Taas nousi naudanjauhelihan hinta!
10% naudan jauheliha 6,49 e Prismassa. Jääkö hyllyyn tällä hinnalla vai ostatko- hinnasta viis? Hilataanko tämänkin hinta pikkuhiljaa 10 e/paketti tasolle kuten kahvissa?
Kommentit (89)
Kanan jauheliha 400g 2,39e.
Viikonloppuisin voi sitten herkutella naudalla, arkisin budjetti- ja terveyssyistä mennään vaalealla lihalla, kasvispainotteisesti.
Arvataanko keskustelijat, että kuinka kauas meidän pullistelijasetä juoksee. Minä aloitan. Setä juoksee pidemmälle kuin maratoonarit isoissa kisoissa. Ja vielä nopeampaakin kuin kukaan tavan naudan jauhelihan syöjä.
Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä. Vielä kuitenkin riittää muita eläimiä ja kasveja ihmisten materiaaliksi, eikä se ole kovin kallista kunhan ei syö liikaa. Esimerkiksi vauvan sisäfilettä saa 49,95€ /kg.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/familia-vasikan-sisafilee-n1kg-reunaton-2371268200005
Ostan Tampereella Lidlistä tai Cittarista. Pari kertaa on Cittarissa ollut paikalla jauhettu 20% jauheliha 10,95 kilo. Pakastan.
tarkoitus on lihan alasajojo ja maatalouden , omavaraisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien ongelmat.
Imbe kun sulla ei oo varaa kertoa että paljonko nosta penkistä ja kuinka kauas sä juokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien ongelmat.
Imbe kun sulla ei oo varaa kertoa että paljonko nosta penkistä ja kuinka kauas sä juokset.
Miksi minä nostaisin tai juoksisin? Minulla on henkilökuntaa jotka nostavat tarvittavat asiat ja autokuski joka ajaa minut minne haluan.
Titysti kuuluu nousta kerta jätetty viemättä ulkomaille ne mitkä täällä myynnissä. Ulkomailta saa paremman hinnan.