Onko sinusta ok lopettaa seksi kesken kaiken, jos menee fiilis (jostain mitä se kumppani teki)?
Jos siinä kesken hommien seksikumppani sanoo jotain typerää, loukkaavaa tms tai vaikka kun pitäisi edetä ja ehdotat kumin laittamista, niin tämä ensin kieltäytyy kumista (mutta sen jälkeen suostuu kun sanot että ilman kumia ti tipu) tms, niin onko sinusta ok lopettaa seksi siinä kesken kaiken, koska meni fiilis? Fiilis siis meni sen seksikumppanin typerästä kommentista tai siitä että se ei ensin olisi halunnut käyttää ollenkaan kumia vaikka sitä pyysit tai jostain vastaavasta.
Kommentit (36)
Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä.
Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.
Itse pieraisin treffeillä ja poikaystävä ja mies jonka kanssa menimme naimisiin ollaan edelleen naimisissa.Testi jonka tein johtui entisestä poikaystävästä joka oli niin hieno omasta mielestään ettei kestänyt joskus pieruja. Eli tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.
Kannattaa lopettaa pöliseminen seksin aikana jos siitä menee fiilikset. Kertoo että fiilikset on alunperinkin olleet aika heikot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä.
Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.
En kirjoittanut mistään ehdottamisista mitään. Vaan siitä, että seksikumppani laukoo typeriä kommentteja. Esim. että ompa sinulla erikoiset tissit, miksi sinulla on näin iso maha, eksäni laukesi aina helposti tai vaikka alkaa lässyttämään kuin pikkulapsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin ok. Pahoittelisin kyllä. Vain raiskaaja ei ymmärrä.
Tämä onkin yleinen fantasia naisilla
Jep, iso osa suomalaisista miehistä on niin huonoja sängyssä, että alkaa fantasioimaan siitä, että seksi loppuisi jo.
Koskaan en ole nähnyt niin vihaista naista kuin tuttavani baaripano johon tuttavani kyllästyi yhden työnnön jälkeen ja heitti homman sikseen. Meinasi hajottaa koko kämpän missä yövyimme.
Mielestäni koulussa pitäisi opettaa, että saa keskeyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa pöliseminen seksin aikana jos siitä menee fiilikset. Kertoo että fiilikset on alunperinkin olleet aika heikot.
Mutta jos on vaikka eka kerta uuden kumppanin kanssa, ja siinä sitten häneltä pyytää, että laita kumi, ja hän vastaa, että ei, en tykkää kumeista, niin itselläni ainakin häviää heti fiilikset vaikka hän suostuisi kuitenkin hetken päästä sitten vaadittaessa laittamaan sen kumin. Ap
Täysin ok lopettaa kesken! Eihän sitä itselleen voi jo halut menee kesken kaiken, seuraavalla kerralla toivottavasti paremmin
Tietenkin on ok.
Ihan kohteliasta olisi pahoitella kuitenkin.
Saako suuttua, jos toinen lopettaa kesken?
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole nähnyt niin vihaista naista kuin tuttavani baaripano johon tuttavani kyllästyi yhden työnnön jälkeen ja heitti homman sikseen. Meinasi hajottaa koko kämpän missä yövyimme.
On kyllä ihan tavallista, että seksi tyssää, kun miehen seisokki ei kestä. Kuten mainitsemassasi tapauksessa, jossa mies syytti erktio-ongelmistaan naista :D Naiset e7vät siltå r*iskaile.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta naiset suuttuvat, eivät ole etuoikeutettuina tottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on ok.
Ihan kohteliasta olisi pahoitella kuitenkin.
Kun toinen arvostelee seksin aikana ilkeästi sun kehoa niin, että fiilis menee, pitäisi törkyturvalle seksin keskeytymistä pahoitella?
Mikä edes on keskenkaiken lopettamista? Itse miellän, että seksin on tarkoitus loppua niin, että molemmat on lauennut vähintään kerran. Muuten se on loppunut kesken. No oma kokemukseni miehistä on, että miehet lopettaa lähes aina keskenkaiken hommat. Vain yhden miehen kanssa näin ei käynyt. Muut miehet lopetti kun itse laukesivat. Naisen kannaltahan se on niin, että silloin mies keskeytti seksin kesken kaiken. Onneksi löytyi tämä yksi mies, joka ymmärtää, että molempien on tarkoitus laueta ennen kuin lopetetaan.
Parempihan se jos suoraan vaan sanoo asiat eikä mene sillä tavalla että vastentahtoisesti leikkii mukana ja sitten jälkeenpäin heittää jonkun selittämättömän mykkäkoulun ja kilahduksen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan tavallista, että seksi tyssää, kun miehen seisokki ei kestä. Kuten mainitsemassasi tapauksessa, jossa mies syytti erktio-ongelmistaan naista :D Naiset e7vät siltå r*iskaile.
Miksi pyllyysi sattui tuo kommentti niin kovin että piti alkaa kettuilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta naiset suuttuvat, eivät ole etuoikeutettuina tottuneet.
No ei ole tavallista, että nainen suuttuu. Ihan sun oma fantasia. Vihanhallintaongelmat näissä asioissa on pääosin miehillä. Niin pahoja, että ap tosissaan kysyy, saako hän lopettaa seksin kesken, jos haluaa, vaikka se kuuluu ihan perustavanlaatuiseen oikeuteen päättää omasta kehostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes on keskenkaiken lopettamista? Itse miellän, että seksin on tarkoitus loppua niin, että molemmat on lauennut vähintään kerran. Muuten se on loppunut kesken. No oma kokemukseni miehistä on, että miehet lopettaa lähes aina keskenkaiken hommat. Vain yhden miehen kanssa näin ei käynyt. Muut miehet lopetti kun itse laukesivat. Naisen kannaltahan se on niin, että silloin mies keskeytti seksin kesken kaiken. Onneksi löytyi tämä yksi mies, joka ymmärtää, että molempien on tarkoitus laueta ennen kuin lopetetaan.
Kyllä, TARKOITUS on että molemmat (tai kaikki) saavat. Mutta on silti oikeus lopettaa keskenkin, ihan koska vaan ja milloin vaan. Jos ja kun se sitten sitä toista osapuolta harmittaa, hän ei voi vaatia jatkamaan, mutta voi tehdä päätelmän siitä, että yrittääkö toista kertaa saman tyypin kanssa.
On täysin ok. Pahoittelisin kyllä. Vain raiskaaja ei ymmärrä.