Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kengät pakkaskeleille kokoa 29?

Vierailija
26.09.2008 |

Nahkakengät mieluiten, Kuomat ei ainakaan... Goret on jo, mutta niillä ei viluvarvas tarkene jos oikeasti pakkasta tulee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojalla paleli ennen kaikissa kengissä varpaat, sitten ostettiin Kuomat...

reimatecilla on nättejä ja lämpöisen tuntuisia kenkiä myös.

Vierailija
2/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä goretexit on oikein hyvät, kunhan vaan on tilaa kärjessä tarpeeks. Itsellä ainakin paljon lämpimämmät, kuin mitkään talvikengät. Mutta pakkasella on huopatossut ainakin ihanan söpöt ja lämpimät lapsella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccon goretexit on jo ja niihin sopivia sukkia (ei siis pitäisi heti jalkojen paleltua), mutta silti mietin, että pitäisi jotkut toiset kengät olla vielä.

Vierailija
4/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsella on askelvirhe, siksi ei Kuomia. Joku tukevampi kenkä pitää olla. Ja lämmin.

Vierailija
5/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on joku kalvo... oiskohan Roostex. Pitkät varret, vaikuttivat lämpimiltä.

Vierailija
6/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsut ovat siis kunnon nahkakengät.

7

Vierailija
7/11 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen villavuorellisia tepsut-talvikenkiä. Niitä tehdään kokoon 30 asti.

Kokoon 26 asti niitä löytyy mainiosti vaikka tavarataloista (ketjukenkäkaupat myyvät lähinnä goreja jostain kumman syystä). Isompia kokoja voi tilata tehtanmyymälästä.

Vierailija
8/11 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen vertaa ihmiset rakasta ja aattele lapsensa hyvinvointia että ostais kunnon jalkineet ees? Kaikkee sitä on!

Mä en osta kun Eccon tai Bundgardin kenkiä. Mulla ei yksinkertasesti OO VARAA ostaa huonompia. Mulla ei oo varaa eikä oikeutta pilata kasvavan oman lapseni jalkoja ja tukielimistöä.

Bundgard taitaa olla edelleen ainoo jonka kengässä on parhaat ominaisuudet elikkäs *100% villa"teddy" vuorena eikä mitään keinokuitu teddyä *Goretex ominaisuus *nauhat jollon kengän saa jalkaan tukevammaks *paksu pohja mikä eristää maasta tulevaa kylmyyttä ja pitää jalan tehokkaimmin lämpösenä * lastenlääkärien ja ortopedien suunnittelema

taas on revittävä jostain jotta pääsee ostaan talveks kunnon kengät koska mun lapset on sen arvosia.

Vierailija
9/11 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ssl.lemonkids.fi/shop/product_info.php?products_id=593&osCsid=0…

Superfitiltä tosin ihan kivoja kenkiä, mutta kun haluais lyhytvartisena, eikä tartte sitä gorea.

Vierailija
11/11 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on viime talven mallistoa, mietin vaan jätettiinkö mukamas kokonaan tämän talven mallistosta tyttöjen kengät pois?

tosiaalta olen ostanut tytölle tumman sinisetkin, en kertakaikkisesti käsitä miksei tyttö voisi kulkea sinisillä kengillä?

http://www.jaco.dk/www/galleri_kategori.asp?iType=225208&id=14&version=…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan