Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3881)

Vierailija
3861/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nyt siitä voitosta niin meuhkaatte? Katsotaan semifinaalien esitykset ensin ja muodostetaan sitten mielipide mahdollisesta voittajasta. Minä kannustan suomalaisena Suomea. Pidän voittoa mahdollisena, mutta ei se mikään läpihuutojuttu tule olemaan, vaikka oddsit sanoisi mitä. Yllätyksiä voi tulla. Kreikasta itse en tykkää, mutta voi sille tulla silti ihan kivasti ääniä, etenkin jos nuoret äänestää. Israel nyt yrittää saada taas äänivyöryä, mikä tuskin yllättää ketään. Tätä on Euroviisut, ei voi tietää miten käy.

Vierailija
3862/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi voi pärjätä ihan hyvin,  ihan näyttävä lava karisma..

Uskon, että Ruotsi voittaa Suomen. Se esitys ja laulu on kuitenkin uudenaikaiset ja raikkaat.

Jonnet ei muista, että edm musiikki keksittiin jo parikytvuotta sitten. Näin keski-ikäisen korvaan kuulostaa auttamattoman vanhanaikaiselta, vaikka yllättäen tykkäänkin biisistä. Tulee nuoruus ja röökinhajuiset yökerhot mieleen.

Ruotsi ei halua voittaa, siksi lähettivät tuollaisen noin v. 2008 olevan renkutuksen. Mutta kyllähän tuo tulee pärjäämään, koska Ruotsi. Jos olisi jonkun muun maan edustusbiisi, niin sijoitus olisi finaalissa häntäpäässä.

Jos Liekinheitin olisi jonkun muun maan edustusbiisi, niin se ei keikkuisi oddsien kärkeä lähelläkään. Sitä pidettäisiin outona ja synkkänä, etäiseksi jäävänä ja yllätyksettömänä, ja solistin laulutaitoa keskinkertaisena. 

Mutta kun on se Suomi-lisä ja sen ympärille synnytetty viisukuplafanien hype! "Nyt Suomi laittaa jotain erilaista kuin aiemmin (siis muuta kuin vitsibiisejä)." "Nyt on Suomen vuoro voittaa."  Jonkun Azerbaidzanin biisinä tämä jäisi finaalin häntäpäähän, jos nyt edes finaaliin pääsisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan Suomea, mun mielestä biisi on hyvä. Kävi miten kävi, Suomi voi olla ylpeä tän vuoden edustajista.

Jos Suomi ei voita, toivon, että Tanska voittaa. Tanskan, Viron ja Norjan edustajat ovat hienosti tukeneet Suomea. Toivon heille myös menestystä, vaikka eivät olekaan ennakkosuosikkeja. 

Vierailija
3864/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moldova on hyvä, saattaa mennä sekä Suomen että Kreikan ohi. Itse ainakin äänestän sitä.

Hirveetä kuraa

Vierailija
3865/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎼 ...se kohta savuaa, on pakko sammuttaa...se on, se on; KAH-VIN-KEI-TIN 🎶

Vierailija
3866/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin että joskus tulis aika jolloin ei äänestettäis naapuria vaan sen takia että on naapuri. Mentäis oikeasti sen ehdoilla kellä on paras biisi ja esitys. 

Vähän niinku silloin kun Lordi voitti. Ja käärijäkin oli lähellä.

Vierailija
3867/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko suomen pääsevän semifinaaleista jatkoon.

Vierailija
3868/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaako helmajumi. 

Häviääkö Suomi koska laahus ei liehu tuulessa. 

Vierailija
3869/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/t/18-196759/fi

Viisutoimitajat haastattelivat äsken Lindaa ja Peteä.

Vierailija
3870/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko suomen pääsevän semifinaaleista jatkoon.

Suomihan pääsis finaaliin, vaikka kävisivät vaan lavalla pelkästään.

Vierailija
3871/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivoisin että joskus tulis aika jolloin ei äänestettäis naapuria vaan sen takia että on naapuri. Mentäis oikeasti sen ehdoilla kellä on paras biisi ja esitys. 

Vähän niinku silloin kun Lordi voitti. Ja käärijäkin oli lähellä.

Mutta kun naapureilla on yleensä vähän samanlainen musiikkimaku?

Vierailija
3872/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täält, samas, illas, savuu, ilmas, etin, ihmisjoukost, tuntis, tulel, vielkin, sust, - tässä tätä suomenkielen raizkausta esimerkkinä. Jos joku on innostunut opiskelemaan vähän suomea, ajattelee varmaan, että mitä h*lvettiä toi laulaa.

Vierailija
3873/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Suomi pärjää, torilla tavataan, ei mulla muuta.

Vierailija
3874/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa on nähty miljoona kertaa että esitys ei välttämättä vaikuta niin paljo ku naapuruus.

Vierailija
3875/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan ketjuun kuukauden, vai onko ylikin tauon jälkeen. Kivaa viisuviikkoa meille kaikille 🏼

Vierailija
3876/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu oli, että Feliciaa oli epäilty autotunen käytöstä?

Vierailija
3877/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun artikkelin et syy miksi Linda ja Pete kättelee lopuksi on, ettei heitä luultaisi pariksi.

Vierailija
3878/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka vaikuttaa kyllä uhkaavan Suomen voittoa. En ite ymmärrä miten on niin suosittu, mutta jengi näyttää tykkäävän.

Vierailija
3879/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi mokasi

Ja hyvä niin!

Vierailija
3880/3881 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka ei kyllä ammattilaisraatien ääniä saa, biisi on kertakaikkiaan kamala

Biisi on kamala, esitys ei. Eihän nämä valitettavasti ole olleet musakilpailut pitkään aikaan. Huvittaa ihan kuinka valtava haloo viulunsoitosta on tullut ja vingutaan että kaiken soiton pitää tulla nauhalta, itse vanhana muistan Ossi Runteen ja orkesterit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme