Joko huomasitte, kuinka Lindtman työntää avustajan sivuun videolla?
Tämä tapahtuu aivan tiedotustilaisuuden alussa, parivaljakon saapuessa pöydän ääreen. Törkeää töniä avustajaa fyysisesti. Itse en hyväksyisi, että minuun kosketaan tuolla tavalla. Mielestäni esiintyminen todistaa myös Tuppuraisen syyllisyyden. Vai onko syyttömän käytöstä alkaa uhkailemaan toimittajia?
Linkki videoon: https://areena.yle.fi/1-77194644
Kommentit (360)
Jos osaisin, tekisin meemin Kummelin Aimo Nivaska tyyliin viestintäpäällikkö Ryskyn sanomaan Tytille ja Antille "se on kuulkaa sillä lailla, että älkää nyt enää omiin tehkö"
Luin sen sivuun työnnetyn henkilön kommentin. Siinä alistettu ihminen puolustaa alistajaansa.
Mielestäni se varsinainen asiattomuus on tapahtunut jo ennen tuota julkisuuteen tullutta tilannetta. Kyllähän tiedottajan kanssa pitäisi ennen tiedotustilaisuutta sopia, mikä hänen roolinsa on, jotta hän ei menisi väärään aikaan mikrofonin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Antti on alfa ja komea mies!
Antti on älykäs, fiksu, asiallinen, osaava ja hyvä mies. Siis jotain sellaista mitä sinä moukka et ole tippaakaan, etkä ikinä pysty olemaankaan.
Hoitotyössä, joten on varmaan rennompi suhtautuminen kehoon, kun koko ajan niitä hoidetaan ja potilaidenkin koskettaminen (kädestä kiinni, halaus) on tärkeä työväline. Toisten "koskettelu" on asiallista ja näkyvää, ei mtn hiplailua. Olen tosin töissä Norjassa, täällä halataankin usein 🤗
Toivottavasti on nitrot povitaskussa. Hoitojono 3 kk ja Juuso ei ole vielä uusimpia arvioita julkistanutkaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Hoitotyössä, joten on varmaan rennompi suhtautuminen kehoon, kun koko ajan niitä hoidetaan ja potilaidenkin koskettaminen (kädestä kiinni, halaus) on tärkeä työväline. Toisten "koskettelu" on asiallista ja näkyvää, ei mtn hiplailua. Olen tosin töissä Norjassa, täällä halataankin usein 🤗
Suomessa ei voi tehdä niin koska metoo.
Turhaan se Rytky itseään syyttää. Ei hän käyttäytynyt huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuneeltakin Tiina Rytky näytti tilanteessa. Vältteli katsekontaktia keneenkään. Alistettu, nöyryytetty ihminen ei luo katsekontaktia ympärilleen.
Kyllä tuon takia pitäisi tehdä huoli-ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on alfa ja komea mies!
Antti on älykäs, fiksu, asiallinen, osaava ja hyvä mies. Siis jotain sellaista mitä sinä moukka et ole tippaakaan, etkä ikinä pysty olemaankaan.
Onko siellä nyt äänessä Antti vai Antin rouva? 😁
Nykyään nousee kohu aivan naurettavan pienestä asiasta. Se näkyy kaikessa. Ulkona vähän tuulee niin on hirmumyrsky tulossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Joillain isokokoisilla miehillä on tapana siirrellä itseään pienempiä naisia näin jatkuvasti, kuin lapsia.
Totta. Tuossa antin eleessäkin oli selkeää rutiininomaisuutta eli ei se alkanut siinä aprikoimaan, että mitäs nyt vaan tyynen rauhallisesti otti vaan naista olkavarresta ja ohjasi hänet pois sen sijaan, että olisi sanonut anteeksi, tai että kiitos me jatketaan tästä tai kysynyt onko kaikki valmista.
Tuosta voi oikein aistia pahastuneen tuhahduksen tuon eleen kaverina. Ilmankos avustaja sai jalat alleen.
Lindtman katteli, että mikäs ihmeen duunari on vienyt hänen parrasvalonsa ja näytti tälle palkkansa. Jos olisi halunnut oikeasti kouluttaa niin olisi kysynyt kuuluvasti, anteeksi, etkös sinä tiedä kuka minä olen ja mitä ihmettä sinä teet täällä? Antti tekisi oikein jos järjestäisi moiselle haahuilijalle pikapotkut SDP:n tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin sen sivuun työnnetyn henkilön kommentin. Siinä alistettu ihminen puolustaa alistajaansa.
Mielestäni se varsinainen asiattomuus on tapahtunut jo ennen tuota julkisuuteen tullutta tilannetta. Kyllähän tiedottajan kanssa pitäisi ennen tiedotustilaisuutta sopia, mikä hänen roolinsa on, jotta hän ei menisi väärään aikaan mikrofonin taakse.
Alistettu ja alistaja. Voi hyvää päivää teidän kanssa 😄 Tiedottaja oli viemässä papereita eikä huomannut, että Lindtman on jo seläntakana. Tiedottajan ilme oli neutraali, keskittynyt papereihin. Hän ei reagoinut voimakkaasti kosketukseen eikä hän viestitä mikroilmeellään mitään apuhuutoa vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen eri mieltä. Ei ole lainkaan töykeän oloinen ja ihan ystävällisesti ohjaa sivuun, ei todellakaan työnnä. Olen yli 60 vuotias nainen, katsoin videon ja oli ystävällisen näköinen. En ymmärrä tällaista uutisointia.
Olet sukupolvesi uhri. Minäkin ensin ajattelin, että ei toi näytä niin pahalta mutta tulin sitten toisiin ajatuksiin. Meitä vanhempia naisia on saanut tuolla tavalla töniä ja meitä on hiplattu ja puristeltu sopimattomasti. Emme ehkä ole niin herkkiä huomaamaan milloin koskemattomuutemme rajat on ylitetty.
Minusta tuossa tapahtui selkeä ylilyönti ja toiseen ihmiseen kajoaminen sopimattomasti. Ainakin itse loukkaantuisin kovastikin jos työkaveri tai esimies kohtelisi minua noin ylimielisesti.
Nykyaika on kummallista. Joka asiasta tehdään älytön numero.
Tuohan olisi ollut ihan OK jos sillä naisella olisi ollut neljä jalkaa ja pyörät alla. Kun ei ollut, jos olkavarresta heivaa noin sivuun päin, siinähän henkilö voi ihan vaikka kaatua jos menee jalat solmuun pelkästä hämmästyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö 😅 ihan nätisti ohjaa sivuun ja kädellä vielä saattaa. Mikit auki, joten ei varmaan halunnut puhua siinä ääneen ja pyytää siirtymään.
Samaa katsoi. Miten ihmeessä tuosta on saatu kohu?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nousee kohu aivan naurettavan pienestä asiasta. Se näkyy kaikessa. Ulkona vähän tuulee niin on hirmumyrsky tulossa jne.
Totta. Mutta nyt se kohdistuu jerrankin vasemmistoon, joten antaa mennä.
Naurettavia kohuja elätelty viime vuodet
No katsos kun marinilaiset yrittävät tehdä Lindtmanin elämän mahdollisimman vaikeaksi kun hän pakotti äänestämään rajalain puolesta. Marinilaiset ovat sitoutuneet maan islamisointiin ja yrittävät nyt kammeta Sdp:n älyttömään ja tuhoisaan suuntaan heittämällä kapuloita rattaisiin. Tuppuraisen ulossavustusoperaatio on myös Nasiman, Boratin ja kumppaneiden masinoima.