Joko huomasitte, kuinka Lindtman työntää avustajan sivuun videolla?
Tämä tapahtuu aivan tiedotustilaisuuden alussa, parivaljakon saapuessa pöydän ääreen. Törkeää töniä avustajaa fyysisesti. Itse en hyväksyisi, että minuun kosketaan tuolla tavalla. Mielestäni esiintyminen todistaa myös Tuppuraisen syyllisyyden. Vai onko syyttömän käytöstä alkaa uhkailemaan toimittajia?
Linkki videoon: https://areena.yle.fi/1-77194644
Kommentit (360)
Eihän siinä ollut mitään, ystävällisesti ohjasi sivuun. Mikrofonit oli niin ei sen takia varmaankaan sanonut, olisi kuulunut ääni selvästi. Paremmin käyttäytyi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on alfa ja komea mies!
Antti on älykäs, fiksu, asiallinen, osaava ja hyvä mies. Siis jotain sellaista mitä sinä moukka et ole tippaakaan, etkä ikinä pysty olemaankaan.
Onko siellä nyt äänessä Antti vai Antin rouva? 😁
Ei kumpikaan. Jos et tajua niin Antti on arvostettu, älykäs ja osaava mies. Painii hieman eri sarjassa kun nämä alistavat, haukkuvat ja tuomitsevat moukat. Antilla on ihailijansa vaikka täällä idiootit kuinka räksyttäisivät kuin vesikauhuiset piskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on alfa ja komea mies!
Antti on älykäs, fiksu, asiallinen, osaava ja hyvä mies. Siis jotain sellaista mitä sinä moukka et ole tippaakaan, etkä ikinä pysty olemaankaan.
Onko siellä nyt äänessä Antti vai Antin rouva? 😁
Ei kumpikaan. Jos et tajua niin Antti on arvostettu, älykäs ja osaava mies. Painii hieman eri sarjassa kun nämä alistavat, haukkuvat ja tuomitsevat moukat. Antilla on ihailijansa vaikka täällä idiootit kuinka räksyttäisivät kuin vesikauhuiset piskit.
Se on kaunista kun Tytti puolustat aateveljeä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.
Ainakaan minun työpaikallani ei kosketa ketään, eikä työnnetä kädellä sivuun ei nätisti eikä rumasti.No onpas teillä ihan helvetin turvallinen tila siellä. Mikäs mimosankukkien työopaikka tuollainen on?
Varmaan 99,9% työpaikoista on tuollaisia missä ei ketään tönitä eikä tuupita edestä pois. Mietin vain oletko sinä joku demari avustaja kun ihmettelet asiaa?
Ei tönitty, ei tuupittu tuossakaan, kuten te tampiot hyvin tiedätte itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.
Ainakaan minun työpaikallani ei kosketa ketään, eikä työnnetä kädellä sivuun ei nätisti eikä rumasti.No onpas teillä ihan helvetin turvallinen tila siellä. Mikäs mimosankukkien työopaikka tuollainen on?
Varmaan 99,9% työpaikoista on tuollaisia missä ei ketään tönitä eikä tuupita edestä pois. Mietin vain oletko sinä joku demari avustaja kun ihmettelet asiaa?
Ei tönitty, ei tuupittu tuossakaan, kuten te tampiot hyvin tiedätte itsekin.
Miksi toverille ei nyt kelpaa samanlainen asioidentulknta kuin mitä toverit ovat harrastaneet vuosikaudet kun kyseessä ovat olleet poliittiset vastustajat? Täällähän tehdään vain täysin samaa miten toverit ovat tahallaan ymmärtäneet väärin ja vääristelleet itse toisten tekemisiä ja sanomisia järjestelmällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitotyössä, joten on varmaan rennompi suhtautuminen kehoon, kun koko ajan niitä hoidetaan ja potilaidenkin koskettaminen (kädestä kiinni, halaus) on tärkeä työväline. Toisten "koskettelu" on asiallista ja näkyvää, ei mtn hiplailua. Olen tosin töissä Norjassa, täällä halataankin usein 🤗
Suomessa ei voi tehdä niin koska metoo.
Suomessa hoitotyössä kosketaan päivittäin. Tänäänkin halasin omaisia, joiden rakas oli kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä tuota sivuun siirtämistä ollenkaan. Miksi hän ei tehnyt sitä sanallisesti vaan käsillä ohjaamalla niinkuin lapsille ennen tehtiin. Nykyään opettajakaan ei saa koskea lapseen ilman lupaa. Eipä ole ihme että SDP on joutunut syyniin kuin jopa puheenjohtaja toimii noin typerästi.
Tuossa oli just se "rynniminen" mikä pisti silmään. Ei se olisi vienyt kuin muutaman sekunnin kun pj olisi todennut vaikka vaan no niin ja kysynyt onko kaikki valmiina ja sitten sanonut kiitos ja aloittanut vasta sitten tiedotustilaisuuden pitämisen.
Mutta jos / kun ei ole normaaleita käytöstapoja eikä arvostusta työkavereita ja muita ihmisiä kohtaan niin sitten se on just tuollaista junttimaisuutta missä muut ihmiset vaan siirretään / ohjataan pois edestä. Tuollaisessa ilmapiirissä on hirveän raskasta työskennellä missä kokee, että pitää osata olla poissa muiden jaloista ja kyetä tulkitsemaan kulmakarvan asennosta se mistä tänään tuulee eikä koskaan puhuta mistään normaalisti vaan kommunikaatio on pelkkää tuhahtelua, silmien pyörittelyä ja ärähtelyä.
Tuo on niin mennyttä maailmaa ettei tosikaan, mutta ilmeisen voimissaan sdp:ssa. Ei auttanut Marinin ravistelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitotyössä, joten on varmaan rennompi suhtautuminen kehoon, kun koko ajan niitä hoidetaan ja potilaidenkin koskettaminen (kädestä kiinni, halaus) on tärkeä työväline. Toisten "koskettelu" on asiallista ja näkyvää, ei mtn hiplailua. Olen tosin töissä Norjassa, täällä halataankin usein 🤗
Suomessa hoitotyössä kosketaan päivittäin. Tänäänkin halasin omaisia, joiden rakas oli kuollut.
Poliisi ottaa kyllä yhteyttä mutta nyt on ruuhkaa käsittelyajoissa.
Mikrofonit auki niin ei sanonut mitään. Siitä se vasta kohu olisi syntynyt jos olisi sanonut vaikka että siirrytkö hieman tms. ja olisi kuulunut kaikelle kansalla. Ystävällinen hän oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alalla ja halaillut ja pitänyt kädestä ja saatellut toiseen paikkaan jo parikymmentä vuotta.
Tuo ruisrock-keissi.. Osaan niin nähdä sen tilanteen missä lindtman tulee paikalle ja sanomatta sanaakaan irrottaa nuoressa miehessä roikkuvan virran uhristaan ja vie sofian mukanaan.
Ihanan toksista.
Mitä toverit demarit nyt kitisee? Pengotaan pohjia myöten kuten eräässä kravattikohussa. En ole unohtanut sitä.
Ei Marin puoluettaan halunnut ravistella vaikka syytä nähtävästi olisi ollut. Sen sijaan kiusasi meitä muita Niinistöä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä tuota sivuun siirtämistä ollenkaan. Miksi hän ei tehnyt sitä sanallisesti vaan käsillä ohjaamalla niinkuin lapsille ennen tehtiin. Nykyään opettajakaan ei saa koskea lapseen ilman lupaa. Eipä ole ihme että SDP on joutunut syyniin kuin jopa puheenjohtaja toimii noin typerästi.
Tuossa oli just se "rynniminen" mikä pisti silmään. Ei se olisi vienyt kuin muutaman sekunnin kun pj olisi todennut vaikka vaan no niin ja kysynyt onko kaikki valmiina ja sitten sanonut kiitos ja aloittanut vasta sitten tiedotustilaisuuden pitämisen.
Mutta jos / kun ei ole normaaleita käytöstapoja eikä arvostusta työkavereita ja muita ihmisiä kohtaan niin sitten se on just tuollaista junttimaisuutta missä muut ihmiset vaan siirretään / ohjataan pois edestä. Tuollaisessa ilmapiirissä on hirveän raskasta työskennellä missä kokee, että pitää osata olla poissa
Pukki vaalimaan vahtina. Jos ei osaa käytöstapoja??? Antti osaa sinä et. Olet kuin rotta joka elää likaviemärissä ja käy muiden kimppuun paskaisilla hampaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alalla ja halaillut ja pitänyt kädestä ja saatellut toiseen paikkaan jo parikymmentä vuotta.
Ei kannattaisi tehdä julkista tunnustusta näin vakavassa asiassa.
Demari-pj päätti sitten heti infotilaisuuden aluksi oikein alleviivata sen mikä puolueen työilmapiirissä on pielessä.
Näin sen videon, ja olen itkeskellyt koko päivän sen takia.
Antti lanasi mukavan avustajan, kuin lumiaura lumet. Nyt alkaa ne ahdistelutkin näyttäytyyn toisessa valossa.
Demarit...ei koskaan enään
Vierailija kirjoitti:
Jotain rajaa nyt tähän ajojahtiin! Antti on kuitenkin Suomen tuleva pääministeri ja pelastaja, kyllä hän voi ohjata avustajan sivummalle jos avustaja ei itse ymmärrä väistyä Antin tieltä.
Oliko avustajaa palkatessa pääsyvaatimuksena, että selässä oltava silmät?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, ei aihetta kommentteihin mitä täällä on.
Nuoleskeli huuliaan, oliko karva hampaanvälissä ja ohjasi siirtymään Onko tämä kaikki kohu että halutaan tippurainen pois ja tilalle antti, jotta olisi puolueen puheenjohtaja kun vaalit ovat.