Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kovasti odottanut semifinaalia, muttta. Suomen esitys oli pettymys siellä suurella lavalla. Lindan juokseminen viulun kanssa-vähän hölmöä. Peten ääni oli melko laimea-käheyttä? JOtenkin liian näytelmää, tuo seinämä ym.ja hyppiminen jonnekin korokkeelle. Eurovision laulukilpailu: miksi Linda soittaa viulua.
Ajattelen, että tuolit ja Lindan alku- ja loppuasetelma esittävät orkesteria ja sen sooloviulistia.
Ne esittävät Askon konkurssia.
;DDDD Sinulla on näkemystä.
-winner-
No siinähän aivan selvästi konkurssista kärsinyt vanhempi rouvashenkilö jäi lehdelle soittelemaan, kun rahat jäivät Askon konkurssipesään.
Wintsu, toi oli kehu.
Harvinaista, ymmärrän, ettet ymmärtänyt.
Suomen esitys sopisi teatteriin/musikaliin mutta ei viisuihin jossa pitää luoda vahva yhteys yleisöön ja saada se mukaan.
Mulla on siskontyttö joka alkanut mummoutua jo kolmekymppisenä. Uskomatonta millaset jutut on sillä naisella aivan kuin 1800 luvun kiikkustuolimummolla. Ukon passaaminen on se pää juttu. Salkkarit ja ikivanhat Suomi ohjelmat :D. Että kyllä se mummo voi olla ihnan minkä ikäisenä vaan ja ikinuorena voi säilyä pitkään.
Melkoista tuubaa eilisen semifinaalin kappaleet. Portugali? Kreikka? Suomesta olisi voitu laittaa Fröbelin palikat ja nekin olisi pyyhkineet niillä lattiaa.
Nyt mä haluan Euroviisut Suomeen, jos KAJ tulisi ne juontamaan. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lindan ja Peten keskinäiset välit on jotenkin kiusalliset, ihan kuin eivät voisi sietää toisiaan?
Pitäisikö heidän paritella haastatteluissa?
Ei? Onko sulla joku hätänä?
Mutta yleensä duot tulee toimeen keskenään, eikä haastatteluissa näytä siltä, että toisen naama ei voisi enempää juuri vi tuttaa.
Aijai. Ei lupaa hyvää kun yhteistä keikkaakin on kesälle buukattu valkeakosken työväen musiikkitapahtumaa myöten. Ja jos se voitto sitten tulee niin ei ole mitään pakoa toisistaan. Yhdessä pitää vaeltaa loppuvuosi ja tästä tulevaisuuteen kaikissa viisutapahtumissa.
Toivottavasti eka keikka sit on siellä Pihtiputaan Rock Clubilla!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä haluan Euroviisut Suomeen, jos KAJ tulisi ne juontamaan. 🥳
Olisi suorastaan rikollista jos niin ei kävisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tulee Suomen viisuihin mahtava väliaikashow ja sen vetää meille Kaj
Kaj voi porukalla juontaa Suomessa pidettävän euroviisukisan. Tulee mahtavan hauska show.
Ihan kaikki eivät välttämättä diggaile bändiä joka ei hallitse edes kotimaansa toista kotimaista kieltä suomea
Men vem är du? Har du inte lärt dig svenska i skolan? Jag har lärt mig svenska i skolan åtminstone 15 år. Nog förstår jag Kaj. Nykyisin Kaj'n jäsenet puhuvat jo sulavaa yleiskieltä, joten kyllä sinäkin pysyisit kärryillä.
En muuta sano, mutta IHANAA, että Satoshi selvitti paikan finaaliin. Viva Moldova tulee viemään ääniä Kreikan AI moskalta. Satoshin ilo ja energia lavalla saa hyvälle mielelle. Moldova on top10 ssä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ikäviä ikärasistisia heittoja täällä Lindasta. Muijalla enemmän energiaa kuin pullomössösukupolvilaisilla. Linda seuraavaksi kisaamaan Erikoisjoukkoihin. Henkisesti käynyt elämässään kovia prässejä läpi.
Mutta vähän jäänyt niihin kiinni. Jokaisella on menneisyytensä, ei ole viisasta kantaa niitä mukanaan koko elämänsä ajan ja jauhaa niistä. On kevyempi jatkaa matkaa kun päästää niistä irti.
Pakko myöntää, että Suomelta tuli nappisuoritus semifinaaliin! Olin aiemmin kriittinen, mutta nyt sujui Peteltäkin laulu ja Linda veti niin räväkästi, että viulun jousen jouhetkin paukkuivat rikki.
Ja vastavuoroisesti muut esitykset olivat ala-arvoisen huonoja, poislukien Liettua. Viro oli myös ok. Onko tulossa heikkotasoisin finaali ikinä?
Vierailija kirjoitti:
En muuta sano, mutta IHANAA, että Satoshi selvitti paikan finaaliin. Viva Moldova tulee viemään ääniä Kreikan AI moskalta. Satoshin ilo ja energia lavalla saa hyvälle mielelle. Moldova on top10 ssä varmasti.
Moldova onkin paras tänä vuonna! Se on ollut selvää alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, että näissä kommenteissa korostetaan Suomen esiintyjien hyvää ulkonöä. En usko, että he voittavat viisuja. Ja sillä ei ole mitään tekemistä heidän ulkonäkönsä kanssa, voittavatko vai ovatko esimerkiksi viidensiä.
Sama, ja nämä Lindan menneisyysasiat, ei vois vähempää kiinnostaa. Menkää eteenpäin.
Linda on Peten kautta meidän kaikkien Pihtiputaan mummo ;D
-winner-
Hassua aatella, että ikänsä puolesta Linda vois oikeastikin olla mummo. Tai mummi, miksi sitä itseänsä sitten haluis kutsuakkaan. Kuuma mummi olis. 😅
Lindan omat lapset ovat teinejä. Aika harvalla on lapsenlapsia 57-vuotiaana. Ainoa tuon ikäinen tietämäni mummo sai itse lapsensa 16-vuotiaana ja hänen lapsensa sai lapsen 17-vuotiaana. He ovat todella poikkeavia ihmisiä laajassa tuttavapiirissäni. Kumpaakaan ei koulu kiinnostanut nuorempana. Onneksi molemmat aikuistuivat ja Suomessa on mahdollisuus opiskella aikuisenakin ja niin hekin tekivät.
?? Aika yleinen "mummoutumisikä" varmaan tuossa viiden- ja kuudenkympin välillä? 37 olis harvinaisempi, tietty niitäkin on.
Olisin järkyttynyt jos oma jälkikasvuni lisääntyisi ennen kuin täyttäisin 65!
Äitini oli 55 kun tuli mummuksi, enkä todellakaan ollut mikään nuori ensisynnyttäjä. 56-57 v on ihan normaali ikä saada ensimmäiset lastenlapset, mitäs te nyt oikein houritte?
Moldova on just sellaista mitä kisoissa läsnä oleva yleisö kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että Suomelta tuli nappisuoritus semifinaaliin! Olin aiemmin kriittinen, mutta nyt sujui Peteltäkin laulu ja Linda veti niin räväkästi, että viulun jousen jouhetkin paukkuivat rikki.
Ja vastavuoroisesti muut esitykset olivat ala-arvoisen huonoja, poislukien Liettua. Viro oli myös ok. Onko tulossa heikkotasoisin finaali ikinä?
Siis Viron biisi oli aivan järkyttävän huono renkutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Viron biisi oli aivan järkyttävän huono renkutus
Suomalaiset sanat pelasti sen, kukahan levyttää ekana?
Omaan silmään (ja olen taiteilija) Lindan saapikkaat olivat tosi rumat. Kompurat, niinkuin eläimen. Ja kertoo myös osansa iästä. Miksi ei pitänyt Muurimäen suunnittelemia? Toivottavasti finaalissa.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun tulee Suomen viisuihin mahtava väliaikashow ja sen vetää meille Kaj
Jättekiva Kaj!
Heillä on esiintymiskokemusta ja ohjelmarepertuaaria omasta takaa. Hyvä idea!
Ja voivat mennä sitten Ruotsiin juontamaan, jos Ruotsi sattuu voittamaan.
Kummalliset korot niissä kyllä oli.628
Sanat on poikkeuksellisen nolot paikoitellen.