyttää. Google on keksitty myös asian selvittämiseen, maskin käyttöön on useita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole enemmänkin etu että esiintyy melko alussa kun äänestys alkaa heti. Jos äänestys alkaisi kaikkien jo esiinnyttyäniin sitten se ei olisi etu. En ymmärrä tota porua suomen lellimisestä.
Hätäisimmät ovat ehtineet käyttää äänensä ennen kuin Suomi on lavalla.
Normaalit äänestäjät katsovat kaikki esitykset ennen äänestämistä.
Ja sitten taas ne jotka ovat etukäteen päättäneet äänensä - no ei heidän mielipidettään mikään muuttaisikaan niin ihan sama äänestävätkö alussa vai lopussa.
Kuten minä joka olen päättänyt äänestää UK ja Tanska
Jaa mun isä on poliisi.