Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6862)
Vierailija kirjoitti:
Miksette tuu plussalle?
Siellä ei ollut tiistaina ketään ja vähätkin viestit poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksette tuu plussalle?
Kerro oikea osoite sinne, please.
Sveitsin esitys pilasi kappaleen.
Armenian mies ei hengästynyt yhtään vaikka vauhti oli sata lasissa koko ajan. Tykkäsin esityksestä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikolla meni tuokin insertti tunteisiin vaikka "me suvaitsemme kaikki"
Joo aika erikoista, että "alkaako viisut muuttua liian heteroiksi, koska me lgtb+ olemme aina rakastaneet viisuja".
No voin kertoa, että kyllä me heterotkin kasarilla katsoimme ihan onnessamme viisuja, eikä silloin edes gay-ihmisistä puhuttu mitään. Kyllä se on ihan heterojen viisut aina olleet ja jossain kohtaa gay-piirit omivat ne omaksi karnevaalikseen.
Ennen "heterotkin" oli kaa-peis-sa. Nyt on eri asia.
Siis miten voi mennä moderointiin kommentti "Ihana Sveitsi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika erikoista, että "alkaako viisut muuttua liian heteroiksi, koska me lgtb+ olemme aina rakastaneet viisuja".
No voin kertoa, että kyllä me heterotkin kasarilla katsoimme ihan onnessamme viisuja, eikä silloin edes gay-ihmisistä puhuttu mitään. Kyllä se on ihan heterojen viisut aina olleet ja jossain kohtaa gay-piirit omivat ne omaksi karnevaalikseen.
No mä olen hetero viisufani yli 35 vuoden ajalta eikä multa ole kukaan mitään ominut. Kaikille on tilaa.
No ei oikeasti omineet, mutta alkoivat pitää niitä jotenkin erityisen gay-maailman juhlina jostain syystä. Toki saavat niin ajatella, kunhan tiedostavat, että heterot on olleet aina kiinnostuneita viisuista aikojen alusta asti.
Ei mitään sanottavaa Sveitsistä no ehkä ärsyttävä
Näistä kaikki kyllä voittaa suomen kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksette tuu plussalle?
Liikaa seurantaa mun makuun. Täältä saa helpommin evästeet pois.
-winner-
Jos taso on tätä tasoa koko semifinaalin, voi ruveta jo varaamaan hotellia Tampereelta ensi keväälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette tuu plussalle?
Israelin jälkeen tämä meni kiinni , mutta minä lähes yksin siellä kirjoitin.
Bruno tulee mieleen juontajasta. Siis Sacha Baron Cohenin parodia.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi mennä moderointiin kommentti "Ihana Sveitsi!"
Mulla se, kun vastasin jep😌
Eikö Euroviisut voisi olla kuin ennenkin. Tietysti nykyajan tekniikalla ja tyylillä, mutta ilman mitään ihmeen sukupuolijuttuja. En muista myöskään sitä kirjainlitaniaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette tuu plussalle?
Mä olin😳
AIVAN KAMALAA LAULUA Kyproksella jestas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa istuttiin sohvalla koko perheen kanssa katsomassa.
Sveitsi. Tämä oli ensikuulustelun jälkeen omalla voittajaksi epäiltyjen listalla. Noh. Erittäin mielenkiintoista pääseekö jatkoonkaan. Pidän omalla listallani. Onhan tämä aika retro eikä edes mitenkään suosikkiani.