IS: Tästä videosta some kohahti Lindtman työnsi viestintäpäällikön tieltään
Kommentit (345)
Aivan ihanaa PersuPoikien uliinaa.Lisää.Lisää.Jaksaa.Jaksaa.Iltatumpusille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta osallistuihan Sannakin Uniper - neuvotteluihin. Hän lähetti 2 tekstiviestiä Ruissareilta.
Nämä "päättäväiset" naiset ajoivat Suomen talouden todella pahaan jamaan. Ja aina oli syy muualla kuin heissä.
Näkee, että Antti on tottunut tarttumaan Rytkyä hartioista omistajan ottein. Ja Rytky tottunut antautumaan kaksimetriselle nallekarhulle. Eli kyllä heillä suhde on, jokainen kehonkielen asiantuntija näki sen heti.
En voisi kuvitellakaan että esimerkiksi Sauli Niinistö tekisi noin. Hän olisi jäänyt kohteliaasti odottamaan, että Rytky saa työnsä valmiiksi, korkeintaan kohottanut kulmaansa kysyvästi. Ei todellakaan olisi ottanut hartioista kiinni. Ei tuo ole mitään muuta kuin alentuvaa suhtautumista Lindtmanilta Rytkyä kohtaan. Lindtman on vallanhaluinen, en pidä hänestä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkee, että Antti on tottunut tarttumaan Rytkyä hartioista omistajan ottein. Ja Rytky tottunut antautumaan kaksimetriselle nallekarhulle. Eli kyllä heillä suhde on, jokainen kehonkielen asiantuntija näki sen heti.
Kovin omituista koskettelua se oli. Ei tuommoinen sovi.
Huomenna tai ylihuomenna Antilla sitten taas uusi tiedotustilaisuus (ja uusi töniminen). Aiheena silloin Kumpula-Natri. 😆
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sama käytös omalle työpaikallenne -- kahviautomaatille, kopiokoneelle tai lounas jonoon. Teidät työnnetään sivuun. Teihin kajotaan takaapäin mitään sanomatta. No, miten reagoisit? Pitäisitkö normaalina käytöksenä?
Varmaan säikähtäisin ja vetäisin kyynärpäällä tai nyrkillä sitä siirtelijää vaistonvaraisesti. Ei ole normaalia käytöstä missään tilanteessa. Ainoa anteeksipyytäjä on tuo siirretty henkilö, miksi?
Onks paikassa jos toisessa tästä kohahtaville tullut mieleen, että pj ja viestintäpäällikkö tekevät ek-ryhmässä töitä yhdessä, luultavasti tiiviistikin, joten tuntevat toisensa hyvin. Viestintäpäällikkö itse sanoi ettei kokenut tuota tilannetta itseensä kohdistettuna loukkaavana tekona.
Mun silmäni näkevät että pj sanoo jotain, mun mielestä "sori" ja jotain siihen jatkoksi. Ei tuuppaa, eikä töni tai työnnä, vasn ohjaa sivuun.
Yksi video tilanteesta näyttää että kun viestintäpäällikkö on jotain näille pöydille tuomassa siinä on myös joku muu häärimäsdä ja viestintäpäällikkö joutuu odottamaan. Ehkä koko järjestely oli niin ajan kanssa tiukoilla, että kaikki viime tipassa.
Ihan sama mitkä heidän välinsä ovat mutta katsojille tilanne ja Lindtmanin käytös näyttäytyi omituisena. En pitäisi yhtään jos joku siirtelisi minua tuolla tavalla yllättäen ja takaapäin. Sori nyt mutta tuli hyvin epämiellyttävä fiilis näkemästäni.
Vierailija kirjoitti:
Onks paikassa jos toisessa tästä kohahtaville tullut mieleen, että pj ja viestintäpäällikkö tekevät ek-ryhmässä töitä yhdessä, luultavasti tiiviistikin, joten tuntevat toisensa hyvin. Viestintäpäällikkö itse sanoi ettei kokenut tuota tilannetta itseensä kohdistettuna loukkaavana tekona.
Mun silmäni näkevät että pj sanoo jotain, mun mielestä "sori" ja jotain siihen jatkoksi. Ei tuuppaa, eikä töni tai työnnä, vasn ohjaa sivuun.
Yksi video tilanteesta näyttää että kun viestintäpäällikkö on jotain näille pöydille tuomassa siinä on myös joku muu häärimäsdä ja viestintäpäällikkö joutuu odottamaan. Ehkä koko järjestely oli niin ajan kanssa tiukoilla, että kaikki viime tipassa.
Ja Antilla niin kauhea kiire kameroiden eteen ettei ehdi odottamaan edes, että paperit joista sen pitäisi lukea lausuntonsa olisivat pöydällä? Se kamera tai toimittajat eivät olisi mihinkään siitä kadonneet, vaikka Antti olisi joutunut puoli sekuntia odottamaan.
Aika epämiellyttävältä tuntuisi, jos joku tulisi vaan jyränä takaapäin siirtelemään ilman varoitusta.
Ensin huudetaan kuinka huonosti ne yrittäjät kohtelevat työntekijöitä ja sen jälkeen itse näytetään mallia siitä kohtelusta
Ei näin.
Onko liian vaikeaa saada edes yksi sana ulos suusta, vaikka kyseessä olisi mikä tahansa demari-johtaja?
Tällaista kohteluako sinäkin oikeasti haluaisit työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo kieltämättä osuvan alleviivaavaa, että puolueen johto tulee kirkkain silmin kiistämään, ettei mitään kaltoin kohtelua tai alistamista ole koskaan tehty. Kuitenkin heti ensi töikseen työntää avustajansa sivuun sanaakaan sanomatta. Jos suorassa haastattelussa toimii noin, niin voi vaan kuvitella, miten toimitaan suljettujen ovien takana.
Niin mitä siinä kameroiden käydessä olisi voinut tehdä. Lähetys alkaa ja Lindtman puhuu, ei avustaja. Avustaja ehkä odotti että Lindtman tulee, tuleeko, milloin ja hän väistyy.
Sanoa, anteeksi pääsenkö tästä tms. Kyllä kai avustaja olisi väistänyt, jos olisi huomannut ko herran tulevan . Eikö ole normaalia käytöstä pyytää tietä eikä töniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Antilla niin kauhea kiire kameroiden eteen ettei ehdi odottamaan edes, että paperit joista sen pitäisi lukea lausuntonsa olisivat pöydällä? Se kam
Jopa keksasit! Pakkomielteen omaisesti jauhatte turhaa puhetta! Jos joku asianosainen olisi ilmaissut loukkaantumisensa, mut ei, eii ole. Sen sijaan joukko ulkopuolisia huutaa loukkaantumistaan! Öööööh!
Tiiäjs mitä. Esim.toimistosiivoustyössä monta kertaa joutuu kokemaan loukkauksia - miestyyppien taholta. Kuten "siivoojaämmä sotkenut pöydän" vaikka siivooja ei pöytiin koske ja vielä vähemmän järjestelee papereita, "mitä toi siivouskärry tossa tekee, meil on vierait", jaa, kukaan ei kertonut et silloin ja silloin ei sovi paikalla näkyä.... "Hittoako noi siivoojat tossa taas, aina tiellä!#
Joo.... Kukaan ei piittaa näistä. Mut huutakaahan nyr jonkun nuoren naisen kokemista loukkauksista, nöyryytyksistä. Mitä se ihminen itse teki ja miten käyttäytyi. Onko hän väärässä puolueessa?
Kyllä viestintäpäällikölle on laitettu sanat suuhun
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitkä heidän välinsä ovat mutta katsojille tilanne ja Lindtmanin käytös näyttäytyi omituisena. En pitäisi yhtään jos joku siirtelisi minua tuolla tavalla yllättäen ja takaapäin. Sori nyt mutta tuli hyvin epämiellyttävä fiilis näkemästäni.
Traumaterapian paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traumaterapian paikka?
Ei sentään. Mutta voisi olla jos olisin demareita äänestänyt. Nyt voi vaan huokaista helpotuksesta ja ihmetellä, että onpa heillä ummehtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sama käytös omalle työpaikallenne -- kahviautomaatille, kopiokoneelle tai lounas jonoon. Teidät työnnetään sivuun. Teihin kajotaan takaapäin mitään sanomatta. No, miten reagoisit? Pitäisitkö normaalina käytöksenä?
Varmaan säikähtäisin ja vetäisin kyynärpäällä tai nyrkillä sitä siirtelijää vaistonvaraisesti. Ei ole normaalia käytöstä missään tilanteessa. Ainoa anteeksipyytäjä on tuo siirretty henkilö, miksi?
Pyytelee anteeksi, koska pelkää seurauksia asiasta nousseen kohun takia. Antti on nyt hyvin, hyvin vihainen.
Aivan törkeetä liioittelua! Minusta se näytti pelkästään kosketukselta, jonka viesti oli " hei, me olemme tässä takana".
Onko demareissa tapana noin yllättäen kosketella takaapäin naisia? Isompi mies esimiesasemassa
Oikeaa patruunameininkiä.