Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään en kyllä taida ulkoilla

Vierailija
30.01.2026 |

Menen kauppaankin vasta huomenna.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaks totta? Onpas jännää.

Vierailija
2/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonoa säätä, on vain säähän sopimatonta pukeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen lumihiutale taas...

Vierailija
4/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
5/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalla on ihan oma terminologiansakin. "Ulkoilu" tarkoittaa sitä, että siirtyy kotipihassa ovelta autoon ja kaupan edessä autosta sisään markettiin. Sitten sama päinvastaisessa järjestyksessä uudelleen, ja niin ollaan taas hikireippailun jälkeen onnellisesti mörskän hellässä huomassa.

Vierailija
6/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sä nyt kauppaan pääset?

Vierailija
7/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän käydä ulkona joka päivä haukkaamassa raitista ilmaa, vaikka kylmä olisikin. 

Vierailija
8/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajalla on ihan oma terminologiansakin. "Ulkoilu" tarkoittaa sitä, että siirtyy kotipihassa ovelta autoon ja kaupan edessä autosta sisään markettiin. Sitten sama päinvastaisessa järjestyksessä uudelleen, ja niin ollaan taas hikireippailun jälkeen onnellisesti mörskän hellässä huomassa.

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ihmettelinkin, että miten "ulkoilee", kun valittaa aina kuinka talvella on niiiin hankala liikkua.

Vierailija
9/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä on, mutta niin on hieno aurinkoinen sää, että pakko päästä ulos. Koirakin ulkoilee mielellään kun puen sille lämpimät tossut ja takin. 

Vierailija
10/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sä nyt kauppaan pääset?

Tämä ei ole minun ketjuni.  En ole menossa viikonloppuna mihinkään. T. Valis 

Vierailija
11/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen kaupassa polkupyörällä. Reissu teki edestakaisin 18 km ja pakkasta oli -18. Ainoa huono puoli oli se, että kevyenliikenteen väylä oli viimeksi aurattu maanantaina ja sen jälkeen on satanut jonkin verran lunta. Oli kuin peltoa pitkin olisi ajanut, kun lumi oli tamppautunut epätasaiseksi jalankulkijoiden jäljeltä.

Vierailija
12/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vielä hyvä ilma ulkoilla täällä noin neljään asti iltapäivällä. Sitten alkaa pakkanen kiristyä ja maanantai iltapäivään asti on koko ajan noin -25. Nyt on -16.

Vierailija
13/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tykkää pakkasista niin sillä perusteella on oikein ammattivalittaja. Okei mä haluan siinä tapauksessa ammattilaisen palkan. Jos tarvitsee niin minähän valitan ihan mistä tahansa kunhan siitä maksetaan kunnolla. Amatöörit valittaa ihan ilmaiseksi. Pilaavat hyvän bisneksen ammattilaisilta. 

Siirry kylmässä kylmään autoon ja mene kauppaan pääsemään eroon rahoistasi. Huokaa ja käy siinä alkossa samalla hiellä kun on perjantai. Edes jotain millä ehkä unohtaa pahimman kurjuuden. 

Vierailija
14/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin kylmällä ilmalla viitsi ulos mennä

Vierailija
15/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vaihtoehtoja. Lenkkeilin aamulla koirien kanssa ja sitten pyöräilin töihin. Iltapäivällä sama toisin päin. Hengissä olen.

Vierailija
16/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin pakon edessä 2 km. Ei tullu kylmä, mutta ärsyttää tää kylmyys ja toppatakit ja kerrospukeutuminen ja pipo ja rukkaset ja ihan kaikki! 

Vierailija
17/17 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole vaihtoehtoja. Lenkkeilin aamulla koirien kanssa ja sitten pyöräilin töihin. Iltapäivällä sama toisin päin. Hengissä olen.

Tuon takia en ota koiria kun niiden kanssa olisi pakko mennä ulos. Toiseksi koirat kaupungissa on pikkasen turhaa. Vai tarvitsetko opaskoiran? Sellaiset on tietenkin ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä