Hangon rikas autoyrittäjä ampuu saukkoja
Kertokaa, miten saukot pääsevät auton sisään syömään penkkejä? 😄
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Saukko on Suomen suloisin vesitemmeltäjä. Kasvot kuin koiralla 😍
Toooosi söpöjä. Haetaanko yrittäjän koirille (jos sellaisia on) poikkeuslupaa ampua ne? 😡 koirat eivät ole uhanalaisia
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjää voisi neuvoa sulkemaan ovet
Siis olen ihan samaa mieltä siitä että ei pitäisi ampua näitä, mutta tämä oli kyllä tyhmä kommentti koska ne autot tai iso osa niistä on taivasalla odottamassa siirtoa yleensä tai max katoksen alla, ei missään halleissa.
Eivät mitenkään. Muka 200 000 e vahingot
Jos varasto huonosti rakennettu. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ampumakerhon jäsen tämä toimari?
Ei ole, RKP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän rotatkaan syö autoja ja silti joka vuosi iltapäivälehdissä esitellään hiirten ja rottien tuhoja parkkipaikalla pari päivää olleiden autojen sisätiloissa.
Saukko on erittäin terävähampainen ja saa oikeasti pahaa tuhoa aikaan niin halutessaan.
Miksi muilla ei ole tätä ongelmaa? Pyydystys. Vapautus. Soittaa 112 jos rasittaa jo muutenkin viranomaisia poikkeusluvalla
Juuri niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olen ihan samaa mieltä siitä että ei pitäisi ampua näitä, mutta tämä oli kyllä tyhmä kommentti koska ne autot tai iso osa niistä on taivasalla odottamassa siirtoa yleensä tai max katoksen alla, ei missään halleissa.
Aitaa sitten. Oma moka, jos ei käytä älliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, RKP.
Samaa hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, RKP.
Samaa hallitusta.
Yrittäjät useimmin äänestävät kokoomusta. Sitten haluavat hyötyä veronmaksajien rahoista ja vakuutusrahoista ja päälle ampuvat saukotkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siis joskus kesätyöläisenä ajamassa autoja tuolla nuorena ja maksoivat ihan hyvin. Ne varastopaikat on myös aidattu rautaverkkoaidalla (joku ihan perus, olisko 5sm silmukkakoko tjtn?), mutta joko sitten lumen tai muiden apujen kanssa pääsevät yli tai jostain vuotaa se varastoalueen aita tai saukoilla on aidan ali tunneli tai kolo.. mikä vaan noista voisi hyvin olla mahdollista. Mutta samaa mieltä, aivan käsittämätöntä että sen sijaan että aita ja muut fiksattaisiin niin aletaan ampumaan. Ja kahtena vuonna!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siis joskus kesätyöläisenä ajamassa autoja tuolla nuorena ja maksoivat ihan hyvin. Ne varastopaikat on myös aidattu rautaverkkoaidalla (joku ihan perus, olisko 5sm silmukkakoko tjtn?), mutta joko sitten lumen tai muiden apujen kanssa pääsevät yli tai jostain vuotaa se varastoalueen aita tai saukoilla on aidan ali tunneli tai kolo.. mikä vaan noista voisi hyvin olla mahdollista. Mutta samaa mieltä, aivan käsittämä
Ei pysty ymmärtää mitä mielessä liikkuu
Olen machiavellisti, kokoomuslainen ja ampuisin saukon
Eikös tuossa lukenut, että menevät moottoritilaan syömään johtoja? Auton alta pääsee helposti moottoriin ja voivat sieltä myös järsiä reiän apukuskin jalkatilaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rotatkaan syö autoja ja silti joka vuosi iltapäivälehdissä esitellään hiirten ja rottien tuhoja parkkipaikalla pari päivää olleiden autojen sisätiloissa.
Saukko on erittäin terävähampainen ja saa oikeasti pahaa tuhoa aikaan niin halutessaan.
"Niin halutessaan"? Meinaatko, että saukko miettii, että voi voi tiedän, että terävät hampaani aiheuttavat pahaa tuhoa, mutta hahhaa minäpä ihan tahallani puren autoa, koska haluan!
Olette tietämättömiä. Se on satama minne laivalla autot tuodaan ja tottakai ne siinä satamassa varastoidaan. Miten meinaatte rakentaa aidat sataman ja laiturien ympärille? Miten laiva voi tuoda autoja maihin jos aidat ympärillä?
" saukot ovat päässeet autojen moottoritilaan, missä ne ovat repineet eristeitä ja jättäneet jälkeensä ulosteita ja luonnonmateriaaleja.
Yleensä saukon ruokavalioon kuuluvat kalat, eivät autot."
Joku romuauto siihen niiden maihinnousupaikalle, saavat järsiä sitä. Tai niitä mieluisia johtoja kasaan sitten. Jos saisi selville mikä niissä houkuttaa, ja vahingoittaako materiaali ja kemikaalit niitä jotenkin. Palkkaisi biologin siihen hetkeksi.
Yrittäjä valehtee niin pääsee ampumahan
Rotat pääsevät auton sisätiloihin ja purevat johdot ja sisusteet. Kokemusta on.