Tänään en kyllä taida ulkoilla
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilen kohta tohon lähiöbaariin.
Taidat olla rahakas tyyppi kun oikein baariin menet. Ei siinä mitään olen vain kateellinen kun olisihan se kivaa elää kuin ökytissi.
Ainakin täällä on parempi kaupassa käynti ilma tänään. -16 on pakkasta, kolmena seuraavana -25.
Minun taas oli pakko päästä kävelylenkille kun on niin ihana ilma. Pakkasta oli sen parikymmentä ja aurinko paistoi. Oli reilusti vaatetta päällä niin reippaasti kävellessä pysyi lämpimänä.
Minä ulkoilin tänäänkin tunnin verran. Ei mitään ongelmaa kun on tarpeeksi vaatetta päällä.
Kävin viemässä 3 satsia roskia, hain kaverin meille ja tulomatkalla vietiin hänekin roskansa. Siinä päivän ulkoilu. Aivan liian kylmää lähteä kävelylle, kun on hidas ja liikuntaesteinen.
Huomenna vastatuuli niin jää taas ulkoilut, paino vaan nousee,mutta ei oo oma vika !
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vastatuuli niin jää taas ulkoilut, paino vaan nousee,mutta ei oo oma vika !
Se on uskomatonta kuinka usein pakkasella on vastatuuli. Ei tämä ole kuulkaa uusi vuosi. Me on siirrytty johonkin ennen vanhaan vuoteen missä oli aina pakkasta ja vastatuuli. Tänä vuonna vietetään vappua pipot päässä. Nuorisolla on tietenkin paikat jäässä. Niin ja koska nyt on ennen vanhaan niin nuoriso on ihan helevatan huonoa.