Ohhoh. IS listaa tapoja olla arjen kapinallinen! Oletko sinä?
Nyt on taas jotain ääritunnollisen nuoremman sukupolven hurjastelua nämä jutut. Nimittäin kukaan yli kolmekymppinen ei pitäisi mitään näistä millään tavalla kapinallisena tai ihmeellisenä. Kyllä se maailma ennen 2000-lukua sitten oli villi.
Hurjia esimerkkejä kapinallisuudesta, mm.
!!!! Syö jälkiruoka ennen pääruokaa tai lämmin ruoka aamupalaksi
!!!! Lankaa hampaasi sohvalla eikä vessassa
!!!! Katso leffa tai sarja, taikka käy saunassa aamupäivällä eikä illalla
!!!! Juo jotain muuta kuin vettä ruokajuomaksi!!!
En tiedä itkeäkö vai nauraa.
Lue täältä lisää jos myötähäpeältäsi kykenet:
Kommentit (29)
Mulla on tyylikäs pikkusohva keittiössä ja sen pari (nojatuoli) olohuoneessa. Olen näin erittäin radikaali.
Uskomatonta soopaa. Toisaalta on tietysti mukavaa, ettei oikeita (huonoja) uutisia tähän hätään löytynyt.
Mene yöksi töihin! Ja aamulla lämmitä sauna, sen jälkeen nukkumaan.
Ulkoiluta koiraa naapurin pihassa.
Osta kaupasta punalaputettuja tuotteita ja mene niiden kanssa pikakassalle.
Käytä aurinkolaseja illalla sisätiloissa.
Lenkkeile kerrostalon portaissa.
Kuvittele, että olet taas 5v ja kaikki typerät asiat on hauskoja.
Minä olen hurjista hurjempi arjen kapinallinen eli en lankaa hampaitani ollenkaan ja ruokajuomana juon piimää!
Minä kun luulin olevani aikuinen kun teen asioita miten lystään, enkä vain niin kuin on tapana tai opetettu. Teini-iässä oli siistiä olla erilainen ja kapinallinen, mutta kun on vuosikymmeniä ikää kertynyt niin se kapinallisuus ei ole enää niin iso juttu.
Tämähän on hyvä uutinen. Tarkoittaa sitä, että on yksi Trump-öyhötysuutinen, "oletko aina tehnyt tällä tavalla väärin"-uutinen, tai "somekohu"-uutinen vähemmän. Yhtä kevyttä, mutta harmittomampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tyylikäs pikkusohva keittiössä ja sen pari (nojatuoli) olohuoneessa. Olen näin erittäin radikaali.
Niin, tai sinulla on vain pieni koti.
Olen syntynyt kapinalliseksi ja kuulun ainoaan tosikapinalliseen sukupolveen, x - sukupolveen
Tuo uustaaperoiden "kapina" on säälittävää.
Nuo eivät ole kapinaa nähneetkään.
Ahaa, eli yhteiskunta alkaa pikkuhiljaa heräämään siihen, että anarkiassa on totuus ja vapaus.
- anarkisti