Tatuoinnit ovat mahdollisesti yhteydessä melanoomariskiin
Tatuoinnit ovat mahdollisesti yhteydessä melanoomariskiin - Ilta-Sanomat https://share.google/iANjg26vbGs7pqErY
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Päivän pakkomielteinen tatuointiketju.
Minä kyllä aloitin ketjun tästä aiheesta ihan ensimmäistä kertaa täällä..
Miksi sinua häiritsee, jos joku haluaa tästä asiasta keskustella? Konahtaako omaan nilkkaan? Vai missä ne sinun taruointisi oikein ovat?
Maalaisjärki jo sanoo että tatuoinnin väriaineet eivät ole hyvästä, ja minkälaisia värejä käytetään, voiko edes luottaa että olisivat ns laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärki jo sanoo että tatuoinnin väriaineet eivät ole hyvästä, ja minkälaisia värejä käytetään, voiko edes luottaa että olisivat ns laadukkaita.
Ne ovat Eussa aika tarkassa syynissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt tutkimattakin selvää, että kaikki ylimääräinen ihon hinkkaaminen on pahasta.
Eli et edes lukenut artikkelia, saatikka kommentteja täällä - syöpää aiheuttavat tekijä on tatuointien väriaineet.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Tatuointi on mulla niinku sellainen statement. Eli mulla on sanottavaa, joka muiden on syytä huomata. Esimerkiksi kanji-merkeillä kirjoitettuna: Sika pääsi karkuun riisipellolle!
Vetäkää siitä johtopäätöksenne, pöljät tatuoimattomat! Ja tuo väite syöpäaltistuksesta on vain mielipide, ei fakta, mikä on täysin selvää.
Jokainen kuolee joka tapauksessa.
Näinhän se on. Elämä on sukupuoliyhteydessä tarttuva, kuolemaan johtava tila.