IL : Satojen pelätään uponneen Välimeren syvyyksiin - vain yksi selvisi
Satojen pelätään kuolleen Välimerellä ainoa selviytynyt sinnitteli merihädässä 24 tuntia
Yksi ihminen selvisi siirtolaisaluksen kaaduttua takertumalla sen kelluviin osiin.
Kommentit (39)
Luin ensin, että Satonen. Pöh, elämä on pertymyksiä.
Sairaita kommentteja osa. Kuolleet ovat ihmisiä aivan kuten sinä ja minä.
"pelätään"? Tuohan on hyvä uutinen kaikille eurooppalaisille. Keitä nämä pelkääjät ovat, jotain sinitukkia joiden mielestä Suomikin pitää täyttää miljoonilla tummanahoilla?
Ilmoitinpoistoon, kenenkään hukkumisella tule ilakoida
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta savunahka on kuollut ja minä elän.
Minä olen pysynyt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kalat saavat paljon ruokaa nyt ja voivat hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
En kannata tällaista massa m-muuttoa. Mutta nämä tässä ketjussa olevat kommentit näyttää hyvin millä tolalla ihmisyys tänä päivänä on. He olivat kuitenkin ihmisiä. Teidän melkeinpä juhlivat kommentit sylettää.
Voihan kyynel kun allahin taistelijat painuivat pohjaan heitettyään veneestä mereen ensin naiset, lapset ja kaikki muut kuin muslimit.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitinpoistoon, kenenkään hukkumisella tule ilakoida
Tiedoksesi, nämä tummakansat ilkamoivat aina kun vaaleaihoisille sattuu jotain. Suomalaisten kuolemakin on niille jallallaaa asia. Tajuatteko pöntöt?
Otsikossa pitäisi lukea "tuhansien toivotaan hukkuneen".
Vierailija kirjoitti:
En kannata tällaista massa m-muuttoa. Mutta nämä tässä ketjussa olevat kommentit näyttää hyvin millä tolalla ihmisyys tänä päivänä on. He olivat kuitenkin ihmisiä. Teidän melkeinpä juhlivat kommentit sylettää.
Nää, jotka iloitsee 380 ihmisen hukkumisesta on varmasti samoja tyyppejä, jotka pilkkaa muita huono-osaisia, köyhiä jne. Ovat täysin empatiakyvyttömiä. Olisi kirveelle töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää, jotka iloitsee 380 ihmisen hukkumisesta on varmasti samoja tyyppejä, jotka pilkkaa muita huono-osaisia, köyhiä jne. Ovat täysin empatiakyvyttömiä. Olisi kirveelle töitä.
Oletko kirveellä myös pilkkomaissa kaikkia niitä Suomeenkin tunkeneita vale-pakkolaisia jotka tekevät täällä rikoksia kuten raiscailevat naisia ja ryöstävät kantiksia. Kokoavat söpöjä pikku huumejengejä pääkaupunkiseudulle. Teillä hyysäreillä on aina tippa pipulin päässä näiden tummaetnisten kanssa ja täysin ohitatte ne negatiiviset vaikutukset mitä ne tuovat ENNEN rauhallisiin maihin. Teitä pitäisi vähän pätkiä kun mahdollistatte kaiken tuon tuhon ENNEN niin rauhallisissa maissa.
Täytyy kyllä olla melkoinen k.ehari jos vieläkin, vuonna 2026 pitää näitä masinoituja "venepakolais"hyökkäyksiä Eurooppaan jonain sääliteltävänä asiana. Lautoilla pelkästään aggressiivisia aikuisia mustia ukkoja valmiina raiskaamaan paikallisia naisia kuten on käsketty.
Tulijat tahallaan upottaa veneensä koska tietävät, että merilain mukaan merihädässä oleva pitäisi pelastaa. Netissä videoita missä ajavat lähelle rahtilaivaa ja upottavat veneensä. Sitten räpiköivät meressä. Kiinalainen miehistö vain katsoo kannelta ja kuvaa kun 200 tulijaa painuu pohjaan. Kiinalaisilla ei ole empatiaa afrikkalaisille.
Miten tällainen jätteen kippaaminen vaikuttaa Välimeren ekosysteemiin?
Vierailija kirjoitti:
Tulijat tahallaan upottaa veneensä koska tietävät, että merilain mukaan merihädässä oleva pitäisi pelastaa. Netissä videoita missä ajavat lähelle rahtilaivaa ja upottavat veneensä. Sitten räpiköivät meressä. Kiinalainen miehistö vain katsoo kannelta ja kuvaa kun 200 tulijaa painuu pohjaan. Kiinalaisilla ei ole empatiaa afrikkalaisille.
Kiinalaiset on järki-ihmisiä. Tietävät että jos alkaa pelastaa, niin ei ne pelastettavat koskaan lopu.
Itse asiassa tässä tapauksessa saattoi säästyä satoja henkiä muualla, kun pysytään mieluummin kotona.
Röökit ja puhelin säilyi kuivina :-)))))