Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pihtaa!!!

Vierailija
19.05.2008 |

Kyllä taas ottaa niin pattiin, kun ei sitten tänäänkään saanut seksiä!! Viikkoon en ole saanut ja oon totaalisen puutteessa!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki aloin just pihtaajaksi. Pitää kokeilla miten vaimo reagoi kun en teekään aloitteita

Vierailija
2/2 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies pihtaa myös!

Se nyt vaan alka jo tuntuun jossain. Ollaan seurusteltu 3 vuotta ja ny ton kaksi lasta. Eka puol vuotta pantiin ku kanit. Sitte toivotettiin eka vauva tervetulleeks ja heti tärppäskin. Seksi loppu heti ku vauvamaha alko näkyy. Ymmärsin miestä kun hän selitti että jotenkin hän ajattelee siinä vauvaa ja mua enemmän vauvan äitinä ku naisena. No lapsi synty ja oli super helppovauva! Mun paikat oli ihan loisto kunnossa tois nopeeta mut mies ei suostunut ees kokeileen ennen jälki tarkastusta eli 8 viikkoo synnytyksestä. (Siinä tuli [mulle ainakin] noin 22 viikkoo selibaatia). No seksiä oli sitten noin kerran viikossa ja aina mun alotteesta, useammin yritin mut mies vetosi aina johonkin, vauvaan joka nukku kuin tukki mutta meidän makuuhuoneessa (vetosi tähän vaikka oltaisiin oltu olohuoneessa) tai sitten ihan vaan väsymykseen. No sitten annettiin toiselle vauvalle lupa tulla ja ihme kyllä tärppäsi heti, taisi kierron aikana olla just ja just kaks rakastelu kertaa. No kun plussa lävähti ruutuun loppu seksi. Sain miehen ylipuhuttua TAKAA PÄIN PÖKKIMISEEN (kirjaimellisesti) jotta oltais synnytystä vauhditettu. Suostui sanomalla että jos saat sen jotenki pystyyn. No se nyt ei ollut vaikeaa kun meidän isännän liki 40 vuotias vehe on erektioherkkyydeltä ihan teinipojan luokkaa. No saatiin synnytystä vauhditettua. Nyt sitten on viikon vanha tyttö kotona ja itellä paikat on ihan kuosissa ( siis tuntuu siltä) niin nyt oon ite kärsimätön et loppuis toi jälkivuoto nii päästäis jo kokeileen... tosin saa nähdä kui kauaa mieheltä taas vie aikaa ennenku edes ajatus käy seksissä.

=(

Nyt jumppaan kauheeta kyytiä noita alakerran lihaksia että on sitten millä miestä taas miellyttää, ettei mee ainakaan sen piikkiin! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän