Mä en ymmärrä ihmisii jotka syö lohta
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Syön kaikkea kalaa. Lohta, tonnikalaa, sarnidia, makrillia, nahkiaista, haukea, ahventa, kuhaa, madetta, sillakkaa, muikkua jne. Pyydystän ja käsittelen itse suurimman osan ruokakaloistani.
Syön myös mädit kalasta. Myös poskilihat on erittäin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ööh ihmisjoukot 👿
Nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
T. Ihmis-Jouko
ihmisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. voi v....tu sua taas
Vierailija kirjoitti:
Öööh minkä vuosikymmenen ruokaa lohi on?
taasko yksinäinen ja nälässä- hanki apua ruoktalouteen. ja apua syvään yksinäisyyteen. tämä ei enää hauskaa, tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kaikkea kalaa. Lohta, tonnikalaa, sarnidia, makrillia, nahkiaista, haukea, ahventa, kuhaa, madetta, sillakkaa, muikkua jne. Pyydystän ja käsittelen itse suurimman osan ruokakaloistani.
Syön myös mädit kalasta. Myös poskilihat on erittäin hyvää.
ap ei maistanut loimulohta. hän ei käy kaupassa kun ei näe lohta. ei lue suosituksia - kuinka hyvää aivoille ja sydämelle on lohenrasva.
toki kuumat kesät lisää loheen - ns lohitäitä.
Lohi ja muutkin kalalajimme kuuluvat Suomeen ja suomalaisten perinteiseen ruokavalioon. Valotettavasti villi lohi on Suomessa uhanalainen koska se ei pääse lisääntymään jokien patojen takia. Padot kiertävät uomat ja kalatiet ä ja vesistöjen kunnostaminen (ja pilaantumisen estäminen) auttaisivat lohikannan elvytyksessä.