Joku sauna ja avanto kokemus maksaa 200 euroa suomessa.
Minulle tulee ulkomaalainen nais tuttava huomenna kylää ja se meinasi että menis avantoon ja saunaan. Tuollaiset yksityiset saunat maksaa 200 euroa tunti. Sanoin että järjestän sille avannon ja saunan ilmaiseksi mökilläni.
Kommentit (8)
Kyllä varmaan vuokrasaunoja halvemmallakin kuin 200€/tunti löytyy. Jos sietää saunoa muiden kanssa, niin hinnat vielä siitäkin halpenee. Mutta kätevin toki, jos sulla on mökkisauna tarjota.
Teilläpäin ei ole mitään yleisiä saunoja / saunalauttoja, joilla on yleisövuoroja? Tällaiset usein maksaa jotain 15-25 €/ henkilö, riippuen paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Teilläpäin ei ole mitään yleisiä saunoja / saunalauttoja, joilla on yleisövuoroja? Tällaiset usein maksaa jotain 15-25 €/ henkilö, riippuen paikasta.
Jep, ja yhteissauna on mielenkiintoinen kokemus. Olen täällä Tampereella vienyt montakin ulkomaaneläjää paikallisiin saunoihin, eikä tule vararikkoa.
Mulle tuli feediin mainos villasukkakävelystä. Kävellään tunti lumessa villasukissa ja se maksaa 40 €. Jos maksaa kympin lisää saa kahvin ja sämpylän.
Tule Lahteen niin pääset halvemmalla https://www.ravintolanosturi.fi/nosturin-saunat-ja-kylmauinti/
Ai niin kiitos muistutuksesta villasukkakävelystä :D. Nythän sitä voisi täällä Helsingissäkin harrastaa. Vielä jos sais muutaman turistin mukaan tuohon hintaan.
Avannossa käynti ei tarvitse saunaa. Suurimmat hyödyt itseasiassa häviää jos menee saunaan avannon jälkeen + rasittaa kroppaa tarpeettomasti. Itse käyn aina ilman saunaa, vain amatöörit ja pösilöt meneväy saunaan avannon jälkeen.