Mä en ymmärrä ihmisii jotka syö lohta
Kommentit (32)
Lohi ja muutkin kalalajimme kuuluvat Suomeen ja suomalaisten perinteiseen ruokavalioon. Valotettavasti villi lohi on Suomessa uhanalainen koska se ei pääse lisääntymään jokien patojen takia. Padot kiertävät uomat ja kalatiet ä ja vesistöjen kunnostaminen (ja pilaantumisen estäminen) auttaisivat lohikannan elvytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen ap:n kanssa samaa mieltä!
T. Lohenvihaaja
Jos henkilö kokee ruokaa kohtaan vihaa oikein joka ei ole juuri hänen makuunsa, niin ei ole terve. Viha sanaa- niin missä kohdin voisi edes käyttää, ehkä silloin jos sun lapselle tehty pahaa, yleensä väkivalta lapsiin , toki aikuisiin, naisten hakkaajat, rikolliset, saatuttajat- mereen kaikkeen heitetään, tuhopolttajat.
Mutta jos toinen tykkää omenista ja sinä banaanista- niin voiko terve ihminen sanoa- Vihaaaan omeia. Ei.
Käy hankkimassa apua . Muuten joskus milei muuttuu. Lohenkin voi valmistaa niin monella tapaa- He jotka eivät ole niin lohenystäviä- pitävätkin kerran kokeiltuaan - loimulohta- ulkona vielä patiolla syöden.
Poistamaton pedofiilialoitus havaittu.
Kissani kiinnostui tästä aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä lohikeitto sillä reseptilläs. Vettä, kalalientä, perunoita ja lohta. Aijsijai!
Onpa köyhää. Sipulia, voita, kermaa, tilliä viedä näiden lisäki, namnam.
Kirkas liemi se olla pitää.
Kusi on aika kirkasta kun juo paljon vettä .
Vierailija kirjoitti:
Syön kaikkea kalaa. Lohta, tonnikalaa, sarnidia, makrillia, nahkiaista, haukea, ahventa, kuhaa, madetta, sillakkaa, muikkua jne. Pyydystän ja käsittelen itse suurimman osan ruokakaloistani.
Kiitos kun kerroit 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
"Vielä nykypäivänä " unohtui.
No sitä minäkin meinasin, että eikö tää mene oikeasti palstaetiketin mukaan jotenkin "Syökö joku tänä päivänä vielä lohta?" Ja jukurttia ja rahkaa sitten päälle.
Aivan kohta,syödään taas lohta,uunissa lohi jo paistuu,se niin pirun hyvälle maistuu,alle kympin kilo,vatsalle päivien ilo.