Miks jotkut naiset haisee voimakkaalle hielle
Kommentit (35)
Omalta osaltani voin vastata että stressihiki haisee kauhealle. Kun on oikein stressaava tilanne, kroppa pukkaa ulos kauheaa pistävän hajuista hikeä, joka ei kyllä vähennä tilanteen stressaavuutta yhtään, kun sitten tiedän vielä haisevani pahalta.
Ajatteletko siis, että parfyymin pitäisi jotenkin ehkäistä hienhajua, vai miksi yhdistät parfyymin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Eivät haise.
Haiseepa jotkutit.
AP
Mieheni kanssa oli just 4 tunnin sessio sängyssä. Sit lähin hikisenä kaupoille. Se tekee hyvää.
luultavasti stressi, esim pelokas parisuhteessaan
Kyse on stressihiestä ja sitä ei dödö pidättele. Hankala ja kuormittava ongelma.
Miksi jotkut miehet ei käy suihkussa, eivät pese vaatteitaan, hampaitaan ja sissijuustojaan puhumattakaan persvaon pesusta?
Miehet haisee hielle ja se on normaalia
Vierailija kirjoitti:
Lihavat yleensä haisee
En kyllä yleistäisi, mutta yhden tiedän joka haisi väkevästi hielle. Nykyisin ei haise kun laihtui 30kg vuodessa. Taisi nesteenpoistolla ja lopetti oluen juonnin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä stressihikeen auttaa
Se varmasti riippuu ihmisestä. Mulla auttoi ihan deodorantti, jota en muuten tarvinnut. Aloitin uudessa työssä ja aloin stressata, mutta mun kohdalla deodorantti vei hajun pois.
Rehti hikikin on parempi kuin nämä suihkuteltavat kemikaalihömpötykset
Töissä yks 3-kymppinen mies haisi sille itselleen. Se haju tuli sen haarovälistä. Oli kai stressipaskaa lurahtanu.
Mulla jos syystä tai toisesta tulee uneton yö (yleensä jos nukun jonkun toisen vieressä) ni aivoihin tulee alitajunnan kautta stressi siitä nukkumattomuudesta ja seuraavana aamuna hikoilen hemmetisti ja se vasta haiseekin. Ihanaa. Koita siinä sitten vietellä joku mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se varmasti riippuu ihmisestä. Mulla auttoi ihan deodorantti, jota en muuten tarvinnut. Aloitin uudessa työssä ja aloin stressata, mutta mun kohdalla deodorantti vei hajun pois.
Mulla on deodorantti, joka pitää pari päivää hien hajun pois. Se on Nivea pearl and beauty 48 protection
Toinen deo on kans nivean, mut se ei sitten pidäkään hien hajua niin hyvin.
Minulla oli laiha työkaveri, joka haisi voimakkaasti hielle. Hänen elämäntilanteensa oli hyvin vaikea, sillä hänen miehensä oli juuri kuollut keuhkosyöpään tupakoituaan yli 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on deodorantti, joka pitää pari päivää hien hajun pois. Se on Nivea pearl and beauty 48 protection
Toinen deo on kans nivean, mut se ei sitten pidäkään hien hajua niin hyvin.
Olispa joku pelkkä dödö josta ei tuu rintasyöpää. En tiiä tuleeko tuostakaan mut antiperspirantit usein siihen yhdistetään. Siksi lopetin niiden käytön.
Kysy niiltä haisevilta naisilta.