Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka treffailevat "vanhanaikaisesti"

Vierailija
28.01.2026 |

eli ensin tutustutaan kaveripiirin kautta tai jossain tapahtumassa ja sitten vasta mennään treffeille? 

Olen ollut treffeillä vain sellaisten ihmisten kanssa, joihin olen tutustunut samassa kaveripiirissä. Yleensä juhlissa kavereiden kavereita. 

En sitten käy usein treffeillä, mutta en osaisi missään nettisovelluksessa kiinnostua. Kyllä se kohtaaminen kasvokkain  täytyy tulla ensin neutraalissa mielessä (eikä että "katotaan onko kemiaa"), ennen kuin kiinnostun, eikä se kiinnostus välttämättä herää heti. Sitten kun sitä kemiaa jollain tasolla on, niin voidaan tutustua lähemmin, että sovitaanko oikeasti yhteen. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikoja jolloin pienen hetken kaipaan opiskeluaikoja. - Tuolloin oli vielä verran paljon tapahtumia ja tilaisuuksia, joissa aidosti saattoi kohdata ja tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia ja tutustua uusiin ihmisiin joilla oli enemmön ja vähemmän samantapainen elämäntilanne kuinitsellä. Kukaan ei myöskään ottanut nokkiinsa, jos sanoi,että ei ole tuohon tai tähän nyt varaa kun kaikki tajusivat tai ainakin esittivät ymmärtävänsä, että pätoimisena opiskelijana talous oli välillä hyvinkin tiukilla.

Nyt valmiina maitserina on aiempaa haastavampaa kohdata vastakkaisen sukupuolen edustajia jollei nappaa Tinder tai somen tarjoamat aplikaatiot, eikä tee mieli lähteä baariin saati, ainakaan paikalliseen yökerhoon. - Ei siksi, ettnkö niistä olisi saanut itselleni hetkellsitä naisseuraa mutta ei minua nappaa yhden yön suhteet eikä oikein enää yli puolille öin kukkuminen. 

Työelämän epävarmuus kiukuttaa ja oma taloudellien asema -tulen toimeen- mutta  pelko persuuksien alla kytee kun tietää, että jos tulen  irtisanotuksi, niin nuoremmat mennevät ohi kun ei kuulu alansa huippuihin. Palkka sitä luokkaa, että varmasti moni ammattikoulun saa parempaa likssa; johon tietysti osoitetaan vain itseäni ja kysellään, että oliko pakko opiskella jotain käisien heiluttelua tai muuta, joka ei naisia kiinnosta, kun et ole laatikkoleukainen tuuheahiksinen lentäväkiirugiasttronautti.

No sen olen jo tiedostanut, että katkeruudella ja muita syyllistämällä en kaiva kuin maata omien jalkojeni alta. 

Mutta kyllä aika paljon saa tapahtua, että parisuhdekumppanin löytäisin kun ei se ole oikein Suomessa tapama, rttä sitä yrittää täysin vierasta naista lähestyä ja yrittää hänestä saada itselleen vaikka sitten treffiseuraksi. 

Ei syy ei ole missään meetoossa tai Tinderissä vaan koska se nyt bvain ole ollut Suomessa enää tapana. Ja vielä vähemmän ikäluokassani, jossa niin moni on jo perheellsitynyt ja tai vakiintunut sen oman kumppaninsa kanssa eläen ruuhkavuosiaan.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla