Ville merinen jää sairaslomalle.
Mites ne nyt yhtäkkiä sairastui kun kauhee soppa demareissa.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 kuukautta odottanut leikkausta? Miksi ei mennyt yksityiselle?
Samaa ihmettelen. Kansanedustajien ja ministerien työterveyshuolto on Mehiläisessä.
Työterveyshuollossa ei todellakaan hoideta kaikkia vaivoja. Riippuu ihan sopimuksista. Hyvin harva työterveys kattaa esim. leikkauksia.
Eikä yksityisellä todellakaan tehdä kaikkia operaatioita (Suomessa).
Montako päivää tuokin on tehnyt töitä. Saikuttanut vaan ja aiheuttanut draamaa vaan. Piti ajaa kansalaisten asiaa kaivelee vaan oman työyhteisönsä luurankoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ville kaivaa kuoppaa itselleen. Varmaan vaikea olla jatkossa töissä kun saattaa olla ettei moni hänen kanssaan halua keskustella kun sen pakollisen. Ei ollut hänen tapansa toimia oikein. Sairaslomaan en ota kantaa.
Toi on kyllä totta. Ei uskalla sanoa mitään, kun vääntää siitä seuraavan somepostauksen.
Vaikka kyllähän se postasi sen,että paskaa on nousematta pintaan, ja joidenkin on vaihdettava.
Jotenkin sellainen "myrkynkeittäjä fiilis", sotkee ja julkisesti syyttää (huom, ei asioista itse kokenut, vaan muut). Sitten muka tulee hymyillen pokkana paikalle, kuin Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei olisi kiinnostanut aiemmin, nyt saa vain ansaitsematonta julkisuutta.
Persuihin menossa, kerää paskapisteitä sinne pääsyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja Ville Merinen (sd) kertoo Instagramissaan, että hän jää kahden viikon sairauslomalle suunnitellun terveysoperaation takia. Hän toteaa jonottaneensa operaatioon elokuusta lähtien.
Herkkänahkaisuuden poisleikkuu.
Aivovamma. Ehkä leikkaus auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö tälle terapeutille ?
En. Kun ei vaikuta yhtään luotettavalta, ja muutenkin.. olen kyllä nähnyt elämäni aikana jos jonkinlaisia mt- työntekijää, ja tutkani on toiminut varsin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää tuokin on tehnyt töitä. Saikuttanut vaan ja aiheuttanut draamaa vaan. Piti ajaa kansalaisten asiaa kaivelee vaan oman työyhteisönsä luurankoja.
Ainoa rehti poliitikko. Ei kumartele, eikä aja ainoastaan omaa asiaa. Ajattelee kansalaisia. Onkin aika, että tuo sirkus nimeltä eduskunta joutuu framille ja toivottavasti tämä johtaa terveempään työskentelykulttuuriin tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa rehti poliitikko. Ei kumartele, eikä aja ainoastaan omaa asiaa. Ajattelee kansalaisia. Onkin aika, että tuo sirkus nimeltä eduskunta joutuu framille ja toivottavasti tämä johtaa terveempään työskentelykulttuuriin tuolla.
Rehti?
No ei ole.
Ja poliitikon pitää kestää vähän paineita. Etenkin nykyisessä maailmantilassa.Mitä jos joku venäjä vaikka hyökkää? Merinen alkaisi itkeä miten turvallista tilaa ei kunnioiteta tms.
Oletko joku parasosiaalinen seuraaja?
Vierailija kirjoitti:
Taas. Jo on miehellä terveysongelmia.
Hajotti terapeutti oman mielenterveytensä.. Luulen että sairaalassa on turha hänen odottaa hymyä hoitajilta jotka tekee työtä ylikuormitettuna pienellä paikalla. Hävettää varmasti silläkin oma höl ötensä.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Luulen ja uskon ettei häpeä mennä puoluekokoukseen. Tietää nyt varmaksi ettei kukaan enää häntä enää äänestä mihinkään. Ei ole tehnyt yhtään työtä eduskunnassa. 😝😝😝😝😝
Ville on jo pitkään tiennyt tämän sairasloman aikataulutuksen.
Vastuunpakoilija vailla vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei olisi kiinnostanut aiemmin, nyt saa vain ansaitsematonta julkisuutta.
Persuihin menossa, kerää paskapisteitä sinne pääsyyn
Pruihin kelpaa pedofiileistä lähtien kaikki rupusakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustaja Ville Merinen (sd) kertoo Instagramissaan, että hän jää kahden viikon sairauslomalle suunnitellun terveysoperaation takia. Hän toteaa jonottaneensa operaatioon elokuusta lähtien.
Herkkänahkaisuuden poisleikkuu.
Aivovamma. Ehkä leikkaus auttaa.
Itse on julistanut että on alkoholisti. Ryypännyt päänsä tommoseksi . 💀
Onpa kiva tulla takaisin sairauslomalta, kun puolueessa kukaan ei halua olla ystäväsi. Sinut jätetään ulkopuolelle kaikesta.
Villen käsikirjoittama ja ohjaama näytelmä. Nyt on aika siirtyä sivuun sairauslomalle ja nauttia työnsä tuloksista. On käytetty valtaa, manipuloitu ja käsikirjoitettu itselleen mieleinen rooli. Ei jatkoon tämän terapeutin jutut.
Nää kaikki somekeijot ihan turhia.
Tekisivät töitä joihin palkattu.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö tälle terapeutille ?
En.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan somesta elävä Ville siirtyy kokoomukseen?
Haloo, ei sitä otettaisi kokoomukseen.
Hän saattaa ideologiansa puolesta siirtyä ehkö vasemmistoliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ja uskon ettei häpeä mennä puoluekokoukseen,,. Tietää nyt varmaksi ettei kukaan enää häntä enää äänestä mihinkään.,, Ei ole tehnyt yhtään työtä eduskunnassa. 😝😝😝😝..😝
EI VARMASTI USKALLA EIKÄ. HÄPEÄ MENNÄ PUOLEKOKOUKSEEN.. HYI.
Kyllähän ihan tosi monesta operaatiosta seuraa tietyn mittainen saikku automaattisesti. Tai siis kyllä mä ainakin tiesin, kun pääleikkaukseen menin (yli 10 vuotta sitten), että vähintään kuukauden olen sivussa töistä (ja aika lailla muustakin elämästä). Olisihan se nyt ihan älytöntä, että menet operaatioon, josta tiedetään, että et ole työhösi kykenevä x aikaan sen jälkeen, mutta odotettaisiin periaatteen vuoksi, että operaatio on tehty ennen kuin saikusta edes puhutaan. Mitäpä sitä ennakoimaan (noin yleisesti puhuen) esim. sijaisen tarvetta tai tehtävien siirtämistä muille, vai?