Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko DI ola älyllisesti heikkolahjainen???

Vierailija
30.01.2026 |

Ei. Ei. Ei. Ei voi olla. DI on älykäs, koulutuksesta ei pääse läpi kuin älyllä. Mustamaalauksesi on nyt epäonnistunut. DI koulutuksen saaneen pitää olla myös matemaattisesti älykäs. Matematiikan osaamisen on tutkittu heijastavan älykkyyttä myös muilla osa-alueilla. Naiselle tukeva DI antaa turvaa maailman tuulissa, aina on paksu lompakko ostamassa lohtupullat.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin 🧐

Vierailija
2/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin DI:stä jankuttava on älyllisesti heikkolahjainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vauva-palstan dippainssihullu on sellainen vajaa ja hitaalla käyvä ala-astepudokas.

Vierailija
4/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin aina naurattaa tämä DI höpöttäjä 😂

Vierailija
5/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ketju poistettiin. Liikaa faktaa 😉. Enää en vastaa muuta kuin kysyn aiheellisesti: miksi joku palstalla kadehtii niin kovin DI:n älykkyyttä? 

Vierailija
6/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä on monenlaista. Kaverini on Mensan jäsen ja olin joskus hänen juhlissaan, jossa oli useita muitakin Mensan jäseniä. Älykkyys ei todellakaan ole synonyymi elämässä pärjäämiselle tai sosiaaliselle lahjakkuudelle.

Vierailija
7/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen ketju poistettiin. Liikaa faktaa 😉. Enää en vastaa muuta kuin kysyn aiheellisesti: miksi joku palstalla kadehtii niin kovin DI:n älykkyyttä? 

Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Takka laitetaan kohta päälle ja tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunan lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista.

Vierailija
8/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on joidenkin asioiden suhteen. Ei di ole mikään kaikesta kaiken tietävä. Varmasti tiedän enemmän mua kiinnostavista asioista kuin suurin osa DI:stä.

Vierailija
9/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyä on monenlaista. Kaverini on Mensan jäsen ja olin joskus hänen juhlissaan, jossa oli useita muitakin Mensan jäseniä. Älykkyys ei todellakaan ole synonyymi elämässä pärjäämiselle tai sosiaaliselle lahjakkuudelle.

Mieheni on Mensan jäsen ja diplomi-insinööri. Aivan 😻

Vierailija
10/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ne DI:t itse jotka mainostaa täällä olevansa DI.

Vierailija
11/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kylläkin DI

"Your argument IS invalid"

Vierailija
12/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Vauva-palstan dippainssihullu on sellainen vajaa ja hitaalla käyvä ala-astepudokas.

On DI

Vierailija
13/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla järjenjuoksulla en usko sinun pystyvän lukemaan itseäsi diplariksi. Enkä usko mahdollisuuksiisi naismarkkinoillakaan.

Vierailija
14/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kukaan kadehdi. Se on vain sun omassa päässäsi keksimä kuvitelma koska haluat uskoa niin etkä kestä sitä tosiasiaa ettei kukaan kadehdi niin olet sitten päässäsi kääntänyt asian noin ja elät siinä harhassa.

Vierailija
15/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset

Vierailija
16/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. 

Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään. 

Vierailija
17/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. Olin yhdynnässä DI-miehen kanssa ja itkin ilosta. Odotus täyttyi viimeksi 💕 Minä kelpaan laatumiehelle.

Vierailija
18/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla järjenjuoksulla en usko sinun pystyvän lukemaan itseäsi diplariksi. Enkä usko mahdollisuuksiisi naismarkkinoillakaan.

Mulla ei ole tarvetta lukea itseäni DI:ksi ja naisia kyllä saan halutessani  t:eri

Vierailija
19/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. 

Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään. 

Moni mies on älyllisesti heikkolahjainen. Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.

Vierailija
20/32 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas tietää, että älykkyyden ja hulluuden raja on hyvin ohut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi