Ville merinen jää sairaslomalle.
Mites ne nyt yhtäkkiä sairastui kun kauhee soppa demareissa.
Kommentit (89)
Nyt Seiskan reportterit vakoilemaan kuinka sairas hän on vai käykö lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkä sielu.
Itse en näe edes noin. Mielestäni narsistinen milleniaali joka on ollut julkisuudessa vain näiden tiettyjen "epäkohtien kanssa". On ne sitten keksittyjä tai ei.
Joka asiassa pääosanesittäjä; mitä on muuten tehnyt varsinaisesti kansan eteen? Mitä tehnyt eduskunnassa? Kenelläkään tietoa?
Viimeinen tempaus toi näköjään someseuraajia vähän lisää..
Harvoin tunnen tällaista, mutta merisestä itsellä ollut alusta asti oudot vibat.
Siinä Vallan algoritmissa alkoi jopa Miko Bergbom vaikuttaa normaalilta kun vertasi häntä tähän My, Myself & I-terapeuttiin, jota ei sitten normaali poliittinen toiminta yhtäkkiä kiinnostakaan mutta haluaa presidentiksi. Hän taipui pakon edessä vaalitorille ja yksi vanhempi rouva kysyi häneltä, että kerropa miksi minun pitäisi äänestää sinua? Merisellä menivät jauhot suuhun ja oli vaiti. Mutta somettaa hän kyllä haluaa. Se tuli katsojalle selväksi. En ole hänen äänestäjänsä enkä tiedä, mitä hän on äänestäjiensä eteen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako kaivaa kuoppaa omassa työyhteisössään? Työnteko on jatkossa niin mukavaa, että! Kuinkahan monta sairauslomaa joutuu vielä ottamaan ennen kesälomaa.
Olen ollut demarien kannattaja kauan ja olen osannut odottaa, oikeasti toivoa, että joku uskaltaa tuoda julki oikeasti isot epäkohdat yhteisössä. Kun niistä on tihkunut tietoa joka tapauksessa. Meriselle tiedonjulkistamis palkinto.
Kirjoitusvirheistäsi paljastuu, että olet todellisuudessa persu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ville kaivaa kuoppaa itselleen. Varmaan vaikea olla jatkossa töissä kun saattaa olla ettei moni hänen kanssaan halua keskustella kun sen pakollisen. Ei ollut hänen tapansa toimia oikein. Sairaslomaan en ota kantaa.
Hänestä ei koskaan tiedä, ottaako toisen omaksi somesisällökseen. Ei kerro suoraan, mutta vihjailee sillä tavalla ettei joudu itse mistään vastuuseen.
Aivovamma. Ehkä leikkaus auttaa.
Itse on julistanut että on alkoholisti. Ryypännyt päänsä tommoseksi . 💀
Käykää lukemassa minkälainen on ollut ensimmäisessä avioliitossa josta 1 tyttö. Nyt 22v kertoo miten paha isä oli. 🤢🤮
Minä ihmettelin kun hän toi teinityttönsä siihen Perjantai-ohjelmaan, jossa puhui alkoholismistaan. Syytön se tytär siihen on ollut. Olisi tullut yksin. Ei ole korrektia raahata alaikäistä julkisuuteen.
Tämä äijä on kipeä ja piiloutuu ammattinsa taakse. Siinä meillä psykoterapeutti!
Vierailija kirjoitti:
Aivovamma. Ehkä leikkaus auttaa.
Itse on julistanut että on alkoholisti. Ryypännyt päänsä tommoseksi . 💀
Käykää lukemassa minkälainen on ollut ensimmäisessä avioliitossa josta 1 tyttö. Nyt 22v kertoo miten paha isä oli. 🤢🤮
Minä ihmettelin kun hän toi teinityttönsä siihen Perjantai-ohjelmaan, jossa puhui alkoholismistaan. Syytön se tytär siihen on ollut. Olisi tullut yksin. Ei ole korrektia raahata alaikäistä julkisuuteen.
Ihmettelin samaa. Tytön tehtävä oli ihailla ja boostata isänsä egoa.
Luuletko että tuo kommentoija on joku demaripuolueen edustaja..
:D