Miksi jotkut pitää pyöräänsä seinällä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Miksei sitä voi pitää ulkona tai varastossa?
Ei sitä monen tonnin pyörää missään ulkona tai varastossa pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Joku voi varastaa. Yleensä nämä ovat sellaisia kalliita.
On se kyllä ruman näköistä, mutta monessa paikkaa ei voi nistien takia pitää varastossa. Varastavat kaiken mikä irti lähtee (rälläkällä tai ilman.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Eikä edes yhden tonnin. Olen todennut etten jättäisi ulos tai taloyhtiön varastoon yli 500 euron pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Joku voi varastaa. Yleensä nämä ovat sellaisia kalliita.
Miksi rikas asuu noin huonolla alueella? Taitaa olla vain näyttämisenhaluinen köyhä, joka laittanut viimeiset roposet turbopyörään. . :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Pyörävarkaudet on tosi yleisiä. Mulle kävi niin että mun pyöräni varastettiin kaksi kertaa, ja sen jälkeen mä totesin että nyt lukko ja taloyhtiön varasto ei riitä sekä aloin tuomaan pyörän sisälle kotiini asti aina jokaisen käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Koska se varastetaan sieltä ja sääolot huonontavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Jättäisitkö kolmen tonnin rahatukun ulos tai varastoon?
Samasta syystä miksi et kaupungeissa voi enää jättää sitä pyörää esim. kauppareissun ajaksi ulos jos haluat olla varma että saat polkea poiskin. Kaikki viedään, halvat, keskihintaiset, kalliit
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä miksi et kaupungeissa voi enää jättää sitä pyörää esim. kauppareissun ajaksi ulos jos haluat olla varma että saat polkea poiskin. Kaikki viedään, halvat, keskihintaiset, kalliit
Entä jos kaupan edessä on runkoteline?
Ja jos eivät varasta, niin puhkovat renkaat, niin omalle halvalle fillarille kävi. Ihmettelin, kuka on noin idari? Tulin siihen tulokseen, et jollakulla on jotain minua vastaan, jotain henkilökohtaista vihaa. Muutin toiseen opiskelija-asuntoon ja vein pyörän kumminkin mukanani. Vasta siellä asuessa paikkasin molemmat kumit.
Muistui mieleen, kun olin varastossa laittamassa renkaita paikoilleen, siihen tuli kaksi pikkujäbää: Kuka tinä olet? Vastasin oman nimeni. Kysyin, et kukas sinä sitten olet? .... Toinen kysyi, et miksi sinä säret sen (pyörän)? Vastasin, et minä säre vaan korjaan.
No, se oli lopulta niin romu, et jätin sen sinne kun valmistuin ja muutin (takaisin kotiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Mites ne minen tonnin sukset ja spandexit?
Meidän entinen naapuri kanteli lukittuja pyöriä kauppakeskuksen seutuvilta kotiinsa. Kerran kysyin, että mistäs se on pöllitty kun olin ulkona kun se roudas sitä. Ei vastannut vaan vaihtoi puheenaihetta siten, että huuteli toiselle tyypille pihalla, että tuuu kattomaan mikä tässä pyörässä on yks ... ja blaa blaa blaa
Vierailija kirjoitti:
Varma ei tietysti voi olla, mutta riski hyvin lukitun pyörän viemisestä satunnaisen kauppareissun aikana on paljon pienempi kuin että pyörää jatkuvasti säilyttäisi jossain samassa varastossa tai ulkona. Esim. kerrostalossa asuessani kannoin silloisen cyclocrossanini aina parvekkeelle, mutta kauppa- ja asiointireissuille kyllä uskalsin sillä mennä.
Esim. kerran joku "pyöränrakentelijaksi" esittäytynyt lähestyi fillariani toisesta suunnasta samalla kun itse palasin kirjastosta, no eihän tuolla ollut aikaa alkaa siitä mitään yrittää irti nyhtää, mutta eri asia, jos pyörä seisoisi jossain ulkona yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Ei sitä monen tonnin pyörää missään ulkona tai varastossa pidetä.Pyörävarkaudet on tosi yleisiä. Mulle kävi niin että mun pyöräni varastettiin kaksi kertaa, ja sen jälkeen mä totesin että nyt lukko ja taloyhtiön varasto ei riitä sekä aloin tuomaan pyörän sisälle kotiini asti aina jokaisen käytön jälkeen.
Nostatko sen myös seinälle?
Hesoissa varastetaan kaikki mikä irti lähtee. Ja mikä ei lähde niin tuhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauttaa lattiatilaa
Hyvä fillari katoaa hyvin nopeasti ulkoa tai jopa lukitusta varastosta. Nyt säilytän fillaria sisällä, mutta en seinällä.
Vapauttaa lattiatilaa