Minkä ikäiset ihmiset käy teknomusiikkifestareilla?
Kommentit (26)
Minkä lajityypin technoa tarkoita?
Iästä riippumatta keskenkasvuiset.
Ite menossa kesällä, ikää 45, en käytä huumeita enkä ole koskaan kokeillutkaan.
Tai no, se musiikin jytke läpi kropan tuntuu huumaavalta, ihana tanssia!
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit ja nuoret
Mikä ikä on narkkari?
Vierailija kirjoitti:
Milläs festareilla sinä käyt? Et varmaan millään, kun elämästä nauttiminen on niin lapsellista?
Mä olen 47 ja voisin kyllä kuvitella meneväni, tosin tuota enemmän tykkään tech house ja deep house musiikista. Technosta suosikki on Boris Brejcha.
Jaa-a. Itse olen 60+, eikä ole tullut vielä käytyä, joten se ikä lienee vielä edessäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs festareilla sinä käyt? Et varmaan millään, kun elämästä nauttiminen on niin lapsellista?
Jotkut ihmiset ovat tosiaan toinen jalka haudassa jo paljon ennen kuolemaansa. Itse olen käynyt paljon festareilla nelikymppisenä kun viimeinkin on rahaa käydä ja voi majoittua vaikka luksushotellissa.
Viiskymppisten juttu on tekno ja teknofestaritkin. Tosin onhan uudella sukupolvellakin tulevaisuutta genren parissa mutta klassikot elää ja voi hyvin.
Festareilla en, mutta teknoklubeilla/reiveissä käyn edelleen kuten muutama ystäväni. Olen 45v. Tanssimista en lopeta iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Festareilla en, mutta teknoklubeilla/reiveissä käyn edelleen kuten muutama ystäväni. Olen 45v. Tanssimista en lopeta iän myötä.
Itse tykkään hard trance/melodic trance/psy trance /J-core.
Muuta ei tästä genrestä tarvitse tietää tai kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Lopetat kun luut eivät kestä.
50 vuotiaiden musiikkia.