Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7494)
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että voittaja tulee olemaan joku musta hevonen, joku jota ei ois uskonu että vie koko potin.
Romania?
Kunpa Suomi laittaisi pian jotain hyvää synkkää metallia. Ei mitään Teräsbetonin tai Puppyn tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enni-porsas voittaa, ainakin ruokapöydän syöntimäärässä!
Miettikää kun tuo hiivalle haiseva tursas vyöryy aamupalalle, siinä ei paljon muille syötävää jää :D
Ketä tässä nyt haukutaan, en ymmärrä viestejä tyhmä minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että voittaja tulee olemaan joku musta hevonen, joku jota ei ois uskonu että vie koko potin.
Romania?
Ei mitenkään. Tylsä live, karseat sanat Ja tylsää jo nähtyä popin ja oopperajollotuksen sekoitusta.
Kertoimien perusteella Enni vääntää tortut housuihinsa lauantain livelähetyksessä. Mutta eihän se haittaa, kakan haju on tuttua viisuporukalle!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi alkaa olla vedonlyönnissä pahnan pohjimmaisten joukossa. Mikäs nyt on?
Ruotsi-lisä ei enää kanna.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi alkaa olla vedonlyönnissä pahnan pohjimmaisten joukossa. Mikäs nyt on?
Lauluääniongelmat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välihuomautuksena että tulispa Turkki takaisin kisoihin.
Just eilen semiä katsellessa heräsin, lamppu syttyi "mutta missä on Turkki?" 😲 Haluan ehdottomasti takaisin.
Maa olisi osallistuessaan taas kestovarma menestyjä yleisöäänestyksessä, koska turkkilaisia on niin valtavasti joka puolella Eurooppaa.
Totta. Mutta onhan niillä lähes poikkeuksetta ihan todella hyviä esityksiä. Moni bändi tai esiintyjä jäänyt itsellä vuosien seurantaan, ja ihan supisuomalainen olen.
"We could be the same" on mun top-viisubiisejä.
Ja Mor Ve Ötesin Deli. Bändi jäi tuosta kuunteluun ja edelleen silloin tällöin soi kotona :).
Sama! Deli oli se josta sain innostuksen jopa opiskella turkinkieltä. On muuten vaikea kieli mutta kaunis. Koko More Ve Ötesin tuotanto tullut kuunneltua moneen kertaan.
Mulla tulee aina mieleen vuodelta 1989 Turkin Bana Bana - siihen aikaan oli vielä ne orkesterit, ja Turkin kapellimestari Timur Selcuk ohjas kyllä niin tunteella. Löytyy tubesta jos joku haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä on mahdollista että niin kankealla tanssilla ja järkyttävällä livelaululla mennään finaaliin? Ja nyt puhun Kyproksesta. Sitten joku upeasti laulanut Latvia tai Armenia tippui.
Sitä todellakin sopii ihmetellä. Esim. ihan vaan tanssikoreografiallaan Armenia olisi ansainnut jatkopaikan tuohon verrattuna, laulutaidosta puhumattakaan.
Miksi homot osaa olla niin seksikkäitä? Heteromiehet voisi ottaa mallia. Esimerkiksi Tanska ja Malta ovat niin kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä on mahdollista että niin kankealla tanssilla ja järkyttävällä livelaululla mennään finaaliin? Ja nyt puhun Kyproksesta. Sitten joku upeasti laulanut Latvia tai Armenia tippui.
Raatien ansiota 😂
Mullakin jäi Mor Ve Ötesi aikoinaan kuunteluun euroviisuista :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot osaa olla niin seksikkäitä? Heteromiehet voisi ottaa mallia. Esimerkiksi Tanska ja Malta ovat niin kuumia.
Tanska on, tämä toinen ei, onko Maltan esiintyjä siis homo vai?
Vierailija kirjoitti:
Kertoimien perusteella Enni vääntää tortut housuihinsa lauantain livelähetyksessä. Mutta eihän se haittaa, kakan haju on tuttua viisuporukalle!
Saattaa olla tällä viikolla useampi pippeli hieman kakassa Wienissä ;)
Toivon että joku omalla kielellä laulettu voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatien ansiota 😂
Ei, vaan britit ja Love Island.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanska on, tämä toinen ei, onko Maltan esiintyjä siis homo vai?
Niin ainakin luki jossain että olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tanskalla tedella hyvä viisu, olisivat vain malttaneet tehdä koko kansaan uppoavan koreografian. Nyt liikaa aistillisuutta ja eleitä h-maailmasta.
Näytti ihan pöljältä se Australian hissivempaimella ylösnouseminen 🤣🤦 Kai sen oli tarkotus yrittää olla jotenkin cool ja mahtipontinen mutta mua alko vaan naurattaa 😅 Ei sopinu yhtään siihen esitykseen.
Vedonlyöntikertoimien perusteella Australia ja Israel ovat nyt nousemassa Suomen euroviisuvoiton kovimmiksi uhkaajiksi. Olisi mielenkiintoista seurailla kommentointia, jos loppukliimaksina Israel veisi voiton yleisöäänien turvin äärimmäisen niukalla marginaalilla Suomen nenän edestä. Nimenomaan yleisöäänikertymässä Israel on tällä hetkellä jopa ylivoimainen suosikki.