Minä alan taas harmaahiuksiseksi
Kommentit (38)
Minulla hiuslaatu harmaana on hankala. Menee päätämyöten mutta on jäykkä käsitellä.
Tämäkö on yksi niistä, uusista, suurista muutoksista joista kerroit?
Noo, tätä nyt sitten tänään. Huomenna taas jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on yksi niistä, uusista, suurista muutoksista joista kerroit?
Ei todellakaan.ap
Minäpä juon nyt kaffetta, ettäs tiedätte
Valis on vaikuttanut tavallistakin sekavammalta viime päivät. Parin tunnin välein mennään murheenalhosta siihen että kaikki on ok.
Vierailija kirjoitti:
Valis on vaikuttanut tavallistakin sekavammalta viime päivät. Parin tunnin välein mennään murheenalhosta siihen että kaikki on ok.
On ollut monenlaista isoa asiaa ja ongelmaa tässä meneillään. En mä niitä tänne kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut monenlaista isoa asiaa ja ongelmaa tässä meneillään. En mä niitä tänne kirjoittele.
Mutta miksi silloin pitää kirjoitella esimerkiksi tämän aloituksen kaltaisia juttuja? Pitääkö jaarittelu pään kasassa kun muuten stressaa?
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä tämä. Lisäksi vihjailee kaikenlaista, eikä muka edes viitsi kertoa.
Mulla on pulisonget harmaat ja sivut vähän. En saa kaikkia harmaaks mitenkään. Miten olette harmaantuneet kokonaan?
Muuten ihan musta tukka mutta sivut harmaat. Käytän päivittäin kasvorasvoja ja huulikiillettä.
Ukko opetteli k-aikana leikkaamaan mun hiukset. ei ole peruspolkka vaikea. Nyt olen ihastunut tähän luonnolliseen väriinkin, takaa ja niskasta ihan tumma, edessä hopeisia raitoja.
Lopetin hiusten värjäämisen. Miksi yrittäisin näyttää nuoremmalta kuin olen. Aiemmin siis yritin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi silloin pitää kirjoitella esimerkiksi tämän aloituksen kaltaisia juttuja? Pitääkö jaarittelu pään kasassa kun muuten stressaa?
Kyllä pitää.
Sulle on ihan hemmetin tärkeää mitä muut, täysin tuntemattomat ajattelee ja kommentoi ihan kaikista sun tekemisistä. Koski se sitten hampaattomuutta, painoa, rahaa, parisuhdetta, asumista...Ihan mitä vaan! Tosin ikinä ei voi tietää, mikä on totta ja mikä ei. Sitten kyselet täällä, että eikös ole hyvä juttu/ idea kun nyt teen näin ja näin? Sitten valitat, kun et saakaan niitä kehuja ja alat vinkua, kuinka täällä aina lytätään...