Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4493)
Mun mielestä Pete oli hyvinkin rento, pelkäsin että olis jännittänyt.
Mutta mitäpä ne ammattilaiset jännittäis.
Aika pelottava tämä montenegron esiintyjä. Miksi pitää olla noin kauhean raivokas ja vihainen?
Itkettää ihan, oli niin ihana ja onnistunut esitys Petellä ja Lindalla! Molemmat on supertähtiä! Mahtavaa!
Miksi tuon Lindan viulun jousen jouhet lentelee ilmassa? Soittaako se rikkinäisellä jousella?
Mukavaa, että saatiin nähdä Suomen esitys ennen kuin palsta menee kiinni.
Suomen onni on se, että muut ovat olleet aivan p*skoja.
Mun mielestä on ihan hyvä, jos Suomi ei voita tässä taloustilanteessa. Sijoitus viiden joukkoon olisi upea
Minusta Liekinheitin on vähän pliisu... sori.
Siitä puuttuu droppi tai joku "koukku". Lindan viuluosuudet kantaa koko biisiä. Petestä olisi saanut jollain toisella kappaleella tai sovituksella paljon enemmän irti.
Mulle tulee jotenkin Tiktakin Heilutaan mieleen tästä Viron kitarariffistä
"Too epic to be true"
Suom. "Ei tätä usko Erkkikään."
😅😅
LINDA, VAU!!! VEDIT UPEASTI!!! <3
Nyt kun kuuntelee näitä muita kappaleita, niin eihän ne ihan nappiin mene, toisin kuin Suomi, joka teki mahtisuorituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää kyllä voita. Linda on super viulunsa kanssa ja Pete komea ja yhdessä ovat näyttäviä. Mutta biisi on alkuun tosi laimea, eikä Pete saa siihen puhtia äänellään. Finaaliin joo, mutta sija 2-4.
Voitto on jo melkein päästä sinne top vitoseen, ihan kuin sijat 2-4 olisivat jotenkin mitäänsanomattomia.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää ihan, oli niin ihana ja onnistunut esitys Petellä ja Lindalla! Molemmat on supertähtiä! Mahtavaa!
Muakin itketti enkä edes tiedä miksi.
Viron tytöt vetää vähän vierestä.
Ei liikahtanu lehtikään kun käveli, ei tukka, ei hame.