Voiko DI ola älyllisesti heikkolahjainen???
Ei. Ei. Ei. Ei voi olla. DI on älykäs, koulutuksesta ei pääse läpi kuin älyllä. Mustamaalauksesi on nyt epäonnistunut. DI koulutuksen saaneen pitää olla myös matemaattisesti älykäs. Matematiikan osaamisen on tutkittu heijastavan älykkyyttä myös muilla osa-alueilla. Naiselle tukeva DI antaa turvaa maailman tuulissa, aina on paksu lompakko ostamassa lohtupullat.
Kommentit (32)
Ainakin DI:stä jankuttava on älyllisesti heikkolahjainen.
Ainakin Vauva-palstan dippainssihullu on sellainen vajaa ja hitaalla käyvä ala-astepudokas.
Mua jotenkin aina naurattaa tämä DI höpöttäjä 😂
Edellinen ketju poistettiin. Liikaa faktaa 😉. Enää en vastaa muuta kuin kysyn aiheellisesti: miksi joku palstalla kadehtii niin kovin DI:n älykkyyttä?
Älyä on monenlaista. Kaverini on Mensan jäsen ja olin joskus hänen juhlissaan, jossa oli useita muitakin Mensan jäseniä. Älykkyys ei todellakaan ole synonyymi elämässä pärjäämiselle tai sosiaaliselle lahjakkuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ketju poistettiin. Liikaa faktaa 😉. Enää en vastaa muuta kuin kysyn aiheellisesti: miksi joku palstalla kadehtii niin kovin DI:n älykkyyttä?
Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Takka laitetaan kohta päälle ja tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunan lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista.
Varmasti on joidenkin asioiden suhteen. Ei di ole mikään kaikesta kaiken tietävä. Varmasti tiedän enemmän mua kiinnostavista asioista kuin suurin osa DI:stä.
Vierailija kirjoitti:
Älyä on monenlaista. Kaverini on Mensan jäsen ja olin joskus hänen juhlissaan, jossa oli useita muitakin Mensan jäseniä. Älykkyys ei todellakaan ole synonyymi elämässä pärjäämiselle tai sosiaaliselle lahjakkuudelle.
Mieheni on Mensan jäsen ja diplomi-insinööri. Aivan 😻
Vierailija kirjoitti:
Kuten ne DI:t itse jotka mainostaa täällä olevansa DI.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kylläkin DI
"Your argument IS invalid"
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Vauva-palstan dippainssihullu on sellainen vajaa ja hitaalla käyvä ala-astepudokas.
On DI
Vierailija kirjoitti:
Tuolla järjenjuoksulla en usko sinun pystyvän lukemaan itseäsi diplariksi. Enkä usko mahdollisuuksiisi naismarkkinoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan kadehdi. Se on vain sun omassa päässäsi keksimä kuvitelma koska haluat uskoa niin etkä kestä sitä tosiasiaa ettei kukaan kadehdi niin olet sitten päässäsi kääntänyt asian noin ja elät siinä harhassa.
Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista.
Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.
Hei kaikki. Olin yhdynnässä DI-miehen kanssa ja itkin ilosta. Odotus täyttyi viimeksi 💕 Minä kelpaan laatumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla järjenjuoksulla en usko sinun pystyvän lukemaan itseäsi diplariksi. Enkä usko mahdollisuuksiisi naismarkkinoillakaan.
Mulla ei ole tarvetta lukea itseäni DI:ksi ja naisia kyllä saan halutessani t:eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista.
Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.
Moni mies on älyllisesti heikkolahjainen. Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Aloittajan sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.
Vierailija kirjoitti:
Viisas tietää, että älykkyyden ja hulluuden raja on hyvin ohut.
Juurikin näin 🧐